Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Het RIVM en OMT hebben U belazerd hier hoort en leest u alles over het bewijs (Klik Link)
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Het RIVM en OMT hebben U belazerd hier hoort en leest u alles over het bewijs (Klik Link) di feb 09, 2021 6:58 am
Marc Van Ranst klapt uit de school over propagada en angst zaaien in Belgie. Dit is er schokkend als u uw dierbaren hebt verloren door angst en zelfmoord gecreerd door deze mensen.
Links op het Podium zit Ab Osterhaus! Ik eis dat u het filmpje bekijkt!!
Kijk waar het OMT en het RIVM inzitten en waarom ze de verkiezingen niet willen laten door gaan! Stel je voor dat ze de macht verliezen en vaccinatie niet kunnen verplichten. Dat gaat Bill Gates en Rutte en zijn clan geld kosten en de aandelen zullen inzakken.
De mede daders van de Clan Douwe F. Postma, M.D., Cornelis H. van Werkhoven, M.D., Leontine J.R. van Elden, M.D., Ph.D., Steven F.T. Thijsen, M.D., Ph.D., Andy I.M. Hoepelman, M.D., Ph.D., Jan A.J.W. Kluytmans, M.D., Ph.D., Wim G. Boersma, M.D., Ph.D., Clara J. Compaijen, M.D., Eva van der Wall, M.D., Jan M. Prins, M.D., Ph.D., Jan J. Oosterheert, M.D., Ph.D., and Marc J.M. Bonten, M.D., Ph.D. for the CAP-START Study Group*
Ik kan u ook wel laten zien dat daar ook weer George Soros achter zit maar 1 en 1 is toch twee?
Hier de link met Bill Gates die NEJM adviseert en bespeelt
https://libraryhub.nejm.org/article-hub/page/3/
In dit kranten artikel adviseren
Deskundigen van het Outbreak Management Team (OMT) maken zich zorgen over het risico van verkiezingen midden in een mogelijke derde coronagolf.
‘Het heeft gewoon risico’s, die moet je becijferen’, zegt OMT-lid Jan Kluytmans tegen de krant. ‘In de modelleringen van het RIVM is nog niet eens rekening gehouden met het effect van de verkiezingen’, aldus Diederik Gommers. OMT-lid Marc Bonten:
Verhoor het RIVM en alle betrokkenen onder ede al 25.189 ondertekeningen!
Deze Petitie is ook een aanklacht die het nederlandse volk wil tonen aan een opgezet tribunaal! Het aantal ondertekeningen laat de ernst zien en de vraag om ze allemaal aan te houden en te veroordelen! Want wij de Nederlandse burgers zijn helemaal klaar met dit beleid.
Er zit veel meer achter dan alleen het coronavirus. Daarom eisen wij dat er snel een parlementair onderzoek gestart wordt naar het handelen van alle betrokkenen. Dit wegens het schenden van mensenrechten en het vals voorlichten van de bevolking.
We eisen dat het voormalige kabinet en de gehele directieraad van het R.I.V.M plus het O.M.T onmiddelijk uit hun functies worden gezet voordat ze nog meer schade aan de maatschappij aanrichten. Gebleken is ook dat de RIVM- en OMT-leden uit eigen winstbejag handelen of ze hebben andere motieven.
Ab Osterhaus bevestigde in de media dat hij € 5,6 miljoen had verdiend dankzij aandelen in vaccinbedrijf Viroclinics. Arts-microbioloog Jan Kluytmans verdient ook aan coronatesten. En dan hebben we ook nog de op de zwarte lijst staande Jaap van Dissel.
Het mag nooit zo zijn dat dit soort mensen met o.a financiele belangen de regering adviseren.
Teken deze petitie: https://petities.nl/petitions/verhoor-het-rivm-en-alle-betrokkenen-onder-ede?locale=nl
Bron Lid Outbreak Management Team verzwijgt financieel belang bij coronatesten https://www.ftm.nl/artikelen/kluytmans-belang-coronatesten
Hielke Roos
Het RIVM en OMT hebben U belazerd hier hoort en leest u alles over het bewijs (Klik Link)