Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken.
Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten.
Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
Onderwerp: Zat het al niet in de vax? laatste aanval op de mens omdat we niet meewerken? zo jan 30, 2022 4:25 pm
Fase 7. NeoCov of te wel Marburg. Zat het al niet in de vax? laatste aanval op de mens omdat we niet meewerken? Wetenschappers in Wuhan hebben een dodelijker coronavirus vastgesteld dat is gevonden bij vleermuizen uit Zuid-Afrika. Ze zeggen dat het virus één mutatie verwijderd is van het infecteren van mensen. Het sterftecijfer is ongeveer 33%. Palki Sharma vertelt je hoe de wereld moet reageren.
Oordeel zelf bericht van 29 januari 2022. WHO
WHO heeft het er al over... Het Marburg- NeoCov virusziekte behoort tot dezelfde familie als het virus dat de Ebola-virusziekte veroorzaakt.
Ik verzin dit verhaal niet het komt rechtstreeks van de WHO website! De ziekte zal in december 2021 weer opduiken in afrika! Covid was de opwarmer met het NeoCov of te wel Marburg. Virus zal de verwoesting onder de mens beginnen
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Hielke Roos
Zat het al niet in de vax? laatste aanval op de mens omdat we niet meewerken?