De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
 
IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Men is het beu. Migratie, woke, Oekraïne, energieprijzen, klimaat.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimedo apr 18, 2024 3:17 pm van Hielke Roos

» De Rothschilds, een korte geschiedenis van degenen die de hele wereld hebben geruïneerd
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimevr maa 01, 2024 5:32 pm van Hielke Roos

» De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimevr maa 01, 2024 2:41 pm van Hielke Roos

» D66-minister Ernst Kuipers erkent vaccinatieleugen in coronatijd.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimewo feb 21, 2024 9:33 pm van laura123354

» D66-prominent pleit om individuele vrijheden in te perken.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimedi feb 13, 2024 3:30 pm van Hielke Roos

» Caroline v/d Plas en Omtzigt de geheime voetsoldaten van Klaus Schwab.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimewo feb 07, 2024 5:28 am van Hielke Roos

» Pfizer lijdt fors verlies en Regeringen worden straks ter-verantwoording geroepen
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimema nov 06, 2023 2:56 pm van Hielke Roos

» Het zijn in Amerika al 33 ACTEURS die dit jaar plotseling stierven!
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimevr nov 03, 2023 2:45 pm van Hielke Roos

» Omtzigt en Timmermans wij kunnen ook regeren zonder VVD.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimedi okt 31, 2023 6:24 am van Hielke Roos

» George Soros klaagt Regeringen aan die te weinig vaccins voorschreven
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimezo okt 29, 2023 2:42 pm van Hielke Roos

» Israelische zionisten in elke tak van de regering en CDC en rolden het Covi. plan uit.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimeza okt 28, 2023 8:54 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab van het World Economic Forum wil waterbesparende maatregelen.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimewo okt 25, 2023 5:12 pm van Hielke Roos

» Putin zegt: globalistische terrorist Klaus Schwab zijn 'dagen zijn geteld'
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimewo okt 25, 2023 4:34 pm van Hielke Roos

» Hoogleraar Wim Voermans wil Tweede Kamerbeelden censureren.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimevr okt 06, 2023 4:35 pm van Hielke Roos

»  Op deze manier kwamen vroeger vrouwen op de brandstapel terecht.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimedi okt 03, 2023 1:06 pm van Hielke Roos

» Komende ‘klimaatlockdowns’ De klimaatcrisis is ook een volksgezondheidscrisis.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimema okt 02, 2023 6:41 am van Hielke Roos

» Verkiezingen: de “politieke vernieuwers” kunnen eindelijk in stelling worden gebracht.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimedo sep 28, 2023 3:12 pm van Hielke Roos

» Betrapt satelliet spot superuitstoters van methaan en Co2
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimezo sep 24, 2023 6:52 am van Hielke Roos

» Werkelijke toekomst van 2030 we werken we nog maar vijftien uur per week.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimevr sep 15, 2023 5:37 am van Hielke Roos

» Ja helaas de vrijheid van meningsuiting word net als in 1940 ingeperkt.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimewo sep 13, 2023 6:13 am van Hielke Roos

» Bill Gates investeert al zeker tien jaar in (genetisch) gemanipuleerde muggen.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimedi sep 12, 2023 8:50 am van Hielke Roos

» 3de Wereldoorlog is al begonnen, verklaart de Oekraïense veiligheidschef.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimezo sep 10, 2023 9:27 am van Hielke Roos

» Nu al 1,1 miljoen SIM-kaarten Oekraïense mobiele telefoons niet meer actief!
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimewo sep 06, 2023 5:11 am van Hielke Roos

» Poetin weet hij hoe de "woke" agenda zal uitpakken in de VS en Europa.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimedo aug 24, 2023 10:40 am van JoyceRoy

» Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab!
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimedi aug 22, 2023 7:22 pm van Hielke Roos

» Leer de heden daagse (nieuwe wereld orde) waarheid kennen.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimeza aug 19, 2023 10:06 pm van Hielke Roos

» Klimaatlockdowns zullen komen aldus het World Economic Forum en het WBCSD.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimevr aug 18, 2023 4:58 pm van Gast

»  CDA-leider Henri Bontenbal wil 'klimaatontkenners' strafrechtelijk vervolgen!
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimedo aug 17, 2023 2:34 pm van Hielke Roos

» George Soros zoon belooft onafhankelijke journalisten agressiever te censureren
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimewo aug 16, 2023 6:20 pm van Hielke Roos

» Eerste Young Leader (WEF) President Bazoum vervolgd voor hoogverraad.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimedi aug 15, 2023 2:37 am van Hielke Roos

» Dilan Yeşilgöz en Kaag zeggen complotdenkers bedreigen democratie!
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimeza aug 12, 2023 6:23 am van Hielke Roos

» In het toekomstbeeld van de stad is geen plaats meer voor auto’s
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimeza aug 12, 2023 5:59 am van Hielke Roos

» C:19 censuur van de Pers en de Regeringen bleken dodelijk te zijn.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimevr aug 04, 2023 11:55 am van Hielke Roos

» Waarom de windenergie-industrie van 250 miljard de grootste zwendel is.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimedo aug 03, 2023 6:44 pm van Hielke Roos

» Klimaat: de financiële verzwakking en dan een 3 de wereld Oorlog?
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimewo aug 02, 2023 5:53 pm van Hielke Roos

» Chrislam? velen dachten grapje! men bouwde al een moskee en kerk op één plek.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimedi aug 01, 2023 10:19 am van Hielke Roos

» V.N. Reduce population plan 1974 kissinger report plan een nep klimaat crisis.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimedi aug 01, 2023 9:45 am van Hielke Roos

» Oekraïense tanks lopen op Russische olie.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimedo jul 27, 2023 12:21 pm van Hielke Roos

» Het Boek the Great Reset van Klaus Schwab lees het gratis online!!
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimedi jul 25, 2023 4:40 pm van Hielke Roos

» Stop met uitknijpen van het Volk de oorlog tegen Rusland is al verloren.
 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimema jul 24, 2023 5:05 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
bezoekers

 

  Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos


Posts : 1121
Join date : 15-08-18
Age : 71

 Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Empty
BerichtOnderwerp: Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven!    Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven! Icon_minitimewo mei 26, 2021 9:48 pm

Binnen 5 jaar zal 80% of meer van degenen die zijn gevaccineerd, hetzij vrijwillig of onder dwang, in het slechtste geval dood zijn en op zijn best dodelijk gewond door prionen, spike-eiwitten, boodschapper-RNA dat is omgezet in transhumanistisch DNA; anafylactische shock, longverlamming, fatale bloedstolling en een cocktail van afgebroken foetaal en dierlijk weefsel dat virussen bevat die ook AIDS bevatten. Hetzelfde gordijn, alleen meer pijn.

Ik hoop natuurlijk dat Steven Fishman ongelijk heeft. Maar ik plaats dit omdat ik bang ben dat hij dat niet zal doen.
Mijn filosofie is om voor het beste te bidden, maar wees voorbereid op het ergste.


In zijn boek The Origin of the Species , gepubliceerd in 1859 , verklaarde Charles Darwin dat alleen de sterksten zullen overleven.

Maar in tijden van onze vaccinholocaust, komt kracht voort uit het onderzoeken van de onderwerpen, grondig geïnformeerd zijn, echte wetenschap volgen en weten hoe we een aanval van demonen in de regering en de media kunnen overwinnen.

Politiek heeft weinig met dit onderwerp te maken. Zowel de 45e als de 46e president doen mee aan een pisswedstrijd om te zien wie de meeste eer krijgt voor Operatie Warp Death. Niet behulpzaam.

Zie de realiteit onder ogen: binnen 5 jaar zal 80% of meer van degenen die zijn gevaccineerd, hetzij vrijwillig of onder dwang, in het ergste geval en in het beste geval fatale verwondingen door prionen, spike-eiwitten, boodschapper-RNA omgezet in transhumanistisch DNA. ; anafylactische shock, longverlamming, fatale bloedstolling en een cocktail van afgebroken foetaal en dierlijk weefsel dat virussen bevat die ook AIDS bevatten. Hetzelfde gordijn, alleen meer pijn.

Maar ik praat niet met de "gevaccineerde". Jij bent de "walking dead". Er is geen remedie voor het ‘vaccin’ omdat het geen ‘vaccin’ is, maar een experimentele gentherapie met eugenetische ontvolking door Bill Gates en Big Pharma die wordt geëxporteerd onder het mom van een ‘Emergency Use Authorization’.

Het was slim ontworpen om mensen 'aantrekkelijk' te maken voor iets dat hen zal doden. En het einde is heel nabij. De levensverzekeraars hebben het al over het niet vergoeden van de gevaccineerden. Geen vergoeding voor waanzin, domheid of goedgelovigheid!

Wij zijn het, de niet-gevaccineerde, die bescherming nodig hebben tegen de Walking Dead.
Ik ben een oudere man die mooie vrouwen bewondert. Maar als een Victoria's Secret-model of een James Bond-meisje me vertelde dat ze 'ingeënt' was, zou ik rennen als de duivel!

De vervolgde "niet-gevaccineerde" wordt wakker. Helden en heldinnen zoals Health Ranger Mike Adams, Dr. Christiane Northrup, Dr. Carrie Madej, Dr. Simone Gold, Henry Makow en anderen zijn bakens van licht en zullen op een dag worden toegelaten tot het rijk van het "Vaccination Holocaust Sanctuary" om de levens te redden van mensen die bereid zijn te luisteren en de echte wetenschap te volgen, niet de waanzin van Dr. Phony Fauci en zijn familie van massamoordenaars.

Waarom schrijf ik dit artikel?
Omdat wij, de "niet-gevaccineerde", bescherming tegen HEN nodig hebben. En met "DIE" bedoel ik al diegenen die nu hun boodschapper-RNA-infectie verspreiden via een vorm van frequentieoverdracht die "shedding" wordt genoemd. Dr. Sherri Tenpenny heeft ongelooflijk veel onderzoek gedaan naar dit onderwerp. "Besmettelijk" begint niet eens te beschrijven wat het is.

Duizenden paren zijn vanwege dit probleem op weg om te scheiden. Gezinnen worden verscheurd. We zijn in een burgeroorlog van de geest die we uiteindelijk zullen winnen, omdat we niet degenen zullen zijn die allemaal dood zullen eindigen omdat we WETEN wat er om ons heen gebeurt en zij niet!

Ik hoop dat iemand een T-shirt maakt waarop staat: "Als je bent ingeënt, blijf dan verdomme bij me vandaan!" We hebben er nu minstens honderd miljoen nodig!

We kunnen niets doen voor degenen die zijn ingeënt. Er is geen medicijn. Ze zijn ongeneeslijk ziek en zullen sterven. De meesten weten het nog niet, maar het zal ze allemaal raken als een hoop stenen.

Onze samenleving zoals we die kennen, zal instorten. Ons monetaire systeem, de "grote reset" zoals de globalisten het noemen, zal in volle gang zijn. Federal Reserve Notes zijn sowieso waardeloos omdat het promessen zijn, en je kunt nooit schulden aflossen met schulden. Eigendomswaarden zullen instorten en storten in de grootste eigendomscrash aller tijden, omdat de doden zullen stoppen met het verkopen van hun huizen en de vraag van niet-gevaccineerde overlevenden tot nul zal dalen!

Zou u tenslotte een "Vaccin Death House" kopen? Dus wat is een goede branche om in te stappen? Ik waardeer het uitvaartcentrum: er is veel vraag naar; maar zorg ervoor dat u in goud of zilver wordt betaald, zelfs niet in Sch-munten, want het banksysteem zal instorten.

Dus waarom is deze "darwinistische natuurlijke selectie"? Omdat niemand van ons, de "niet-gevaccineerde", ooit in de buurt van de doden en stervenden wil zijn.

Heb je je ooit afgevraagd waarom de tv-serie "The Walking Dead" werd geproduceerd?
Creatieve geesten wilden het idee testen van een kastensamenleving waaruit alleen die mensen tevoorschijn komen als "darwinistische overlevenden" die gezond, in staat of in staat zijn om te oordelen, die de waarheid bestuderen en in staat zijn om echte gegevens te evalueren die zich in een moeras bevinden. van leugens, valse regeringsverhalen en drijfzandmedia worden begraven.

De enige manier om "de overwinning van het menselijk ras" te bereiken, is door het "vaccin" zoals de pest te vermijden [want dat is het]!
Iedereen die ooit in een 'vaccin' heeft geloofd in plaats van in een hogere macht, verdient het waarschijnlijk om zijn hersenen, hart en longen op te offeren aan Bill Gates op de afgrond van de Georgia Guidestones, die hij aanbidt door de menselijke bevolking 500 miljoen of minder groot te brengen, bepaalt waarom hij wil de rest van de 7 miljard laten sterven!

Ik schrijf dit niet om u bang te maken hoewel het ongetwijfeld een goede zaak is om u bewust te zijn van het toekomstige terrorisme maar eerder om u veilig en in leven te houden!
Zelfs als dat betekent dat je nooit in het vliegtuig moet stappen of naar een sportevenement of winkel moet gaan op Black Friday, blijf dan verdomme uit de buurt van gevaccineerde mensen - tenzij je een helderziende bent en weet hoe je gezond van hen kunt krijgen. schapen". Ik haat het om harteloos te klinken, maar laten we natuurlijke selectie zijn gang laten gaan, en na vijf jaar brandstapels op elk blok te hebben gezien, hebben wij gezonde mensen misschien een kans om de aarde te erven.

Het goede nieuws is dat de "Walking Dead" uiteindelijk zal sterven. Het spijt me als het een geliefde is. Er was ook verdriet en liefdesverdriet in de televisieserie.

En ik hoop dat wij, de niet-gevaccineerde en "nooit-gevaccineerde", lang genoeg zullen gedijen en voorspoedig zullen zijn om ware gerechtigheid te zien waar Bill Gates en Dr. Fauci en de globalisten van "[mRNA]" Moderna, Pfizer, Johnson & Johnson en Nazi Zeneca zullen worden berecht en veroordeeld in een proces in Neurenberg-stijl, en vervolgens langzaam in een kokend vat met zwavelzuur worden neergelaten om de dood te doden. van mensen. En dat wens ik je met vreugde en zonder de minste woede, zeg ik met subtiel sarcasme.

Blijf veilig, gezond en ver van de Walking Dead!
Ik kan het niet oneens zijn met Mr. Fishman over zijn prognose voor de toekomst van de mensheid tijdens de post-mRNA biowapeninjectie (niet "vaccin") waarin we ons bevinden. Het is duidelijk dat de cabal van Satan (Kazarians-jezuïeten-vrijmetselaars-joden enz.) Wil dat zoveel mogelijk mensen worden ingeënt, met zoveel mogelijk injecties. De zogenaamde "Spaanse griep" werd waarschijnlijk ook veroorzaakt door de vele vaccinaties die mensen aan het einde van de Eerste Wereldoorlog werden opgedrongen en was niet besmettelijk. Mensen tijdens de pandemie van 1918-1920 werden ook gedwongen maskers te dragen, wat waarschijnlijk hun gezondheid verzwakte, net zoals maskers nu doen.

https://www.henrymakow.com/2021/05/steve-fishman-who-will-survive-vaccine.html

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!

Link: Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com
 
Volgens Steven Fishman zullen weinig de vaccinholocaust overleven!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» George Soros klaagt Regeringen aan die te weinig vaccins voorschreven
» Uitvaartorganisatie Yarden vecht om te overleven: Corona virus is een flop mensen willen maar niet dood gaan.
» De Great Reset verloopt niet volgens plan.
» Waarom de wereld zal eindigen volgens de Bijbel bij de 7e Covid prik!
» Volgens financieel expert Ab Flipse staat het financiële systeem op instorten.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Net binnen gekomen-
Ga naar: