De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Waarheid

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexnieuwsnuPublicationsFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Van innerlijke leegte naar innerlijke kracht.
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. EmptyGisteren om 5:50 pm van Hielke Roos

» Klaus Schwab en George Soros geven nogmaals $100 miljoen aan vaccinaandelen uit
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptyza mei 14, 2022 8:16 pm van Hielke Roos

» Militaire artsen waarschuwen toename van 300% van het aantal gevallen van kanker
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptydo mei 12, 2022 1:31 pm van Hielke Roos

» Velen werden weggehoond en weggezet als wappies in de media.
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptydi mei 10, 2022 9:02 pm van Hielke Roos

» Shanghai intensiveert Covid-lockdown niemand mag het huis verlaten, kampen in gereedheid
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptydi mei 10, 2022 8:29 pm van Hielke Roos

» Hebben de wappies gelijk of ongelijk? Zijn het allemaal complottheorieën?
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptydi mei 10, 2022 7:12 pm van Marieke Marie

» In Canada 99,6% rate van de sterfgevallen bij gevaccineerden 70% was GEBOOST!
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptyma mei 09, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Het WEF en uw Regering lanceren de Grote Reset in de samenleving.
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptyzo mei 08, 2022 6:46 pm van Hielke Roos

» Hier een belangrijke publicatie die stond in de duitse media!
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptyzo mei 08, 2022 2:17 pm van Hielke Roos

» Elon Musk: Onderzoek" waarom George Soros "uw toegang tot informatie wil controleren!
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptyzo mei 08, 2022 1:52 pm van Hielke Roos

» The Nazis are back ''The Great Reset'' was a smokescreen!
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptywo mei 04, 2022 3:30 pm van Hielke Roos

» Financiële piraten (o.a regeringen) stelen van je.
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptydi mei 03, 2022 6:51 am van Hielke Roos

» Het overlijdensrisico van kinderen neemt toe met 5100% na Covid-19-vaccinatie
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptyma mei 02, 2022 11:55 am van Hielke Roos

» Stop nu met het bewapenen van Oekraïne.
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptyma mei 02, 2022 7:37 am van Hielke Roos

» V.S. en bondgenoten bereiden zich voor op Russisch gebruik van kernwapens
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptyzo mei 01, 2022 12:48 pm van Hielke Roos

» Het wereldwijde pandemieverdrag en hoe gevaarlijk dit verdag is voor uw vrijheid.
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptyzo mei 01, 2022 7:29 am van Hielke Roos

» Voedseltekorten de Globalisten en Klaus Schwab vertellen ons wat er daarna gebeurt.
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptyza apr 30, 2022 3:18 pm van Hielke Roos

» Geheim: De opleiding van het Oekraïnse Nazi leger door het Australische leger.
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptyza apr 30, 2022 8:03 am van Hielke Roos

» Nazi Canada en Australie hebben samen met Amerika Oekraïense extremisten opgeleid.
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptyza apr 30, 2022 7:11 am van Hielke Roos

» Goya CEO waarschuwt de wereld staat nu op rand van voedselcrisis.
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptydo apr 28, 2022 5:14 am van Hielke Roos

» De WHO is van plan om 194 landen van soevereiniteit te ontdoen op 22 mei 2022.
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptywo apr 27, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Ze zijn nu echt de voedselcrisis aan het CREËREN in Europa en de VS.
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptywo apr 27, 2022 7:48 am van Hielke Roos

» Trudeau wil niet de rechtvaardiging voor de noodwet bekend te maken.
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptydi apr 26, 2022 10:14 am van Hielke Roos

» De genocide op de volkeren van Europa is in volle gang!
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptydi apr 26, 2022 7:02 am van Hielke Roos

» Wakker worden mensen we hebben nog tot mei 2022 om het tij te keren.
Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptyza apr 23, 2022 9:07 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers
mei 2022
madiwodovrzazo
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
KalenderKalender

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Empty
BerichtOnderwerp: Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af.   Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af. Emptydi jan 25, 2022 6:57 am

Het uitschakelen van het groen vinkje op het CST kan binnenkort automatisch als je onbewust te dicht bent geweest bij iemand die positief test.

'Geen boosterprik? Dan straks ook geen covid safe ticket Meer.' Vinkje aan, vinkje af...
Voor jou, voor je ouders, voor je grootouders en binnenkort voor je kinderen vanaf zes jaar.
Met een beetje geluk 'drukken ze op off' om de zes maanden (zoals in Israël). Met wat minder geluk ontdek je het toevallig wanneer je ergens ('moedig') inscant (zoals in China). Vinkje aan, vinkje af...

Is dit wat je wil zijn? Een burger op afstandsbediening?
Is dit wat je voor je kinderen wenst? Volgens een aantal kritische (en bezorgde) wetenschappers zal dit nog 5 à 8 jaar duren. Kijk naar links, kijk naar rechts. Als je kind nu 10 jaar oud is, dan zal hij 18 jaar oud zijn. Als hij 6 jaar oud is, dan zal hij 14 jaar oud zijn.

Waarom? Omdat je 'niet wilde discussiëren'.

Een pandemie zo erg dat men bereid is om 50 persconferenties te geven,  30.000.000.000 euro uit te geven aan lockdowns, aan de testmaatschappij en aan de QR- codes. Men applaudisseert, maar men schaalt op twee jaar tijd de zorg niet op.

De zorg stikt, stikt al twintig jaar en is onderbemand.

Want er is geen personeel en nog is men bereid om meer mensen te ontslagen uit de zorg...

De overheid heeft een uitdagende opdracht:
ongevaccineerden moeten overtuigd worden dat het vaccin werkt. Gevaccineerden moeten overtuigd worden dat het vaccin niet werkt zodat ze de 'booster' gaan halen.
Weet je nog ruim 70%? kon meer ziek kon worden?

En vinkje af.
Het gaat hier niet om het ontkennen van een virus. Noch om het ontkennen van de (positieve) effecten van vaccinatie bij heel wat mensen, op voorwaarde dat dit besproken wordt met de enige persoon met wie dit besproken moet worden; de huisarts. Je huisarts bekijkt samen met jou de pro's en de contra's op basis van je profiel. Zo is het altijd gegaan.

Vanaf het moment dat de persoonlijke relatie tussen huisarts en patiënt naar de publieke ruimte gaat en dat je gezondheid gekaapt wordt door een 'regering' als zijnde iets dat vrijheden voorwaardelijk kan maken, dan zitten we niet meer op het terrein van de zorg of van de patiënt, maar op het terrein van de massahysterie die het totaliseringsproces in het denken met zich meebrengt.

De angst maakt ons blind. Het woord 'solidariteit' biedt roes.
En met dat ene woordje eigenden zij zich iets toe dat universeel zou moeten zijn...
We kunnen op het vlak van de huidige 'crisis' bezwaarlijk spreken van solidariteit, eerder valt polarisatie ons ten deel en dat lijkt me een goed recept om collectief maatschappelijk te kapseizen.
Met ons 'vinkje aan, vinkje af', leveren we- op het altaar van de angst, in een sfeer van roes-  beetje bij beetje onze privacy op.

Historicus Yuval Noah Harari schetste reeds in zijn boeken een toekomst scenario- zeg maar een horrorscenario- met 'minder' geweld en meer 'veiligheid' in een duivelse ruil voor onze vrijheid.
Ik heb heimwee naar de tijd waar men griep behandelde met vitamine C en kippensoep in plaats van met communisme.

En jij, ga die fucking discussie in godsnaam nu ook aan en zeg voor één keer in je leven, 'stop'.
___
Tekst: Ora Chardon.

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!

Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo de Jonge zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Peter Huybrechts Corona adviesen op dringen aan de burgers?

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Net binnen gekomen-
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenGa naar: