De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Trump vervolgen? Merrick Garland onderzoekt het nu FBI doet inval.
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimedi aug 09, 2022 10:58 am van Hielke Roos

» Nederland is net Frankrijk vóór de revolutie. De elite bepaalt wat goed is voor het gepeupel.
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimezo aug 07, 2022 8:51 am van Hielke Roos

» Zelensky "verkocht" 17 miljoen hectare landbouwgrond aan het Cabal.
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimezo aug 07, 2022 7:48 am van Hielke Roos

» Duitsland wil in oktober beginnen met maskers voor ongevaccineerden...
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimeza aug 06, 2022 7:14 am van Hielke Roos

» Vakantie van veel mensen word opzettelijk verpest door Schiphol en het W.E.F
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimeza aug 06, 2022 7:06 am van Hielke Roos

» De waarheid waarvan ze niet willen dat je die hoort! In 4 delen LUISTER!
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimezo jul 31, 2022 6:46 am van Hielke Roos

» De val van het Cabal DEEL 1-10 de wereld staat op zijn kop en word wakker
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimeza jul 30, 2022 2:02 pm van Hielke Roos

» MARIO DRAGHI'S DE HARLEKIJN VAN DAVOS.
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimeza jul 30, 2022 12:36 pm van Hielke Roos

» W.E.F wil een ​​einde te maken aan 'verkwistend' particulier autobezit.
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimewo jul 27, 2022 11:23 am van Hielke Roos

»  Dit is eigenlijk een van de grootste probleem het jaar zonder zomer.
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimewo jul 27, 2022 10:33 am van Hielke Roos

» Bill Gates: Grootste landbouwgrondeigenaar ter wereld
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimezo jul 24, 2022 5:30 am van Hielke Roos

» Lieve mensen en Boeren we moeten volhouden tot de laatste snik!!
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimeza jul 16, 2022 4:44 pm van Hielke Roos

» World Economic Forum: gasprijzen moeten hoger om democratie te redden.
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimedi jul 12, 2022 6:47 pm van Hielke Roos

» Onze wereld transformeren: de 2030-agenda voor duurzame ontwikkeling
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimedi jul 12, 2022 6:21 pm van Hielke Roos

» Luchthavens moeten hun bijdrage aan de VN / WEF-agenda 2030 evalueren
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimedi jul 12, 2022 6:06 pm van Hielke Roos

» 25 mysterieuze branden in voedselverwerkende fabrieken.
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimema jul 11, 2022 6:57 pm van Hielke Roos

» Hoe een basisinkomen de oplossing kan zijn in de hele wereld aldus Klaus Schwab.
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimezo jul 10, 2022 10:16 am van Hielke Roos

» Na de Boeren zal u auto er aan moeten geloven is net beslist door Brussel.
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimezo jul 10, 2022 9:34 am van Hielke Roos

» Sociaal kredietsysteem komt eraan en het maakt allemaal deel uit van het Great Reset-plan
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimeza jul 09, 2022 4:27 am van Hielke Roos

» Ook JIJ / U wordt geraakt door het wegpesten van de boeren!!!
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimedo jun 30, 2022 6:16 am van Hielke Roos

» Rusland Staat echt niet op het punt om te verliezen!
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimema jun 27, 2022 9:51 am van Hielke Roos

» Maleisische premier over de Khazariaanse maffia.
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimedi jun 21, 2022 3:55 pm van Hielke Roos

» CDC beveelt 2 Covid-vaccins aan kinderen tot 6 jaar,.
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimema jun 20, 2022 3:40 pm van Hielke Roos

» ‘Nederlandse regering medeplichtig aan genocide’ in de Oekraïene
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimezo jun 19, 2022 4:52 am van Hielke Roos

» Geen uitkering voor vaccinatieschade veroorzaakt door massale vaccinaties.
Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimema jun 13, 2022 5:20 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers

Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam   Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam Icon_minitimema dec 07, 2020 2:11 pm

Om te begrijpen dat de bank van george Soros en Rockefeller foundation is hoeft u er maar naar te googlen.
Het contante geld is midden of eind 2022 verdwenen in de banken van deze 2 Heren. Het ''zwart'' geld in de oude sok is dan natuurlijk ook waardeloos geworden.

De Commonwealth Bank of Australia (CBA) vestigt zijn nieuwe Europese hoofdkantoor in Amsterdam. Tot nu toe zat het in Londen. De bank noemt de brexit als reden. Vanuit Nederland wil de bank zijn diensten in de EU voortzetten, wat de uitkomst van de brexit ook wordt. Klaus Schwab en consorten gaan eerst australie in nemen.

De bank gaat opereren vanaf de Zuidas, het zakendistrict in de hoofdstad. CBA is de grootste bank van Australië met een marktwaarde die ruim het dubbele is van ING, de grootste Nederlandse bank.

CBA zegt in een persbericht dat Amsterdam "de perfecte keuze is". Het bedrijf heeft in Europa al veel institutionele klanten, zoals pensioenfondsen. Ook denkt de Australische bank te profiteren van de fintech-sector in Nederland, de bedrijfstak die draait om technologische innovatie in de financiële sector.

Commonwealth blijft ook in Londen
Volgens het FD komen er voor CBA zo'n 25 man in Amsterdam werken, in mei of juni moeten dat er zo'n vijftig zijn. De vestiging in Londen, waar de bank al decennia actief is, blijft ondertussen gewoon open. Daar heeft de bank circa tweehonderd man werken. "Ook na het vertrek van de Britten uit de Europese Unie blijft daar natuurlijk gewoon veel handel zitten", zegt bestuursvoorzitter Hendriks van CBA Europe tegen de krant.

Veel andere internationale banken die zich in de EU wilden vestigen nu het Verenigd Koninkrijk daar niet meer toe behoort, kozen voor Frankfurt of Parijs in plaats van Amsterdam. Dat kwam vooral door de bonusregels voor bankiers, die in Nederland strenger zijn dan in de buurlanden.

The future of financial infrastructure
An ambitious look at how blockchain can reshape financial services

http://www3.weforum.org/docs/WEF_The_future_of_financial_infrastructure.pdf

Together for a Resilient Recovery

Bron: https://nos.nl/artikel/2359608-grootste-bank-van-australie-vestigt-europees-hoofdkantoor-in-amsterdam.html

U bent de nieuwe mijner van het nieuwe kapitaal het geld van de toekomst! George Soros en Mark Rutte werkten samen met Backbase om digitale geld transformatie te versnellen Een vaccinatie paspoort beveiligd door blockchain.
Link: https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com/t366-rutte-backbase-digitale-geld-transformatie-qr-paspoort-beveiligd-door-blockchain#370

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!

Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Grootste blockchain bank van George Soros en Rockefeller foundation is al gevestigd in Amsterdam
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» George Soros samen met de Rothschild en Rockefeller kopen Nederland de EU en eigenlijk de hele wereld
» De Rockefeller Foundation wil de meerderheid van de mensen weg hebben.
» Een passage uit een geschrift van een van de oprichters van de Rockefeller-familie J. D. Rockefeller.
» Onderzoekscollectief Bellingcat is ook in handen van George Soros.
» Wie is toch George Soros? de man die continenten weet te ontwrichten.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Hoogte punten deze website-
Ga naar: