De Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
De Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
 
IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Had Boris Johnson maar een militaire inval in Nederland gedaan.
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimeza sep 28, 2024 5:44 pm van Hielke Roos

» Wilders steunt Arib die haar naam wil zuiveren: 'Maak er gehakt van!
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimeza sep 28, 2024 10:26 am van Hielke Roos

» Minister Heinen: geen programmeerbare digitale euro?
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimeza sep 28, 2024 10:23 am van Hielke Roos

» Zo kocht George Soros politici, media, leraren en klimaat gekjes.
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimedo sep 26, 2024 5:51 pm van Hielke Roos

» Getrainde terroristen onder mom vluchtelingen, stormen, crisis, Blackouts.
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimema aug 19, 2024 8:38 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab waarschuwt voor een nieuwe crisis cyber en Internet storing.
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimevr jul 19, 2024 5:52 pm van Hielke Roos

» Wist U dat de verkiezingen 2024 door D66 gecontroleerd werden!
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimewo jun 12, 2024 6:30 pm van Hielke Roos

» Oprichter en voorzitter Klaus Schwab van het WEF treedt af
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimedi mei 21, 2024 9:52 pm van Hielke Roos

» Nieuw wetenschappelijk bewijs dat CO2-uitstoot de atmosfeer niet kan opwarmen
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimezo apr 28, 2024 6:47 am van Hielke Roos

» Men is het beu. Migratie, woke, Oekraïne, energieprijzen, klimaat.
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimedo apr 18, 2024 3:17 pm van Hielke Roos

» De Rothschilds, een korte geschiedenis van degenen die de hele wereld hebben geruïneerd
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimevr maa 01, 2024 5:32 pm van Hielke Roos

» De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimevr maa 01, 2024 2:41 pm van Hielke Roos

» D66-minister Ernst Kuipers erkent vaccinatieleugen in coronatijd.
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimewo feb 21, 2024 9:33 pm van laura123354

» D66-prominent pleit om individuele vrijheden in te perken.
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimedi feb 13, 2024 3:30 pm van Hielke Roos

» Caroline v/d Plas en Omtzigt de geheime voetsoldaten van Klaus Schwab.
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimewo feb 07, 2024 5:28 am van Hielke Roos

» Pfizer lijdt fors verlies en Regeringen worden straks ter-verantwoording geroepen
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimema nov 06, 2023 2:56 pm van Hielke Roos

» Het zijn in Amerika al 33 ACTEURS die dit jaar plotseling stierven!
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimevr nov 03, 2023 2:45 pm van Hielke Roos

» Omtzigt en Timmermans wij kunnen ook regeren zonder VVD.
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimedi okt 31, 2023 6:24 am van Hielke Roos

» George Soros klaagt Regeringen aan die te weinig vaccins voorschreven
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimezo okt 29, 2023 2:42 pm van Hielke Roos

» Israelische zionisten in elke tak van de regering en CDC en rolden het Covi. plan uit.
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimeza okt 28, 2023 8:54 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab van het World Economic Forum wil waterbesparende maatregelen.
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimewo okt 25, 2023 5:12 pm van Hielke Roos

» Putin zegt: globalistische terrorist Klaus Schwab zijn 'dagen zijn geteld'
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimewo okt 25, 2023 4:34 pm van Hielke Roos

» Hoogleraar Wim Voermans wil Tweede Kamerbeelden censureren.
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimevr okt 06, 2023 4:35 pm van Hielke Roos

»  Op deze manier kwamen vroeger vrouwen op de brandstapel terecht.
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimedi okt 03, 2023 1:06 pm van Hielke Roos

» Komende ‘klimaatlockdowns’ De klimaatcrisis is ook een volksgezondheidscrisis.
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimema okt 02, 2023 6:41 am van Hielke Roos

» Verkiezingen: de “politieke vernieuwers” kunnen eindelijk in stelling worden gebracht.
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimedo sep 28, 2023 3:12 pm van Hielke Roos

» Betrapt satelliet spot superuitstoters van methaan en Co2
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimezo sep 24, 2023 6:52 am van Hielke Roos

» Werkelijke toekomst van 2030 we werken we nog maar vijftien uur per week.
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimevr sep 15, 2023 5:37 am van Hielke Roos

» Ja helaas de vrijheid van meningsuiting word net als in 1940 ingeperkt.
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimewo sep 13, 2023 6:13 am van Hielke Roos

» Bill Gates investeert al zeker tien jaar in (genetisch) gemanipuleerde muggen.
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimedi sep 12, 2023 8:50 am van Hielke Roos

» 3de Wereldoorlog is al begonnen, verklaart de Oekraïense veiligheidschef.
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimezo sep 10, 2023 9:27 am van Hielke Roos

» Nu al 1,1 miljoen SIM-kaarten Oekraïense mobiele telefoons niet meer actief!
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimewo sep 06, 2023 5:11 am van Hielke Roos

» Poetin weet hij hoe de "woke" agenda zal uitpakken in de VS en Europa.
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimedo aug 24, 2023 10:40 am van JoyceRoy

» Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab!
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimedi aug 22, 2023 7:22 pm van Hielke Roos

» Leer de heden daagse (nieuwe wereld orde) waarheid kennen.
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimeza aug 19, 2023 10:06 pm van Hielke Roos

» Klimaatlockdowns zullen komen aldus het World Economic Forum en het WBCSD.
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimevr aug 18, 2023 4:58 pm van Gast

»  CDA-leider Henri Bontenbal wil 'klimaatontkenners' strafrechtelijk vervolgen!
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimedo aug 17, 2023 2:34 pm van Hielke Roos

» George Soros zoon belooft onafhankelijke journalisten agressiever te censureren
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimewo aug 16, 2023 6:20 pm van Hielke Roos

» Eerste Young Leader (WEF) President Bazoum vervolgd voor hoogverraad.
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimedi aug 15, 2023 2:37 am van Hielke Roos

» Dilan Yeşilgöz en Kaag zeggen complotdenkers bedreigen democratie!
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimeza aug 12, 2023 6:23 am van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
bezoekers

 

 Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos


Posts : 1128
Join date : 15-08-18
Age : 71

Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Empty
BerichtOnderwerp: Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen   Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen Icon_minitimema jul 26, 2021 7:18 pm

Corona je bent in maart 2020 bij de mensheid naar binnen geslopen als een ongewenste dief in de nacht.
Je kwam en heb ons onze kostbaarste gestolen wat er te halen valt. Dat is onze vrijheid.

De vrijheid om te doen en laten wat je wilt. Je heb het gedaan onder het mom killer virus.
De staat heeft er naar gehandeld alsof het een ziekte is die je krijgt door het elkaar al aan te kijken .
Een normale omhelzing van je oma zat er al niet meer in en met je maten naar een voetbalwedstrijd, vergeet het maar.

De mensheid was getroffen in het hart. Iedereen heeft iets verloren wat dierbaar was. De ene wat meer dan de andere.
Horeca bedrijven kapot gegaan door de kosten. Gezinnen kapot gegaan door relatie problemen. Jeugd depressie is gestegen door beperkingen. Zelfmoordcijfers zijn gestegen net als het aantal mensen die psychische hulp hebben aangevraagd.

Dus Corona ik benoem jouw tot een gevangenis bewaarder van de staat want je houd de mensheid in een psychologische gijzeling vast totdat jouw 2 marionetten poppetjes bepalen wat wij weer wel of niet mogen.

Wij zijn gevangenen geworden van de staat want als we wel onze vrijheden terug willen hangen er consequenties aan. Nu langzaam aan krijgen we wat meer vrijheden terug maar wij blijven gechanteerd worden. Ik zie het als een grotere kooi wat we hebben gekregen of je mag even luchten op de binnenplaats.

Want als je echt wilt dat het zoals vroeger was waar je al je vrijheden had dan moet je een prik nemen met ingrediënten die dodelijk kunnen zijn waarvan het medisch instituut aangeeft dat ze nog in een testfase zijn. Dus kort door de bocht. Je heb ons doodsangsten uit laten staan gemarteld door maatregels om nu als held te zeggen dat je een redding heb namelijk een test prikje. Die vervolgens niet helpt en je nog moet testen voor een negatieve resultaat.

En nu word de volgende stap genomen de toekomst van het land Onze kinderen. Eerst werd er gezegd dat de kinderen gewoon naar school konden omdat ze geen Corona kunnen krijgen of de kans nihil is maar nu krijgen ze uitnodigingen voor een vaccinatie prik. En geloof mij. Ze chanteren de volwassene met geen prik geen festival.

Dan kan je donder op zeggen dat ze ook bij kinderen met een chantage middel komen. En wie dat niet inziet moet maar om zich heen kijken naar de media. Nu dansen met Janssen of de commercial van Heineken. En dan tel ik die talloze reclame niet mee die je op Facebook ziet. Ook de locaties van vaccinaties centrums. Goed te bereiken en in de buurt van een druk gebied waar veel jeugd loopt.
Alles om het gemakkelijker te maken. Kijk maar in Amsterdam.

Zit die naast de grote Pathé in zuidoost bij een groot winkelcentrum. Als je niet dood gaat aan de prik ga je dood aan de marketing ervan Maar over mijn lijk dat mijn kinderen gevaccineerd gaan worden want mijn kinderen hebben een immuun systeem opgebouwd en een goed gezond verstand. Dat zijn praktijken die je van een Colombiaanse kartel verwacht. Mensen aanpakken op hun zwakste of gevoelige plekken Dus je kan zeggen dat de test gefaald is en we snel weer terug gaan naar een lockdown want variant DELTA verspreid zich sneller dan verwacht.

Corona je bent er helaas wel samen met al je varianten maar je doet je sterker voor dan dat je daadwerkelijk bent. Want je bent in categorie A gegooid samen met ebola maar zo dodelijk ben je niet. In het jaar 2019 zijn er ruim 45 duizend (45043) mensen overleden aan Kanker. Vanaf begin Corona tot nu toe 17.000 aan Corona .

Dus nee zo dodelijk ben je eigenlijk niet. Je word opgeblazen door onze vrienden van de media en het Binnenhof. Zij zijn het die de inwoners bang maken en het land van binnen uit kapot maken. Zij zijn het die voor verdeeldheid zorgen. Want je heb de gevaccineerden en de ongevaccineerde. Het volk en de wappies. Want zij zijn het ook die niet willen dat het volk de handen in een slaat om te laten zien dat ze het zat zijn .

Je kan het zien alsof wij getemd worden als leeuwen, want wij zijn niet bewust van onze krachten als we samen zouden bundelen tot 1 geheel. En dat moeten wij gaan vormen .

Alle geschillen aan de kant . samen 1 team 1 taak en 1 overwinning .

Bekijk ook het filmpje hier beneden dat is prachtig om te zien, president Jair Bolsonaro van Brazilië die de mannen en vrouwen van Brazilië vraagt ​​om zich te bewapenen met vuurwapens om elke vorm van dictatuurovername te voorkomen, wat het doel is van de Illuminati's Nieuwe Wereldorde-agenda.

Veel mensen van de wereld zien dat de COVID-19 PLANdemic een nep/hoax valse vlaggebeurtenis is die probeert paniek te zaaien tijdens het gewone jaarlijkse griepseizoen. Ze zien ook dat de meeste regeringspolitici de zionistische joodse bevelen voor huisarrest opvolgen, gevolgd door de staat van beleg en vervolgens gedwongen vaccinaties om volledige slavernij van de massa in te luiden.

Het volk doorzag de Volkenbond en sloot die af, en we zijn ver over de tijd om zijn vervanger, de Verenigde Naties, te sluiten. Hij zegt verder dat de overheid de mensen moet vrezen in plaats van dat de mensen de overheid vrezen!!! Dit klinkt vergelijkbaar met de mensen van de VS tijdens het allereerste begin in 1776.

Geef NOOIT VRIJHEDEN op om welke reden dan ook, vooral een vals gevoel van veiligheid. De overheid vragen om je te beschermen tegen de overheid, eindigt NOOIT goed voor de mensen.
Link kijk en luister naar hem: https://www.bitchute.com/video/Tr8tbPPEpmLS/?

Defend Amsterdam
https://web.facebook.com/defend.amsterdam

Steun mijn site om web onderhoud en artikelen te kunnen blijven publiceren!
Klik link : https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com
 
Bij deze deel ik de speech die gisteren door een van onze strijders is voorgelezen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deze video is in het belang van onze kinderen! Vac-cin-atie en de complicaties oa hartspierontstekingen
» Onze kinderen kwijnen weg geschreven door Dr. Luis Rojas Marcos, psychiater.
» Onze ministers worden actief benaderd door World Economic Forum van Schwab
» Onder andere België met opzet verwoest door het water zo wil men het klimaat plannen er door drukken
» Waar zijn onze ruim 40.000 daklozen die op straat zwerven door het strenge WMO/ PGB beleid?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Opmerkelijke zaken die gebeuren in de wereld.-
Ga naar: