De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Waarheid

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexnieuwsnuPublicationsFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Klaus Schwab en George Soros geven nogmaals $100 miljoen aan vaccinaandelen uit
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptyza mei 14, 2022 8:16 pm van Hielke Roos

» Militaire artsen waarschuwen toename van 300% van het aantal gevallen van kanker
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptydo mei 12, 2022 1:31 pm van Hielke Roos

» Velen werden weggehoond en weggezet als wappies in de media.
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptydi mei 10, 2022 9:02 pm van Hielke Roos

» Shanghai intensiveert Covid-lockdown niemand mag het huis verlaten, kampen in gereedheid
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptydi mei 10, 2022 8:29 pm van Hielke Roos

» Hebben de wappies gelijk of ongelijk? Zijn het allemaal complottheorieën?
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptydi mei 10, 2022 7:12 pm van Marieke Marie

» In Canada 99,6% rate van de sterfgevallen bij gevaccineerden 70% was GEBOOST!
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptyma mei 09, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Het WEF en uw Regering lanceren de Grote Reset in de samenleving.
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptyzo mei 08, 2022 6:46 pm van Hielke Roos

» Hier een belangrijke publicatie die stond in de duitse media!
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptyzo mei 08, 2022 2:17 pm van Hielke Roos

» Elon Musk: Onderzoek" waarom George Soros "uw toegang tot informatie wil controleren!
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptyzo mei 08, 2022 1:52 pm van Hielke Roos

» The Nazis are back ''The Great Reset'' was a smokescreen!
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptywo mei 04, 2022 3:30 pm van Hielke Roos

» Financiële piraten (o.a regeringen) stelen van je.
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptydi mei 03, 2022 6:51 am van Hielke Roos

» Het overlijdensrisico van kinderen neemt toe met 5100% na Covid-19-vaccinatie
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptyma mei 02, 2022 11:55 am van Hielke Roos

» Stop nu met het bewapenen van Oekraïne.
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptyma mei 02, 2022 7:37 am van Hielke Roos

» V.S. en bondgenoten bereiden zich voor op Russisch gebruik van kernwapens
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptyzo mei 01, 2022 12:48 pm van Hielke Roos

» Het wereldwijde pandemieverdrag en hoe gevaarlijk dit verdag is voor uw vrijheid.
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptyzo mei 01, 2022 7:29 am van Hielke Roos

» Voedseltekorten de Globalisten en Klaus Schwab vertellen ons wat er daarna gebeurt.
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptyza apr 30, 2022 3:18 pm van Hielke Roos

» Geheim: De opleiding van het Oekraïnse Nazi leger door het Australische leger.
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptyza apr 30, 2022 8:03 am van Hielke Roos

» Nazi Canada en Australie hebben samen met Amerika Oekraïense extremisten opgeleid.
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptyza apr 30, 2022 7:11 am van Hielke Roos

» Goya CEO waarschuwt de wereld staat nu op rand van voedselcrisis.
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptydo apr 28, 2022 5:14 am van Hielke Roos

» De WHO is van plan om 194 landen van soevereiniteit te ontdoen op 22 mei 2022.
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptywo apr 27, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Ze zijn nu echt de voedselcrisis aan het CREËREN in Europa en de VS.
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptywo apr 27, 2022 7:48 am van Hielke Roos

» Trudeau wil niet de rechtvaardiging voor de noodwet bekend te maken.
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptydi apr 26, 2022 10:14 am van Hielke Roos

» De genocide op de volkeren van Europa is in volle gang!
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptydi apr 26, 2022 7:02 am van Hielke Roos

» Wakker worden mensen we hebben nog tot mei 2022 om het tij te keren.
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptyza apr 23, 2022 9:07 pm van Hielke Roos

» Heeft Amerika onbewust een einde gemaakt aan de plannen van Klaus voor wereldheerschappij?
brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptydo apr 21, 2022 11:20 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers
mei 2022
madiwodovrzazo
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
KalenderKalender

brandweer en deel zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Empty
BerichtOnderwerp: brandweer en deel zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen.   brandweer en deel  zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen. Emptyvr aug 06, 2021 3:09 am

De brandweer en een deel van het zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen, net zo lang totdat het vaccinatiepaspoort van tafel is. Dit hebben de vakbonden aangekondigd. Er gaat een nationale staking beginnen, die pas stopt als vaccinatie weer geheel een vrije keuze wordt.

De FA/SPP-PATS is de grootste vakbondsorganisatie voor professionele brandweerlieden en administratief en technisch personeel van de SDIS in Frankrijk. Op Twitter en op hun website laten ze weten dat de brandweerlieden per direct hun werk neerleggen, totdat het vaccinatiepaspoort van tafel is. “Hierbij kondigen we onze nationale staking voor onbepaalde tijd aan, welke ook is gestuurd naar de minister van Binnenlandse Zaken, de premier en de president van de republiek”, zo schrijft de vakbond. Met deze beslissing zet de brandweer president Emmanuel Macron flink onder druk. Want zo lang de vaccinatiepaspoorten niet van tafel gaan, moet de Franse president zelf de branden in zijn land gaan blussen, zo lijkt het.

Deel van de Franse zorg volgt voorbeeld brandweer
Niet alleen de Franse brandweer, maar ook een deel van het zorgpersoneel zal haar taken neerleggen. Dit heeft de ziekenhuisvakbond SUD Santé Sociaux via Twitter laten weten, maar het nieuws valt ook te lezen op Connexion France. Deze vakbond is niet de grootste voor haar branche in Frankrijk, maar vertegenwoordigt toch 10% van het zorgpersoneel. En deze groep is nu opgeroepen het werk vanaf 4 augustus neer te leggen, uit protest tegen de plannen voor een verplichte vaccinatie. Omdat een groot deel van de Franse bevolking zich niet kan vinden in de zeer vergaande maatregelen van Macron, wil SUD Santé Sociaux nu helpen met ‘de tegenaanval’.

Algemeen secretaris van de vakbond, Jean-Marc Devauchelle, zegt het volgende over de staking: “We zijn niet tegen vaccinatie, maar het moet een vrije keuze zijn. Van mijn kant heb ik afgelopen maandag besloten me te laten vaccineren, en ik heb lang gewacht. Maar het is een persoonlijke keuze, ik dwing niemand, en onze vakbond wil (de keuze) ook niet opleggen. We zijn altijd terughouden als we iets niet weten over een bepaald product. We weten heel goed dat iedere injectie risico’s met zich meebrengt en we hebben achteraf niet genoeg inzicht zoals we bijvoorbeeld wel hebben bij Doliprane (een pijnstiller) of andere vaccins.”

Nederlandse media laat stakingen links liggen
Dat de brandweer in Frankrijk niet meer uitrukt zolang de plannen voor een vaccinatiepaspoort niet worden ingetrokken, is toch groot nieuws, maar de Nederlandse media besteden er – vooralsnog – geen aandacht aan. Dat een deel van het Franse zorgpersoneel meedoet met deze nationale staking, verandert hier niets aan, zo blijkt. Erg verrassend is dat niet, want ook over de enorme protesten in Frankrijk, Duitsland en zelfs wereldwijd tegen de coronapaspoorten werd nauwelijks iets gemeld.

Steun mijn site om web onderhoud en artikelen te kunnen blijven publiceren!

Klik link : https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

brandweer en deel zorgpersoneel in Frankrijk gaat het werk neerleggen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Klaus Schwab gaat het onderwijs en de werk vloer veranderen.
» Hier deel van de maatregelen die het kabinet vanavond gaat bekendmaken.
» Voor sociale media-accounts is binnenkort mogelijk een digitale ID vereist in Frankrijk, VK
» Rutte, Kaag, Hoekstra, Bruins namen 24 januari deel aan het uitvoeren van de ''The Great Reset''.
» Dit is waarom de Linkse media politiegeweld van Frankrijk tot Chili verzwijgen!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Nieuws afgelopen week-
Ga naar: