Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie!
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! ma mei 31, 2021 6:42 am
Laatst kwam David, de twaalfjarige zoon van Martine, thuis met de mededeling dat hij op school het boek ‘Hoe werkt dat?’ van Dorling Kindersley aan het lezen is en dat hem iets opgevallen was.
David: “Het boek gaat over de toekomst en hoe het eruit gaat zien met het klimaat. Het leek me een goed boek omdat het ook over vliegende auto’s gaat en wat er allemaal in verschillende apparaten zit en zo. Maar uiteindelijk kom je bij ‘medisch’ en dan gaat het over een ‘biostempel’ wat je op je arm krijgt waar een microchip inzit waarmee ze je lichaam in de gaten houden en daardoor kunnen zien wat je in het dagelijks leven doet. Verder gaat het over hele kleine antivirus-robotjes, met een rodekruis-band om hun arm, die je in kunt slikken en die dan virussen uit je lichaam weg kunnen halen.”
De ‘Samenvatting’ bij bol.com beschrijft het boek als volgt: “Alles wat je wilt weten over supercoole uitvindingen. Een perfecte introductie in technologie en hightech-wetenschap. Aan de hand van ongelooflijk beeldmateriaal ontdek je de werking van drones, supercomputers, onderwaterhotels, hover boards, vliegende auto’s en glow-in-the-darksticks.” Klinkt mooi toch? Ooit was er een reclameslogan die als volgt ging: ‘Een goede meid is op haar toekomst voorbereid’. Daar was destijds niets mis mee, maar in dit geval gaat het om de meiden én de jongens en moet je je ten zeerste afvragen op welke toekomst ze zich nou precies moeten voorbereiden. Want er zitten mijns inziens een aantal stevige adders onder het gras!
In 2014 vatte de Amerikaanse miljardair George Soros het plan op om Nederland opvoedkundig aan te pakken door onze meningsvorming te beïnvloeden en zo meer invloed in onze samenleving te krijgen, omdat ons land naar het idee van zijn Open Society Foundations de verkeerde kant opging. Er is toen een programma opgezet, wat jaarlijks zeven miljoen euro kost, om de Nederlandse samenleving te beïnvloeden en waarmee geprobeerd wordt om de Islamitische hoofddoek vrij te geven in het Nederlandse arbeidsmilieu, om drugs vrij te geven, om op allerlei manieren op ons slavernijverleden te wijzen en om ‘Zwarte Piet’ uit onze samenleving te verbannen. Al deze, door de Open Society Foundations gesteunde, acties hebben tot een splijting in onze samenleving geleid, met de ‘Zwarte Piet discussie’ als absolute koploper. Maar als de anti-zwarte piet activisten niet zoveel geld hadden gekregen, was dit waarschijnlijk niet zo’n topic geweest. Link:https://www.youtube.com/watch?v=9iZG0xMUiis&app=desktop...
In december 2016 werd Van Dijk Boeken, de grootste schoolboekenleverancier van Nederland met een marktaandeel van zeventig procent, voor driehonderd miljoen euro gekocht door de Brits-Amerikaanse investeringsmaatschappij Towerbrook. En laat nou diezelfde George Soros een van de grootste kapitaalverstrekkers zijn (…). Link: https://systeembug.wordpress.com/.../is-het-aannemelijk.../
George Soros is, met zijn Open Society Foundations, lid van dezelfde club als Bill & Hillary Clinton met hun Clinton Foundation en (de inmiddels gescheiden) Bill en Melinda Gates met hun Bill & Melinda Gates Foundation. Die namelijk de achter de schermen opererende Elite met aan de absolute top families als de Rotschield’s en de Rockefellers. Alle deelnemers van deze sinistere club vind je weer terug bij het World Economic Forum van oprichter en voorzitter Klaus Schwab met koninklijke fans als (onder anderen) Prins Charles van Engeland en Willem-Alexander & Maxima.
Terug naar David: Wat is het belang van George Soros in ons onderwijs en waarom zouden jonge Nederlandse kinderen iets moeten leren over (lees: voorbereid worden op) een ‘biostempel’ wat je op je arm krijgt en waar een microchip in zit waarmee ze je lichaam in de gaten houden en waardoor ze kunnen zien wat je in het dagelijks leven doet? Zou daar meer achter zitten?
De Rockefeller Foundation heeft in 2010 een drieënvijftig pagina’s tellend rapport uitgebracht onder de naam ‘Scenarios for the Future of Technology and International Development’ Link: https://niburu.co/images/2020/nov/lockstep.pdf
Op de pagina’s 18 tot en met 21 staat, als een soort van blauwdruk, exact beschreven wat de wereld sinds het voorjaar van 2020 meemaakt, maar dan in het (voor toen) fictieve jaar 2012.
In 2014 begon Klaus Schwab met het uiten van zijn ideeën voor een Great Reset van de wereldeconomie met daarbij de uitleg dat het alleen werkt als de hele planeet wordt opgeschrikt door een pandemie. Citaat van hem: “De pandemie vertegenwoordigt een zeldzame maar beperkte kans om onze wereld te reflecteren, opnieuw vorm te geven en te resetten om een gezondere, rechtvaardigere en welvarendere toekomst te creëren”.
Hij en de zijnen verkochten hun visie als volgt: 1. Ze kondigden hun intentie aan om elk aspect van de samenleving te vernieuwen met mondiaal bestuur en bleven die boodschap herhalen 2. Toen de boodschap toch niet helemaal overkwam, simuleerden ze nep-pandemiescenario's die lieten zien waarom de wereld een geweldige reset nodig heeft 3. Toen de nep-pandemiescenario's niet overtuigend genoeg waren, wachtten ze een paar maanden totdat er zich een echte, door henzelf veroorzaakte, wereldwijde crisis voordeed en herhaalden ze stap één Het kostte Schwab en de Davos-elite op die manier ongeveer zes jaar om hun reset-ideologie te laten groeien van een klein Zwitsers zaadje in 2014 tot een Europese superbloem die de hele wereld sinds 2020 bestuift. Link:https://www.globalresearch.ca/timeline-great.../5745205
In 2016 kondigde Klaus Schwab zelfverzekerd en vol overtuiging in een interview aan dat alle mensen wereldwijd voor 2026 geïmplanteerde microchips zullen krijgen. Link: https://www.youtube.com/watch?v=dcjhn8ON5-A
En dat is waar David en alle kinderen en pubers systematisch op voorbereid worden via lesstof wat gefinancierd wordt door Schwabs vriend Soros. Daarin worden beide ‘heren’ bijgestaan door onder anderen onze Koningin Maxima, die in ons land als grote promotor van artificial intelligence op middelbare scholen verkondigt dat dit het ultieme einddoel is voor de mensheid.
Dit ultieme einddoel is een mens zonder ziel (…) die een samensmelting is van zijn fysieke, digitale en biologische identiteiten. In zijn boek ‘Shaping the Future of The Fourth Industrial Revolution’ legt Schwab hierover uit hoe deze technologie onder meer overheden toegang zal geven tot de hersenen van mensen om hun gedachten te lezen en hun gedrag te controleren. Hij benadrukt dit als iets positiefs (…) wat politie en justitie adembenemende mogelijkheden (…) zal geven om de ultra totalitaire orde te handhaven die hij in de toekomst voor ogen heeft. Link:https://www.frontnieuws.com/de-proclamatie-van-de.../...
Hoewel ik geen aanhanger van de antroposofische leer ben, moet ik grondlegger Rudolf Steiner daarvan nageven dat hij gelijk gehad heeft toen hij in 1917 in zijn boek ‘Die spirituellen Hintergründe der äußeren Welt’ voorspelde dat men in de (voor hem) verdere toekomst de ziel zou afschaffen door een farmaceutisch product. Want dat is wat er nu gebeurt. De mensheid wordt ingeënt met een experimenteel vaccin wat aan ons DNA sleutelt en ons, als door God geschapen mensen, verandert en klaarstoomt voor een sinister plan om ons via een microchip in onze hersenen te evolueren in zielloze cybermensen die gevoelloos en volledig controleerbaar exact doen wat de Elite van ons vraagt.
Dan gaan we naar een wereld waarin ik niet wil leven en waarin ik het ergste vrees voor David en zijn generatie! Maar daarin houd ik me dan toch weer vast aan de hoop die de Bijbel me geeft. Want in Mattheüs 24: 21-22 sprak Jezus over “Een tijd van enorme verschrikkingen, zoals er sinds het ontstaan van de wereld tot nu nooit geweest zijn en er ook niet meer zullen komen. En als die niet verkort zou worden dan zou geen enkel mens worden gered; maar omwille van de uitverkorenen zal die tijd worden verkort".
Tekst: Leo Singor
De man verwoord waar ik u al jaren tracht voor te waarschuwen op dit forum! daarvoor mijn dank aan Leo Singor!
Hielke Roos
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie!