De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
 
IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Men is het beu. Migratie, woke, Oekraïne, energieprijzen, klimaat.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimedo apr 18, 2024 3:17 pm van Hielke Roos

» De Rothschilds, een korte geschiedenis van degenen die de hele wereld hebben geruïneerd
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimevr maa 01, 2024 5:32 pm van Hielke Roos

» De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimevr maa 01, 2024 2:41 pm van Hielke Roos

» D66-minister Ernst Kuipers erkent vaccinatieleugen in coronatijd.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimewo feb 21, 2024 9:33 pm van laura123354

» D66-prominent pleit om individuele vrijheden in te perken.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimedi feb 13, 2024 3:30 pm van Hielke Roos

» Caroline v/d Plas en Omtzigt de geheime voetsoldaten van Klaus Schwab.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimewo feb 07, 2024 5:28 am van Hielke Roos

» Pfizer lijdt fors verlies en Regeringen worden straks ter-verantwoording geroepen
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimema nov 06, 2023 2:56 pm van Hielke Roos

» Het zijn in Amerika al 33 ACTEURS die dit jaar plotseling stierven!
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimevr nov 03, 2023 2:45 pm van Hielke Roos

» Omtzigt en Timmermans wij kunnen ook regeren zonder VVD.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimedi okt 31, 2023 6:24 am van Hielke Roos

» George Soros klaagt Regeringen aan die te weinig vaccins voorschreven
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimezo okt 29, 2023 2:42 pm van Hielke Roos

» Israelische zionisten in elke tak van de regering en CDC en rolden het Covi. plan uit.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimeza okt 28, 2023 8:54 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab van het World Economic Forum wil waterbesparende maatregelen.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimewo okt 25, 2023 5:12 pm van Hielke Roos

» Putin zegt: globalistische terrorist Klaus Schwab zijn 'dagen zijn geteld'
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimewo okt 25, 2023 4:34 pm van Hielke Roos

» Hoogleraar Wim Voermans wil Tweede Kamerbeelden censureren.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimevr okt 06, 2023 4:35 pm van Hielke Roos

»  Op deze manier kwamen vroeger vrouwen op de brandstapel terecht.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimedi okt 03, 2023 1:06 pm van Hielke Roos

» Komende ‘klimaatlockdowns’ De klimaatcrisis is ook een volksgezondheidscrisis.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimema okt 02, 2023 6:41 am van Hielke Roos

» Verkiezingen: de “politieke vernieuwers” kunnen eindelijk in stelling worden gebracht.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimedo sep 28, 2023 3:12 pm van Hielke Roos

» Betrapt satelliet spot superuitstoters van methaan en Co2
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimezo sep 24, 2023 6:52 am van Hielke Roos

» Werkelijke toekomst van 2030 we werken we nog maar vijftien uur per week.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimevr sep 15, 2023 5:37 am van Hielke Roos

» Ja helaas de vrijheid van meningsuiting word net als in 1940 ingeperkt.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimewo sep 13, 2023 6:13 am van Hielke Roos

» Bill Gates investeert al zeker tien jaar in (genetisch) gemanipuleerde muggen.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimedi sep 12, 2023 8:50 am van Hielke Roos

» 3de Wereldoorlog is al begonnen, verklaart de Oekraïense veiligheidschef.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimezo sep 10, 2023 9:27 am van Hielke Roos

» Nu al 1,1 miljoen SIM-kaarten Oekraïense mobiele telefoons niet meer actief!
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimewo sep 06, 2023 5:11 am van Hielke Roos

» Poetin weet hij hoe de "woke" agenda zal uitpakken in de VS en Europa.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimedo aug 24, 2023 10:40 am van JoyceRoy

» Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab!
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimedi aug 22, 2023 7:22 pm van Hielke Roos

» Leer de heden daagse (nieuwe wereld orde) waarheid kennen.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimeza aug 19, 2023 10:06 pm van Hielke Roos

» Klimaatlockdowns zullen komen aldus het World Economic Forum en het WBCSD.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimevr aug 18, 2023 4:58 pm van Gast

»  CDA-leider Henri Bontenbal wil 'klimaatontkenners' strafrechtelijk vervolgen!
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimedo aug 17, 2023 2:34 pm van Hielke Roos

» George Soros zoon belooft onafhankelijke journalisten agressiever te censureren
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimewo aug 16, 2023 6:20 pm van Hielke Roos

» Eerste Young Leader (WEF) President Bazoum vervolgd voor hoogverraad.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimedi aug 15, 2023 2:37 am van Hielke Roos

» Dilan Yeşilgöz en Kaag zeggen complotdenkers bedreigen democratie!
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimeza aug 12, 2023 6:23 am van Hielke Roos

» In het toekomstbeeld van de stad is geen plaats meer voor auto’s
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimeza aug 12, 2023 5:59 am van Hielke Roos

» C:19 censuur van de Pers en de Regeringen bleken dodelijk te zijn.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimevr aug 04, 2023 11:55 am van Hielke Roos

» Waarom de windenergie-industrie van 250 miljard de grootste zwendel is.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimedo aug 03, 2023 6:44 pm van Hielke Roos

» Klimaat: de financiële verzwakking en dan een 3 de wereld Oorlog?
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimewo aug 02, 2023 5:53 pm van Hielke Roos

» Chrislam? velen dachten grapje! men bouwde al een moskee en kerk op één plek.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimedi aug 01, 2023 10:19 am van Hielke Roos

» V.N. Reduce population plan 1974 kissinger report plan een nep klimaat crisis.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimedi aug 01, 2023 9:45 am van Hielke Roos

» Oekraïense tanks lopen op Russische olie.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimedo jul 27, 2023 12:21 pm van Hielke Roos

» Het Boek the Great Reset van Klaus Schwab lees het gratis online!!
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimedi jul 25, 2023 4:40 pm van Hielke Roos

» Stop met uitknijpen van het Volk de oorlog tegen Rusland is al verloren.
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimema jul 24, 2023 5:05 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
bezoekers

 

 Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos


Posts : 1121
Join date : 15-08-18
Age : 71

Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Empty
BerichtOnderwerp: Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie!   Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie! Icon_minitimema mei 31, 2021 6:42 am

Laatst kwam David, de twaalfjarige zoon van Martine, thuis met de mededeling dat hij op school het boek ‘Hoe werkt dat?’ van Dorling Kindersley aan het lezen is en dat hem iets opgevallen was.

David: “Het boek gaat over de toekomst en hoe het eruit gaat zien met het klimaat. Het leek me een goed boek omdat het ook over vliegende auto’s gaat en wat er allemaal in verschillende apparaten zit en zo. Maar uiteindelijk kom je bij ‘medisch’ en dan gaat het over een ‘biostempel’ wat je op je arm krijgt waar een microchip inzit waarmee ze je lichaam in de gaten houden en daardoor kunnen zien wat je in het dagelijks leven doet. Verder gaat het over hele kleine antivirus-robotjes, met een rodekruis-band om hun arm, die je in kunt slikken en die dan virussen uit je lichaam weg kunnen halen.”

De ‘Samenvatting’ bij bol.com beschrijft het boek als volgt: “Alles wat je wilt weten over supercoole uitvindingen. Een perfecte introductie in technologie en hightech-wetenschap. Aan de hand van ongelooflijk beeldmateriaal ontdek je de werking van drones, supercomputers, onderwaterhotels, hover boards, vliegende auto’s en glow-in-the-darksticks.”
Klinkt mooi toch? Ooit was er een reclameslogan die als volgt ging: ‘Een goede meid is op haar toekomst voorbereid’. Daar was destijds niets mis mee, maar in dit geval gaat het om de meiden én de jongens en moet je je ten zeerste afvragen op welke toekomst ze zich nou precies moeten voorbereiden. Want er zitten mijns inziens een aantal stevige adders onder het gras!

In 2014 vatte de Amerikaanse miljardair George Soros het plan op om Nederland opvoedkundig aan te pakken door onze meningsvorming te beïnvloeden en zo meer invloed in onze samenleving te krijgen, omdat ons land naar het idee van zijn Open Society Foundations de verkeerde kant opging.
Er is toen een programma opgezet, wat jaarlijks zeven miljoen euro kost, om de Nederlandse samenleving te beïnvloeden en waarmee geprobeerd wordt om de Islamitische hoofddoek vrij te geven in het Nederlandse arbeidsmilieu, om drugs vrij te geven, om op allerlei manieren op ons slavernijverleden te wijzen en om ‘Zwarte Piet’ uit onze samenleving te verbannen. Al deze, door de Open Society Foundations gesteunde, acties hebben tot een splijting in onze samenleving geleid, met de ‘Zwarte Piet discussie’ als absolute koploper. Maar als de anti-zwarte piet activisten niet zoveel geld hadden gekregen, was dit waarschijnlijk niet zo’n topic geweest.
Link:https://www.youtube.com/watch?v=9iZG0xMUiis&app=desktop...

In december 2016 werd Van Dijk Boeken, de grootste schoolboekenleverancier van Nederland met een marktaandeel van zeventig procent, voor driehonderd miljoen euro gekocht door de Brits-Amerikaanse investeringsmaatschappij Towerbrook. En laat nou diezelfde George Soros een van de grootste kapitaalverstrekkers zijn (…).
Link: https://systeembug.wordpress.com/.../is-het-aannemelijk.../

George Soros is, met zijn Open Society Foundations, lid van dezelfde club als Bill & Hillary Clinton  met hun Clinton Foundation en (de inmiddels gescheiden) Bill en Melinda Gates met hun Bill & Melinda Gates Foundation.
Die namelijk de achter de schermen opererende Elite met aan de absolute top families als de Rotschield’s en de Rockefellers. Alle deelnemers van deze sinistere club vind je weer terug bij het World Economic Forum van oprichter en voorzitter Klaus Schwab met koninklijke fans als (onder anderen) Prins Charles van Engeland en Willem-Alexander & Maxima.

Terug naar David:
Wat is het belang van George Soros in ons onderwijs en waarom zouden jonge Nederlandse kinderen iets moeten leren over (lees: voorbereid worden op) een ‘biostempel’ wat je op je arm krijgt en waar een microchip in zit waarmee ze je lichaam in de gaten houden en waardoor ze kunnen zien wat je in het dagelijks leven doet? Zou daar meer achter zitten?

De Rockefeller Foundation heeft in 2010 een drieënvijftig pagina’s tellend rapport uitgebracht onder de naam ‘Scenarios for the Future of Technology and International Development’
Link: https://niburu.co/images/2020/nov/lockstep.pdf

Op de pagina’s 18 tot en met 21 staat, als een soort van blauwdruk, exact beschreven wat de wereld sinds het voorjaar van 2020 meemaakt, maar dan in het (voor toen) fictieve jaar 2012.

In 2014 begon Klaus Schwab met het uiten van zijn ideeën voor een Great Reset van de wereldeconomie met daarbij de uitleg dat het alleen werkt als de hele planeet wordt opgeschrikt door een pandemie. Citaat van hem: “De pandemie vertegenwoordigt een zeldzame maar beperkte kans om onze wereld te reflecteren, opnieuw vorm te geven en te resetten om een gezondere, rechtvaardigere en welvarendere toekomst te creëren”.

Hij en de zijnen verkochten hun visie als volgt:
1. Ze kondigden hun intentie aan om elk aspect van de samenleving te vernieuwen met mondiaal bestuur en bleven die boodschap herhalen
2. Toen de boodschap toch niet helemaal overkwam, simuleerden ze nep-pandemiescenario's die lieten zien waarom de wereld een geweldige reset nodig heeft
3. Toen de nep-pandemiescenario's niet overtuigend genoeg waren, wachtten ze een paar maanden totdat er zich een echte, door henzelf veroorzaakte, wereldwijde crisis voordeed en herhaalden ze stap één
Het kostte Schwab en de Davos-elite op die manier ongeveer zes jaar om hun reset-ideologie te laten groeien van een klein Zwitsers zaadje in 2014 tot een Europese superbloem die de hele wereld sinds 2020 bestuift.
Link:https://www.globalresearch.ca/timeline-great.../5745205

In 2016 kondigde Klaus Schwab zelfverzekerd en vol overtuiging in een interview aan dat alle mensen wereldwijd voor 2026 geïmplanteerde microchips zullen krijgen.
Link:
https://www.youtube.com/watch?v=dcjhn8ON5-A

En dat is waar David en alle kinderen en pubers systematisch op voorbereid worden via lesstof wat gefinancierd wordt door Schwabs vriend Soros. Daarin worden beide ‘heren’ bijgestaan door onder anderen onze Koningin Maxima, die in ons land als grote promotor van artificial intelligence op middelbare scholen verkondigt dat dit het ultieme einddoel is voor de mensheid.

Dit ultieme einddoel is een mens zonder ziel (…) die een samensmelting is van zijn fysieke, digitale en biologische identiteiten. In zijn boek ‘Shaping the Future of The Fourth Industrial Revolution’ legt Schwab hierover uit hoe deze technologie onder meer overheden toegang zal geven tot de hersenen van mensen om hun gedachten te lezen en hun gedrag te controleren. Hij benadrukt dit als iets positiefs (…) wat politie en justitie adembenemende mogelijkheden (…) zal geven om de ultra totalitaire orde te handhaven die hij in de toekomst voor ogen heeft.
Link:https://www.frontnieuws.com/de-proclamatie-van-de.../...

Hoewel ik geen aanhanger van de antroposofische leer ben, moet ik grondlegger Rudolf Steiner daarvan nageven dat hij gelijk gehad heeft toen hij in 1917 in zijn boek ‘Die spirituellen Hintergründe der äußeren Welt’ voorspelde dat men in de (voor hem) verdere toekomst de ziel zou afschaffen door een farmaceutisch product.
Want dat is wat er nu gebeurt. De mensheid wordt ingeënt met een experimenteel vaccin wat aan ons DNA sleutelt en ons, als door God geschapen mensen, verandert en klaarstoomt voor een sinister plan om ons via een microchip in onze hersenen te evolueren in zielloze cybermensen die gevoelloos en volledig controleerbaar exact doen wat de Elite van ons vraagt.

Dan gaan we naar een wereld waarin ik niet wil leven en waarin ik het ergste vrees voor David en zijn generatie!
Maar daarin houd ik me dan toch weer vast aan de hoop die de Bijbel me geeft. Want in Mattheüs 24: 21-22 sprak Jezus over “Een tijd van enorme verschrikkingen, zoals er sinds het ontstaan van de wereld tot nu nooit geweest zijn en er ook niet meer zullen komen. En als die niet verkort zou worden dan zou geen enkel mens worden gered; maar omwille van de uitverkorenen zal die tijd worden verkort".

Tekst: Leo Singor

De man verwoord waar ik u al jaren tracht voor te waarschuwen op dit forum! daarvoor mijn dank aan Leo Singor!

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com
 
Ik vrees het ergste voor David en onze toekomstige generatie!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bosma (PVV): "Voor onze ogen zien we onze vrijheid sterven.
» Het WEF zal onze wereld transformeren: de 2030-agenda voor duurzame ontwikkeling
» In onze 2de Kamer klapten ze voor de Nazi's maar in het Griekse parlement hebben ze geen stem.
»  Update-C als onze beleidsmakers niet snel het geweer van schouder veranderen gaat dit voor hen zeer slecht eindigen
» Rutte van de VVD zal uw toekomstperspectief afpakken en uw toekomstige beul worden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Nieuws van de afgelopen weken-
Ga naar: