Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Miljardair Marcel Boekhoorn verkoopt High Tech Campus aan George Soros
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Miljardair Marcel Boekhoorn verkoopt High Tech Campus aan George Soros do aug 19, 2021 6:33 am
En U denkt dat we het wel redden de Great Reset die komt er niet? nu daar heb ik een zwaar hoofd in! GeorgeSoros kocht zo wat alle bedrijven in Europa op en hij heeft nu bijna alle havens in de wereld al in handen samen met de chinezen. Ook kocht hij langzaam de halve scheepsvaart vloot in de wereld op.
Dat Build Back Better er komt is bijna 100 % zeker het is al volop aan de gang men houd u onder tussen bezig met een nep Virusje en een klimaat HOAX onder tussen heeft Investeerder Marcel Boekhoorn de High Tech Campus in Eindhoven van de hand gedaan aan GeorgeSoros. De miljardair heeft de campus, waar de hoofdkantoren van NXP, Signify en Philips Nederland zijn gevestigd, verkocht aan de Amerikaanse investeerder Oaktree Capital Management.
Link naar GeorgeSoros en Oaktre: https://www.oaktreecapital.com/docs/default-source/memos/2009-11-10-touchstones.pdf?sfvrsn=2fbb0f65_2
Investeringsbedrijf Ramphastos Investments van Boekhoorn meld de deal in een persbericht. Tegen het zakenblad Quote zegt Boekhoorn dat de overeenkomst groter is dan de verkoop in 2005 van telecombedrijf Telfort waar hij toen bijna 1 miljard euro voor ophaalde.
Link dat Marcel Boekhoorn: https://www.ad.nl/eindhoven/miljardair-marcel-boekhoorn-sluit-megadeal~a70cb12f/
Het meest ambitieuze infrastructuurproject van China is eigenlijk een plan om de wereld te domineren. Maar het Belt & Road Initiative wordt nu geconfronteerd met te veel wegversperringen. Vervaagt de droom van Xi Jinping?
Heel Europa en de wereld ja en ook Rutte heeft er schuld aan. Je moet het helemaal bekijken om te snappen wat er gebeurt is. Het murf slaan van de bevolking door het nep virus wat nu gebeurt hoort bij de inlijving van China Deze docu is helaas in het Engels, maar als u hem helemaal uit ziet snapt u wat er nu gebeurt!
Dit is een overname van de Elite door middel van een geestelijke oorlog en de schade en doden zullen vele malen erger en smeriger zijn dan de 2de wereld oorlog en deze keert wint de Elite de oorlog.
Nu wat gaan we doen? Massaal de straat op of wachten tot het communisme is geinstaleerd en knielen?
[b]Steun mijn site om web onderhoud en artikelen te kunnen blijven publiceren! Doneer een paar euro Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. Als ik alles zelf moet betalen lidmaatschap en onderhoud / design en nieuws brieven na leden verzenden vraagt de web designer ook al per jaar geld voor! Ik vraag U dus om een kleine bijdrage om zo het werk te blijven doen en de advertentie troep weg kopen. Ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Zo kan ik belangrijk nieuws blijven verspreiden. Hielke Roos
Miljardair Marcel Boekhoorn verkoopt High Tech Campus aan George Soros