Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Onderwerp: De Nieuwe Wereld Orde is de Hel op Aarde. zo dec 20, 2020 3:24 am
Waar zijn ‘ze’ mee bezig Wie de alternatieve (sociale) media volgt, heeft misschien al door waar ‘ze’ mee bezig zijn. Maar de massamedia zwijgt in alle talen omdat ze gehouden is aan een ‘pandemie-protocol’. Dat hier geen enkele dissident tussen zit, is werkelijk opmerkelijk. Want iedere zichzelf respecterende journalist zou toch onmiddellijk van zich moeten laten horen als hij (of zij) zou weten wat er allemaal speelt. En niemand zou nog op TV moeten durven komen als die werkelijk door zou hebben wat er aan de hand is. Het duivelse plan De Deep State lekker verder met zijn duivelse plannen. En ze hebben haast! In feite zijn ze bezig met een machtsgreep op wereldschaal onder het mom van ‘duurzaamheid’ en ‘klimaatbeheersing’. Daarbij krijgen de high-tech-industrie en de wereldorganisaties alles voor het zeggen en blijft er van de mensenrechten bar weinig over.
Voor het midden- en kleinbedrijf is geen ruimte meer, het privébezit moet op de schop en het sociaal-maatschappelijke verkeer zal op allerlei manieren worden gefrustreerd of onmogelijk gemaakt. En door iedereen (liefst ongemerkt) te ‘chippen’ (nano-chip via vaccinatie) zullen ze de hele bevolking niet alleen kunnen controleren maar ook manipuleren en corrigeren.
“Creëer een pandemie, maak de mensen bang en ze zijn als was in onze handen” Al enige decennia wordt er -binnen de VN- concreet gewerkt aan deze plannen voor de Nieuwe Wereldorde van de Deep State (Cabal). Vaccineer de mensheid.
B(ill) G(ates) heeft -samen met zijn kornuiten- alleen maar geïnvesteerd in de bio-chemische en de ‘chip’industrie en praat al jaren over ‘de mogelijkheid’ van een pandemie. Zo is er systematisch toegewerkt naar deze situatie, waarin het kunstmatig oproepen van een wereldgezondheids-probleem gekoppeld is aan een ‘infodemie’: een volledige controle zelf in het heelal (met extreme censuur) op de media en berichtgeving omtrent datgene wat er gaande is. Dit met de bedoeling om de wereldbevolking massaal te sturen in de door hen gewenste richting.
Wees ervan overtuigd dat er gerechtigheid komt als wij massaal weigeren mee te werken aan deze duivelse zet.
Op dit moment zijn veel (te veel) mensen nog in de ban van het ‘killer virus’ en volgen zij onze corrupte leiders in hun waanzin. Maar in de loop van de komende maanden zullen er -noodgedwongen- steeds meer kwartjes vallen.