De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Ook JIJ / U wordt geraakt door het wegpesten van de boeren!!!
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimedo jun 30, 2022 6:16 am van Hielke Roos

» Rusland Staat echt niet op het punt om te verliezen!
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimema jun 27, 2022 9:51 am van Hielke Roos

» Maleisische premier over de Khazariaanse maffia.
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimedi jun 21, 2022 3:55 pm van Hielke Roos

» CDC beveelt 2 Covid-vaccins aan kinderen tot 6 jaar,.
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimema jun 20, 2022 3:40 pm van Hielke Roos

» ‘Nederlandse regering medeplichtig aan genocide’ in de Oekraïene
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimezo jun 19, 2022 4:52 am van Hielke Roos

» Geen uitkering voor vaccinatieschade veroorzaakt door massale vaccinaties.
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimema jun 13, 2022 5:20 pm van Hielke Roos

» Rutte en Klaus Schwab willen Food Hubs, wat is een Food Hub precies?
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimema jun 13, 2022 11:55 am van Hielke Roos

» "De bewering dat een elektrische auto een nul-emissievoertuig is, klopt niet.
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimema jun 13, 2022 5:29 am van Hielke Roos

» China weigerde naar de idiote standpunten van Zelensky te luisteren
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimema jun 13, 2022 5:10 am van Hielke Roos

» illuminated - Cabalt het zijn gewoon vieze kakkerlakken.
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimedo jun 09, 2022 7:06 am van Hielke Roos

» Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden?
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimewo jun 08, 2022 12:04 pm van Hielke Roos

» Commissie roept lidstaten op zich beter voor te bereiden op de volgende fase van de pandemie
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimewo jun 01, 2022 8:38 pm van Hielke Roos

» Verhoor het RIVM en alle betrokkenen onder ede!
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimewo jun 01, 2022 4:53 pm van Hielke Roos

» Klimaatideologen pleiten voor een klimaat dictatuur dus moet de democratie verdwijnen
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimewo jun 01, 2022 3:11 pm van Hielke Roos

» Het ware kwaad in de wereld is het Wereld Economisch Forum
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimedi mei 31, 2022 5:16 pm van Hielke Roos

» Het word een race tegen de klok. The Great Reset is een geestelijke gevangenis.
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimedo mei 26, 2022 5:18 pm van Hielke Roos

» Zijn jouw ogen open? - Terugblik & vooruitzicht
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimewo mei 25, 2022 5:48 pm van Hielke Roos

» De controle is maximaal het is nu uw roverheid die uw ziel beheerst.
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimema mei 23, 2022 4:50 pm van Hielke Roos

» Van innerlijke leegte naar innerlijke kracht.
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimedo mei 19, 2022 5:50 pm van Hielke Roos

» Klaus Schwab en George Soros geven nogmaals $100 miljoen aan vaccinaandelen uit
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimeza mei 14, 2022 8:16 pm van Hielke Roos

» Militaire artsen waarschuwen toename van 300% van het aantal gevallen van kanker
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimedo mei 12, 2022 1:31 pm van Hielke Roos

» Velen werden weggehoond en weggezet als wappies in de media.
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimedi mei 10, 2022 9:02 pm van Hielke Roos

» Shanghai intensiveert Covid-lockdown niemand mag het huis verlaten, kampen in gereedheid
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimedi mei 10, 2022 8:29 pm van Hielke Roos

» Hebben de wappies gelijk of ongelijk? Zijn het allemaal complottheorieën?
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimedi mei 10, 2022 7:12 pm van Marieke Marie

» In Canada 99,6% rate van de sterfgevallen bij gevaccineerden 70% was GEBOOST!
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimema mei 09, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers

Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Empty
BerichtOnderwerp: Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen   Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Icon_minitimedi maa 15, 2022 2:44 pm

De wereld aan de rand van WOIII? 13 Chinese straaljagers begeven zich in de Taiwanese “air defense identification zone”
Nauwgezet de ontwikkelingen in de Oekraïne volgend gaf China afgelopen weekend een heldere waarschuwing af aan Washington en diens belangrijkste regionale partners zoals Australië: elk land dat Taiwan militair steunt zal “de ergste gevolgen” daarvan ondervinden. China heeft de kant van Rusland gekozen in het conflict met de Oekraïne en spreekt harde woorden richten het Westen en de NATO:
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen Images12
Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland.
Het Chinese ministerie van Nationale Defensie verklaarde verder dat “niets en niemand ” ooit het Chinese leger kan verhinderen Taiwan onder de controle van Beijing te brengen als het dat wenst. Volgens Sky News kwam “deze tirade een dag nadat de Chinese president Xi Jinping diplomatieke gesprekken met Australië had gevoerd in een poging de internationale betrekkingen te herstellen.” Daarbij werd ook gesproken over de zienswijze van China op de oorlog van Rusland met de Oekraïne en de rol daarbij van door het Westen opgelegde sancties. China heeft het niet erg op sancties. Zeker niet vanaf het moment van de opgelegde zware sancties tegen China door de toenmalige Trump regering.

Na zich te hebben onthouden bij de VN-stemming, geeft China nu de VS en de NAVO keihard de schuld van de oorlog in Oekraïne
De Chinese verklaring was een reactie op die van de Australische minister van Defensie Peter Dutton die verklaarde dat zijn land klaar staat om “alles te doen wat mogelijk is ” tegen de Chinese agressie tegen Taiwan. Dit alles speelt ook op het moment dat Taiwan net heeft besloten $ 8,6 miljard extra aan militaire uitgaven te besteden de komende 5 jaar. Een aanzienlijk deel daarvan zal naar verluidt gericht zijn op het versterken van de raketafweer van het eiland.

Op maandag doorbraken maar weer eens 13 Chinese PLA-vliegtuigen de luchtverdedigingszone (air defense identification zone) van Taiwan. Dat gebeurt al tijden maar inmiddels is sprake van wekelijkse, zo niet dagelijkse schending van zie zone van het luchtruim.

Reuters meldt ter zake:

Taiwan is momenteel in verhoogde staat van alertheid vanwege de angst dat China de Russische invasie van de Oekraïne zou kunnen gebruiken om een soortgelijke militaire actie in Taiwan te beginnen, ofschoon de regering van Taipei geen ongebruikelijke Chinese bewegingen heeft gemeld.” Een en ander is in dat scenario afhankelijk van het verloop van de oorlog in Oekraïne en met name de reacties en opstelling van de westerse landen en de NATO daarin.

De communicatie van de luchtmacht van Taiwan wordt regelmatig gecrambled. Maandag nog stortte een Taiwanese Mirage 2000 straaljager in zee tijdens wat een “routine gevechtstrainingsmissie” was (bron). Het is al het tweede Taiwanese vliegtuig dit jaar dat crasht. In januari betrof het een F-16V-gevechtsvliegtuig dat tijdens een routineoefening in zee stortte.

China maakt altijd al aanspraak op Taiwan dat het als een Chinese provincie beschouwt.

Bij een potentiële oorlog van China met Taiwan zijn de internationale rapen gaar. Is de huidige oorlog tussen Oekraïne en Rusland (nog) een lokale aangelegenheid, aan aanval op Taiwan zou onmiskenbaar tot een confrontatie tussen China en het Westen leiden. Naast geo-strategische Amerikaanse belangen in dat gebied en de steeds meer opportune vraag wie nu eigenlijk de baas is in de wereld: de Verenigde Staten of China (bron), is sprake van zeer grote afhankelijkheid van Taiwan als het gaat om met name de chipindustrie. Zonder Taiwanese chips komt de digitale wereld na enige tijd zo ongeveer tot stilstand. Taiwan is de ongeëvenaarde leider van de wereldwijde halfgeleiderindustrie en alleen Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC) vertegenwoordigt meer dan 50% van de wereldmarkt. In 2020 was de sector goed voor een productie van $ 115 miljard.

Naast ethische principes ten aanzien van oorlog (oorlog is altijd verwerpelijk en inhumaan) is hier sprake van ongekende geo-politieke en economische belangen. Maar ja die zijn er in Oekraïne ook: 1/3 van de tarwe in de wereld komt uit dat land. De economische impact en de effecten op de tarweprijs zijn dan ook navenant. En tarwe zit zo ongeveer in alle industrieel vervaardigde levensmiddelen.

Kunnen de Chinezen zich wel beheersen?

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!

Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En de regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet, dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Oekraïne crisis: China kiest de kant van Rusland en niets en niemand” kan ons stoppen Taiwan in te nemen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
»  Macron ik ga Europa verbinden met Afrika en niemand zal me daar in stoppen !
» Is de crisis in Oekraïne het begin van een nieuwe wereldorde?
»  Loekasjenko (Wit Rusland) was klaar met Rutte en de Eu inclusief China en George Soros.
» Taiwan Update 7 juni 2021 uitgebreide waarschuwing en schoolsluitingen
» Kiest U op 17 maart voor Slavernij of de Vrijheid? Er is maar een politieke partij die ons kan redden!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Nieuws van de afgelopen weken-
Ga naar: