Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken.
Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten.
Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
Onderwerp: De Chinese zakenmagnaat onthult de geheimen van de elite van Peking. zo okt 24, 2021 4:51 am
Revenge of the Tycoon (2021) Het is geen primeur om te zeggen dat het Chinese regime een dunne huid heeft. Iedereen die Peking bekritiseert, doet dat op eigen risico en kan onmiddellijke – en vaak hardhandige – vergelding verwachten. China zal de wereld knechten zegt deze biljonair!
En het zijn niet alleen buitenlanders die de gevolgen ondervinden. Desmond Shum is een Chinese tycoon die op het hoogste niveau van de Communistische Partij werd gevierd. De zakenman kon geen kwaad doen tot vier jaar geleden, toen hij en zijn even prominente ex-vrouw op onverklaarbare wijze uit de gratie vielen.
How China Lost Patience with Its Loudest Billionaire De plotselinge annulering van de IPO van Ant Group schokte investeerders, maar de klap van Peking van Jack Ma was jaren in de maak. En Alibaba en Ant zijn niet de enige technologiebedrijven die door Chinese toezichthouders worden gecontroleerd.
Nu is Desmond een paria van de staat, dus heeft hij besloten terug te vechten door de vele geheimen van de Chinese eliteleiders te onthullen. BEKIJK meer van 60 Minutes Australië:https://www.60minutes.com.au
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
Hielke Roos
De Chinese zakenmagnaat onthult de geheimen van de elite van Peking.