Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
CDC-verwacht in 2022 dat de dood overal over de wereld aan de deur klopt.
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: CDC-verwacht in 2022 dat de dood overal over de wereld aan de deur klopt. za dec 18, 2021 5:13 pm
In Nederland bedraagt de oversterfte al meer dan 40%, en ook in de Verenigde Staten vallen de mensen bij bosjes om. De CDC waarschuwt dat er vanaf kerstmis wekelijks 15.600 doden zullen vallen, en dat deze massasterfte in 2022 zal doorgaan.
‘Al die grote jongens zoals Bill Gates hebben het over bevolkingscontrole en zelfs bevolkingsreductie. Ze willen naar een wereldbevolking van 800 miljoen mensen. Gebeurt dat met deze vaccins? Ik hoop van niet, maar kan niet zeggen dat het niet mogelijk is.’
Exact zoals wij vorig jaar voorspelden wordt natuurlijk een Covid variant (zoals de zeer onschuldige Omicron) de schuld gegeven, en zouden vooral ongevaccineerden gevaar lopen. De keiharde realiteit is dat deze doden vaxslachtoffers zijn wier gezondheid stapsgewijs wordt verwoest door de Covid spike/nano genmanipulatie injecties, zoals tal van topwetenschappers uitvoerig hebben aangetoond en werd bevestigd door officiële instanties. De mainstream media blijven ondertussen het goedgelovige volk opstoken met de even absurde als haatzaaiende leugen dat de slachting de schuld van de ongevaccineerden is.
Hoogleraar (em) experimentele immunologie Pierre Capel legde deze week op zijn nieuwe Bitchute kanaal nog eens haarfijn uit hoe de ‘vaccinaties’ en vooral de boostershots het lichaam van mensen stapsgewijs kapot maken. Samengevat: het is uitvoerig aangetoond dat de lipide nanodeeltjes zich binnen enkele minuten door je hele lichaam verspreiden, en in zowel je hersenen, hart als alle cruciale organen het toxische spike eiwit gaan aanmaken – niet eventjes, maar maandenlang. Gevolg: zowel trombose als bloedingen, en een enorm breed scala aan destructieve en vaak fatale auto-immuunreacties, optredend vanaf vrijwel onmiddellijk tot enkele jaren na ‘vaccinatie’.
Deze vele ernstige bijwerkingen zijn niet geheel toevallig identiek aan de ‘symptomen’ van Covid, om de doodeenvoudige redenen dat de ‘vaccins’ zèlf de pandemie zijn. Massa’s kerngezonde mensen laten zich nu vrijwillig maar onwetend injecteren met de èchte ziekte, en zodra ze dan sterven zal worden beweerd dat ze een Covid-19 slachtoffer zijn. Omicron treft vooral vaxxers Terwijl Omicron een zwakke variant is die vanwege groepsimmuniteit juist een zegen is als iedereen ermee wordt besmet, beweren de media op hun kenmerkende valse wijze precies het omgekeerde, en waarschuwen voor een ‘vloedgolf’ Omicron patiënten. De Daily Mail berichtte dat er afgelopen donderdag in Groot Brittannië 78.610 Covid ‘gevallen’ zouden zijn geconstateerd, waarvan 10.000 Omicron. Onze lezers weten inmiddels dat dit allemaal fake test-gevallen zijn.
Op de Cornell Universiteit in Ithaca (New York) zouden afgelopen week 930 studenten en andere met Omicron zijn besmet. ALLE slachtoffers waren volledig gevaccineerd; een aantal van hen had ook reeds de booster laten prikken. Net als de Delta variant lijkt Omicron vooral vaxxers te treffen. Tot nu toe is er nog niet één ongevaccineerde Amerikaan aan ‘Omicron gestorven’.
‘Haal de lijkzakken tevoorschijn, dit is een holocaust’ ‘Haal de lijkzakken tevoorschijn, want de vaccins slaan toe,’ waarschuwt Mike Adams van Natural News met het oog op de 15.600 wekelijkse doden die de CDC rond kerstmis verwacht, en de 60.000 doden per maand in deze winter. Pandemie-analist Steve Kirsch berekende dat volgens de meest voorzichtige schattingen al minstens 388.000 Amerikanen gedood zijn door de injecties, waar er de komende maanden dus een paar honderdduizend bij zullen komen. Aan het einde van de winter zal de teller in de VS dan op minimaal 600.000 vaxslachtoffers staan, het equivalent van 10 Vietnam-oorlogen (Amerikaanse doden) of zo’n 200 9/11’s.
‘Dit plaatst de vaccins in de categorie van een holocaust,’ concludeert Adams dan ook, net als onlangs dr. Robert Malone, de uitvinder van de mRNA tech die in deze experimentele injecties is gebruikt. Daar ben ik het volledig mee eens. Niet voor niets noem ik dit al lange tijd een vaxxicide, een vaccinatie-genocide die nu op de nietsvermoedende en onbenullige bevolking, die alle tegenstrijdige en ontwrichtende maatregelen nog steeds gewillig opvolgt, wordt uitgevoerd.
Vermoedelijk zullen de meesten tot aan hun laatste hartslag geloven dat Covid hen fataal is geworden, en niet onder ogen kunnen of willen zien dat ze opzettelijk worden geëuthanaseerd door een globalistische klimaat-vaccinatie sekte, die overduidelijk is begonnen met het uitvoeren van hun al vele jaren openlijk aangekondigde depopulatie agenda.
‘Halverwege 2022 meer dan 10 miljoen vaxdoden’ ‘Wereldwijd zal het aantal vaccinatiedoden halverwege 2022 meer dan 10 miljoen bedragen, waarmee het aantal Joden dat tijdens WO-2 werd vermoord verre zal worden overtroffen,’ vervolgt Adams. Het allerergste hieraan is dat de overheden deze agenda willens en wetens uitvoeren, en steeds meer drang en dwang toepassen om iedereen, zelfs piepjonge kinderen, aan deze slow-motion killshots te krijgen.
Herstel: er is iets dat nog erger is, en dat is dat zoveel miljoenen die bij hun gezonde verstand zouden kunnen zijn en dit allemaal zouden kunnen ontlopen en stoppen, zich toch weer gehoorzaam en hersenloos zullen laten injecteren met verwoestende boostershots, zonder er ook maar een seconde bij stil te staan wat de werkelijke reden is waarom de eerste twee injecties – tegen alle beloften in – niet hebben gewerkt.
Columbia universiteit: Covid resistent tegen en dankzij ‘vaccins’ Dat de New York Times een studie van de Columbia University aanhaalde, waarin wordt geconstateerd dat Omicron vrijwel compleet ‘resistent’ is tegen de ‘vaccins’ en deze dus NUL bescherming bieden, zullen de meesten van hen nooit lezen of horen. (1) En als ze het al lezen, dan zullen de propagandisten op TV het onmiddellijk afdoen als ‘nepnieuws’.
Laat staan dat ze eens gaan nadenken over waarom er vorig jaar in Nederland in het ‘corona rampjaar’ het geheel géén oversterfte bleek te zijn geweest, en zelfs het aantal IC en ziekenhuisopnames beduidend lager was dan in de voorafgaande 7 jaren. Zouden ze misschien belazerd kunnen zijn? Nee, dat doet een overheid toch nooit, liegen tegen het volk? En ook de media brengen altijd de waarheid, toch? Ze hebben het toch allemaal zelf op TV gezien? Dan moet het toch wel kloppen? Juist ONbeschermd door ‘beschermend’ middel De auteurs van de Columbia studie schrijven waar Pierre Capel al in 2020 voor waarschuwde dat zou kunnen gebeuren, namelijk dat de door de injecties aangemaakte antilichamen feitelijk de verkeerde zijn, en het ‘niet vergezocht is te denken dat er nog maar twee mutaties nodig zijn voordat het (Covid) resistent is.’ Daarbij komt dat deze ‘foute’ antilichamen gekaapt kunnen worden door het virus, en er levensbedreigende ADE (Antibody Dependent Enchancement) reacties kunnen optreden.
Met andere woorden: iedereen die zich met deze ‘bescherming’ laat injecteren wordt juist vrijwel ONbeschermd gemaakt – niet alleen tegen het (vermeende) virus, tegen het spike eiwit, tegen trombose, ADE’s, auto-immuunstoornissen, hartaanvallen, hersenbloedingen, maar ook tegen kanker, zoals onlangs opnieuw uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken. En dat voor een luchtwegvirus met een IFR van slechts 0,05% (tot 70 jaar) en 0,15% (inclusief 70-plus), wat percentages zijn die bij een doodnormaal griepje horen (Covid-19 is hoogstwaarschijnlijk precies dat: een om puur politieke en ideologische redenen omgelabelde normale griep).
Geen ruimte meer voor twijfel: dit zijn depopulatie-killshots Bijna aan het einde van 2021 gekomen hoeven we er daarom niet meer aan te twijfelen dat de zogenaamde Covid ‘vaccins’ in werkelijkheid slow-motion depopulatie-killshots zijn, en 2022 een ‘year of hell’ zal worden. ZAL, want de injecties hebben bij miljoenen reeds onomkeerbare schade aangericht (in de EU officieel nu 32.649 doden en 3.003.296 gewonden (2)(waarvan 1,5 miljoen met permanente gezondheidsschade), aangetoond slechts 6% van het werkelijke aantal). En als deze vaxxicide-campagne het komende jaar zal worden doorgezet, wordt 2023 nog veel erger.
Hoe lang blijven pro-vaxxers in de absurditeit geloven dat een beschermend ‘vaccin’ hen pas beschermt als iedereen ermee is geïnjecteerd? Dat als ik mijn veiligheidsgordel niet draag, alle automobilisten om mij heen net zoveel risico lopen op een ongeluk? Dat als ik geen paracetamol slik, hun hoofdpijn niet zal overgaan? Gaan vaxxers in 2022 werkelijk door de absolute ondergrens van medemenselijkheid zakken door de schuld van de ernstige gevolgen van wat zij zelf in hun eigen lichamen hebben laten injecteren af te schuiven op degenen die weigeren om met dezelfde substanties hun gezondheid en leven op het spel te zetten? En dat terwijl zelfs een vakorgaan zoals de British Medical Journal heeft bevestigd dat er geen pandemie van ongevaccineerden, maar juist een pandemie van gevaccineerden is?
Buigt de mensheid in het komende jaar nog dieper voor een sektarische club machtige globalisten (WHO(= Bill Gates, Big Pharma, GAVI)/WEF (Klaus Schwab)/EU/Open Society (George Soros)/IMF/Vaticaan, Big Banks, Big Tech, etc.), die een groopt deel van ons lijkt te willen uitroeien, en de overlevenden totaal wil controleren en in permanente slavernij wil zetten? Of worden alsnog veel meer mensen ècht wakker, staan we ongeacht onze afkomst, nationaliteit, etniciteit, religie of wat voor verschil dan ook massaal tegen hen op, en maken simpelweg door de macht van het getal definitief een einde aan hun wereldwijde terreurbewind?
CDC geeft grimmige voorspellingswaarschuwing dat de wekelijkse COVID-gevallen tegen eerste kerstdag met 55% zullen stijgen tot 1,3 MILJOEN en dat het aantal sterfgevallen met 73% zal stijgen tot 15.600 per week naarmate Omicron de dominante stam wordt
De CDC waarschuwt dat er in de week van Kerstmis maar liefst 1,3 miljoen nieuwe COVID-19-gevallen zullen zijn en begin januari een toename van 73% van het aantal Covid-sterfgevallen
De Omicron COVID-19-variant is 241 keer gesequenced in 37 Amerikaanse staten, waaronder Washington DC, terwijl de variant zich over het hele land blijft verspreiden
De CDC meldde dinsdag dat de variant nu verantwoordelijk is voor 3% van de opeenvolging van gevallen - een zevenvoudige toename ten opzichte van vorige week, hoewel in NY en NJ wordt aangenomen dat de variant achter 13% van de gevallen zit.
Er wordt gevreesd dat een 'vloedgolf' van Omicron op weg is naar de Amerikaanse kusten, waarbij het VK op donderdag zijn grootste eendagsgeval ooit registreerde - 78.610 - met 10.000 van die gevallen bevestigd als Omicron
Een van de grootste Amerikaanse uitbraken van de Omicron-variant tot nu toe zou hebben plaatsgevonden aan de Cornell University in Ithaca, New York, waar wordt aangenomen dat bijna alle 930 gevallen van de afgelopen week van de variant zijn
Alle bevestigde Omicron-gevallen in de Cornell University zijn onder mensen die volledig zijn gevaccineerd, en sommige zijn bij mensen die ook boosters hebben gehad Het aantal gevallen in de VS is de afgelopen twee weken met 46% gestegen en het aantal sterfgevallen is met 40% gestegen - aangezien het land eerder deze week 800.000 totale doden en in totaal 50 miljoen gevallen overschaduwde
In het VK blijven de gevallen toenemen, hoewel het aantal sterfgevallen als gevolg van het virus de afgelopen twee weken is gedaald Uit een recent Zuid-Afrikaans onderzoek blijkt dat Omicron zich sneller verspreidt dan andere virusvarianten, maar 20% minder kans heeft op ziekenhuisopname
Vijf jaar Hij stelt Dr Vernon Coleman onomwonden dat de meeste gevaccineerden niet meer dan vijf jaar te leven hebben, “…en dat voor een vaccin dat niet doet wat het belooft.” Hij zegt dat mensen die deze vaccins aannemen suïcidaal zijn. Met verbazing:”Ik begrijp niet dat er mensen zijn die zo gebrainwasht zijn en angstig door de leugens die zij gehoord hebben dat ze zoveel injecties accepteren.”
De fact checkers zullen zeggen dat ik dit niet kan bewijzen. En dat klopt. Ik kan alleen kijken naar de feiten die we wel hebben en daaruit conclusies trekken.
Veel van de dubbel gevaccineerden zijn een groot deel van hun immuunsysteem kwijt, waardoor ze ontzettend vatbaar voor veel ziektes worden. Daarom, zegt hij, verwacht ik dat de gevaccineerden enorm gevoelig zullen zijn voor de varianten van de griep. Daarnaast zijn er ernstige neurologische problemen die zich ontwikkelen en vruchtbaarheidskwesties. Het mRNA vaccin is nieuw, waardoor niemand je kan vertellen wat in 5, 10 of 15 jaar zal gebeuren.
Ook hebben zij een grotere kans op kanker. Hier een video in de link: https://www.dlmplus.nl/2021/12/18/meeste-gevaccineerden-zullen-een-vroege-dood-sterven/?
Ik weet het niet ik weet het niet laten we hopen dat het nog overgebleven immunsysteem sterk genoeg is.
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren. Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek! Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Hielke Roos
Laatst aangepast door Hielke Roos op do dec 30, 2021 2:45 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Moj.z@kpnmail.nl Gast
Onderwerp: 074 242 0027 za dec 18, 2021 7:25 pm
Mijn man en ik hadden al vrij snel door dat de genocide het doel is van de hele P(l)andemie En zie, wij als zelf nadenkende maar niet thuis in de medische en al helemaal niet vaccins e.d. waren van meet af aan zeer sceptisch. De restricties zagen we met lede ogen aan(komen) en telkens weer konden we voorspellen dat er weer iets aan zou komen. Deze strenge lockdown Zo vlak voor de Kerst is weer het toppunt van alles en zal zeer ernstige gevolgen hebben voor eigenlijk ALLES. Geestelijk en lichamelijke afbraak en als klap op de vuurpijl, (straks ook weer passé,) de horeca en alle niet essentiële winkels, sport, cultuur, musea enz enz. Wij zijn in feite in de gelukkige omstandigheid t.w. : 'geen echte zorgen en qua gezondheid redelijk' ... maar de tijd die we nog hebben( beiden 80 jr) ziet er zorgelijk uit en vergallen onze oude dag! Met vriendelijke groet, Marianne Zengerink.
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Re: CDC-verwacht in 2022 dat de dood overal over de wereld aan de deur klopt. wo dec 29, 2021 3:09 pm
prachtig weergegeven Marianne
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: CDC-verwacht in 2022 dat de dood overal over de wereld aan de deur klopt.
CDC-verwacht in 2022 dat de dood overal over de wereld aan de deur klopt.