De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Ook JIJ / U wordt geraakt door het wegpesten van de boeren!!!
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimedo jun 30, 2022 6:16 am van Hielke Roos

» Rusland Staat echt niet op het punt om te verliezen!
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimema jun 27, 2022 9:51 am van Hielke Roos

» Maleisische premier over de Khazariaanse maffia.
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimedi jun 21, 2022 3:55 pm van Hielke Roos

» CDC beveelt 2 Covid-vaccins aan kinderen tot 6 jaar,.
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimema jun 20, 2022 3:40 pm van Hielke Roos

» ‘Nederlandse regering medeplichtig aan genocide’ in de Oekraïene
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimezo jun 19, 2022 4:52 am van Hielke Roos

» Geen uitkering voor vaccinatieschade veroorzaakt door massale vaccinaties.
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimema jun 13, 2022 5:20 pm van Hielke Roos

» Rutte en Klaus Schwab willen Food Hubs, wat is een Food Hub precies?
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimema jun 13, 2022 11:55 am van Hielke Roos

» "De bewering dat een elektrische auto een nul-emissievoertuig is, klopt niet.
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimema jun 13, 2022 5:29 am van Hielke Roos

» China weigerde naar de idiote standpunten van Zelensky te luisteren
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimema jun 13, 2022 5:10 am van Hielke Roos

» illuminated - Cabalt het zijn gewoon vieze kakkerlakken.
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimedo jun 09, 2022 7:06 am van Hielke Roos

» Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden?
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimewo jun 08, 2022 12:04 pm van Hielke Roos

» Commissie roept lidstaten op zich beter voor te bereiden op de volgende fase van de pandemie
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimewo jun 01, 2022 8:38 pm van Hielke Roos

» Verhoor het RIVM en alle betrokkenen onder ede!
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimewo jun 01, 2022 4:53 pm van Hielke Roos

» Klimaatideologen pleiten voor een klimaat dictatuur dus moet de democratie verdwijnen
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimewo jun 01, 2022 3:11 pm van Hielke Roos

» Het ware kwaad in de wereld is het Wereld Economisch Forum
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimedi mei 31, 2022 5:16 pm van Hielke Roos

» Het word een race tegen de klok. The Great Reset is een geestelijke gevangenis.
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimedo mei 26, 2022 5:18 pm van Hielke Roos

» Zijn jouw ogen open? - Terugblik & vooruitzicht
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimewo mei 25, 2022 5:48 pm van Hielke Roos

» De controle is maximaal het is nu uw roverheid die uw ziel beheerst.
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimema mei 23, 2022 4:50 pm van Hielke Roos

» Van innerlijke leegte naar innerlijke kracht.
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimedo mei 19, 2022 5:50 pm van Hielke Roos

» Klaus Schwab en George Soros geven nogmaals $100 miljoen aan vaccinaandelen uit
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimeza mei 14, 2022 8:16 pm van Hielke Roos

» Militaire artsen waarschuwen toename van 300% van het aantal gevallen van kanker
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimedo mei 12, 2022 1:31 pm van Hielke Roos

» Velen werden weggehoond en weggezet als wappies in de media.
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimedi mei 10, 2022 9:02 pm van Hielke Roos

» Shanghai intensiveert Covid-lockdown niemand mag het huis verlaten, kampen in gereedheid
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimedi mei 10, 2022 8:29 pm van Hielke Roos

» Hebben de wappies gelijk of ongelijk? Zijn het allemaal complottheorieën?
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimedi mei 10, 2022 7:12 pm van Marieke Marie

» In Canada 99,6% rate van de sterfgevallen bij gevaccineerden 70% was GEBOOST!
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimema mei 09, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Empty
BerichtOnderwerp: Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam.   Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Icon_minitimezo maa 27, 2022 11:31 am

Groener dan groen kan toch niet? Hoe met het halen van de Co2 doelen? Of is de Greendeal toch niet de agenda en worden de klimaat drammers ook bedrogen en dank Klaus Schwab hen voor de 1000den miljarden want met dat geld kan de Great Reset tot stand komen. Nu U ziet niemand van de politici denkt in de Eu aan het klimaat, het word niet eens meer genoemd!
Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam. Worldd10
Eenheid, schouder aan schouder, dat willen de Europese, NAVO en G7 leiders uitstralen iets minder groen is dan niet zo erg..
Eenheid daar draait het om. Uitstralen dat er geen barsten of barstjes in het front zitten die de weg naar de Nieuwe Wereld Order in de weg kunnen staan..

De boodschap van de Amerikaanse president aan de Europese leiders was helder.
Uiteindelijk kwam er een klassiek Europees compromis uit de bus: Spanje en Portugal krijgen een tijdelijke verlaging van de energieprijzen, de Europese Commissie mag gas voor de lidstaten inkopen, terwijl Duitsland en Nederland de garantie krijgen dat het huidige systeem van gashandel niet op de schop gaat. En de Commissie gaat onderzoeken wat het effect van een maximumprijs voor energie is, tot genoegen van Frankrijk, België en Italië.

Hoe zit het in elkaar?

Om te beginnen: de Europese Commissie mag namens de lidstaten onderhandelen over de aankoop van gas, zodat er groepskorting kan worden verkregen. Landen mogen meedoen, maar het hoeft niet. Met name de Duitse bondskanselier Scholz verzette zich lang tegen de nieuwe bevoegdheid voor de Commissie. Dat zorgde voor veel sacherijn bij andere leiders, waarbij sommige zuidelijke leiders het zelfs egoïstisch noemden.

Verder mogen Spanje en Portugal hun eigen lagere energieprijs vaststellen. Nu speelt de gasprijs een grote rol bij de uiteindelijke energieprijs (gas wordt gebruikt in elektriciteitscentrales om energie te maken), maar de twee landen hebben veel zonne-energie en kunnen dus goedkoper stroom maken.

Daarbij komen we aan de kern van de energiemarkt en de reden van het verzet van onder andere Nederland. Ons land heeft veel geïnvesteerd in de zogenoemde gasrotonde; een plan uit de tijd dat Maxime Verhagen (CDA) nog minister van Economische Zaken was.

Simpel gezegd zijn er grote gasruimtes onder de grond, waar gas opgeslagen kan worden, dat kan worden verkocht als er vraag naar is. Nederland dacht daar geld aan te kunnen verdienen. Dat gas moest komen uit Noorwegen, Rusland en Groningen.

Wanneer die vrije gasmarkt aan banden wordt gelegd, komt dat model op de tocht te staan. Daar komt nog bij dat de leiders hebben afgesproken dat de lidstaten worden verplicht om hun gasvoorraden op te vullen. De ruimtes moeten tot tachtig procent gevuld zijn. Maar Nederland heeft meer opslagcapaciteit dan andere landen en loopt dus meer risico, wanneer de prijs opeens gaat dalen.
Valt er nog wat te winnen?

Zeker.
Het Russische gas zal deels vervangen worden door LNG (vloeibaar gas). De Amerikaanse president Biden heeft een contract getekend met Ursula von der Leyen van de Europese Commissie om nog eens 15 miljard kuub extra aan de Europese Unie te leveren; er komt al 22 miljard kuub naar Europa. De schepen komen grotendeels aan in Rotterdam, waar de terminal, waar het gas wordt overgeslagen op binnenvaartschepen, al wordt uitgebreid. Ook in de Eemshaven (Groningen) komt een nieuwe (drijvende) terminal.

Maar niks is voor niks.
De Amerikanen willen Europa best helpen, maar volgens het aloude principe: voor wat hoort wat. Het gaat over gegevens die Amerikaanse bedrijven verzamelen over Europese burgers. Die gegevens zouden volgens een uitspraak van het Europese Hof van Justitie onvoldoende worden beschermd aan de andere kant van de oceaan.

Maar de Europese Commissie denkt dat de Amerikanen hun leven hebben gebeterd en hebben een nieuwe overeenkomst afgesloten, zodat de gegevens voortaan wel naar de Verenigde Staten mogen worden gestuurd en gebruikt.

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!

Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
De regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Er komt 22 miljard kuub gas voor Europa in diesel schepen naar Rotterdam.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Europa word vernietigen voor de toekomst van een Euraziatische-negroïde ras.
» Pfizer krijgt een boete van $ 2,3 miljard voor het op de markt brengen van ongekeurde medicijnen.
» Pot van 200 miljard staat klaar voor de Europese-Iraanse defensie-industrie en onderdrukking van het volk
» Voor iedereen die zei: De spoedwet komt er niet doorheen.
» Kaag: Nederland moet nu de soevereiniteit opofferen voor ''Europa!''

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: De waarheid lees het!-
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenGa naar: