Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
De nep pandemie is voorbij nu moet er over de hele wereld arrestatie's volgen!
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: De nep pandemie is voorbij nu moet er over de hele wereld arrestatie's volgen! wo jan 26, 2022 4:08 pm
Vanaf deze week is het duidelijk: Omicron biedt niet langer een basis voor vrijheidsbeperkende maatregelen. Wat politici en hoofdrolspelers van de vaccinatie- en gezondheidsmaffia als een catastrofe hebben proberen af te schilderen, is in feite het begin van het einde van de pandemie die nooit een pandemie was.
Als de leugens niet langer vol te houden zijn en de hoax eindigt zal gerechtigheid moeten volgen. Nu moeten er eindelijk koppen rollen! Er zijn misdaden gepleegd, er is onnoemlijke schade aangericht en als gevolg van dit opzettelijk criminele beleid zijn er duizenden doden te betreuren. Dat mag niet onbestraft blijven!
Opnieuw zat het Nederlandse Coronabeleid, gesteund door de meest incompetente en gevaarlijke regering die dit land in tientallen jaren heeft gezien, absurd verkeerd in zijn beoordeling van de variant. Opnieuw kregen degenen die geen platform krijgen in de mainstream-leugenmedia gelijk: Omicron was en is aantoonbaar niet de catastrofe die de verenigde “vaccinatie- en gezondheidsmaffia” ons probeerde wijs te maken – maar in feite het begin van het einde van de “pandemie”, zelfs volgens de logica van degenen die in het bestaan ervan geloven.
Na Zuid-Afrika laat Groot-Brittannië nu precies die ontwikkeling zien waarvan de Minister van Volksgezondheid beweert dat het roekeloos en naïef zou zijn om daarop te hopen: Omicron was geen “gevaarlijke variant” maar in feite de natuurlijke verwezenlijking van wat de inentingscampagne tot nu toe niet heeft bereikt: groeps-immuniteit.
De gifspuiten waar het regime maar op aan blijft dringen zorgen voor meer besmettingen met het volstrekt ongevaarlijke Omicron onder gevaccineerden dan onder vaccinvrije mensen die inmiddels een superieure natuurlijke immuniteit hebben opgebouwd tegen de Coronavariant van de griep.
Omikron heeft het eind van de coronapandemie ingeleid. Het is milder geworden dan de griep van 2018. PCR-tests deden het nooit en Omicron ontduikt de vaccins zoals al 1,5 jaar voorspeld werd dat zou gebeuren, net als er al die tijd voorspeld werd dat een ‘nieuw’ virus zich ontwikkelt tot besmettelijker en minder dodelijk.
De Nederlandse mislukking De “overgang naar endemiciteit” in het VK vond plaats in een bevolking met een leeftijdsstructuur die vergelijkbaar is met die van Nederland – in tegenstelling tot Zuid-Afrika, waar de reden voor de milde doorbraak van Omikron ons steeds werd verklaard door het feit dat de bevolking daar veel jonger was, waardoor het lage vaccinatiepercentage van slechts 27 procent onbeduidend was. In Groot-Brittannië zijn de vaccinatie- en herhalingspercentages vergelijkbaar met de onze – en toch is het land nu blijkbaar “over de Omikrontop” heen – en dat, let wel, ondanks het feit dat er sinds “Freedom Day” van maatregelen is afgezien en, vooral, zonder enige lockdown. Intussen nemen de nieuwe opnamen in klinieken en ziekenhuizen op het eiland in gelijke mate af net als in Nederland.
Men moet zich afvragen hoe twee staten maandenlang tot totaal verschillende beoordelingen van de situatie zijn gekomen – en uiteindelijk is de staat die zijn burgers niet onophoudelijk heeft lastiggevallen en gevangengezet, beter af. Normaal gesproken zou het gehele Nederlandse Corona politieke establishment onmiddellijk in eendracht moeten aftreden, het einde van de pandemie zou officieel moeten worden besloten en afgekondigd door een onafhankelijke opvolgende regering – en dan zou er een onderzoekscommissie of beter een speciale rechtbank moeten worden ingesteld om de surrealistische nachtmerrie van de afgelopen twee jaar uitvoerig op te helderen. Er moeten koppen rollen, zoveel is zeker. Teken de petitie ook even: Verhoor het RIVM en alle betrokkenen onder ede Nog maar 44.462 ondertekeningen!! Deze petitie is tevens een aanklacht van het Nederlandse Volk tegen politici en het RIVM en OMT. We eisen nu een parlementair onderzoek. Het aantal ondertekeningen laat de ernst daarvan zien en geven hiermee het bevel aan de Tweede Kamer om onmiddellijk een parlementaire commissie in te stellen! Wij de Nederlandse burgers zijn de regeerders van Nederland en eisen dat er naar het handelen van alle betrokkenen word gekeken.
Dit wegens het schenden van mensenrechten en het vals voorlichten van de bevolking. Wij eisen dat de voormalige Regering en de gehele directieraad van het R.I.V.M plus het O.M.T onmiddelijk uit hun functies worden gezet voordat ze nog meer schade aan de maatschappij aanrichten. Gebleken is ook dat de RIVM- en OMT-leden uit eigen winstbejag handelen of ze hebben andere motieven. Ab Osterhaus bekende in de media dat hij € 5,6 miljoen heeft verdiend dankzij het vaccinbedrijf Viroclinics. Arts-microbioloog Jan Kluytmans verdient nog steeds aan de coronatesten. Jaap van Dissel en het Erasmus MC Department of Public Health Rotterdam zijn ook niet van onbesproken gedrag. Prof. Dr. Jan Grandjean zegt hier is sprake van Mind Control!”
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren. Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek! Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En Hugo de Jonge zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
De nep pandemie is voorbij nu moet er over de hele wereld arrestatie's volgen!