Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Hillary Clinton's Benghazi-debacle: bewapening van jihadisten in Libië en Syrië !
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Hillary Clinton's Benghazi-debacle: bewapening van jihadisten in Libië en Syrië ! wo okt 14, 2020 12:19 am
Omdat de Amerikaanse strijdkrachten ISIS in Libië aanvallen, staat WikiLeaks klaar om ons eraan te herinneren dat ISIS in Libië is - inderdaad, dat ISIS ISIS is - dankzij het rampzalige beleid dat wordt verdedigd door Hillary Clinton als minister van Buitenlandse Zaken van president Obama. Ook weer opgeworpen is het spookbeeld van mevrouw Clintons liegen tegen het Congres en het Amerikaanse volk - dit keer met betrekking tot een kwestie die sommigen van ons al jaren proberen antwoorden te krijgen over: welke missie was zo belangrijk dat de Verenigde Staten het personeel binnenhielden. de jihadistische hel van Benghazi in 2012? De rol van Nederland is de sleutel.Q
Betekende die missie in het bijzonder het bewapenen van de Syrische "rebellen" - inclusief Al-Qaeda en troepen die ISIS werden - net zoals, op aandringen van mevrouw Clinton, onze regering Libische "rebellen" (opnieuw jihadisten) had bewapend met een catastrofaal effect?
Het is minder dan twee weken geleden dat WikiLeaks de Clinton-campagne aan de vooravond van de Democratische conventie op zijn kop zette door gehackte e-mails te lekken die de inspanningen van DNC verlichten om de nominatiejacht in het voordeel van Clinton te manipuleren. Nu heeft de oprichter van de organisatie, Julian Assange, aangekondigd dat WikiLeaks binnenkort zeer gevoelige e-mails van de overheid zal publiceren die de belangrijke deelname van Hillary Clinton aantonen bij de pogingen om jihadisten in Syrië te bewapenen. Net als in Libië, waar mevrouw Clinton voorstander was van de strategie om islamitische "rebellen" te bewapenen, waren de Syrische "rebellen" die uiteindelijk wapens ontvingen onder meer de Moslimbroederschap, Al-Qaeda en ISIS.
The Daily Wire en andere verkooppunten rapporteren over Assange's opmerkingen, gepubliceerd door Democracy Now . Het is duidelijk dat we Assange's woord niet moeten geloven voor wat er uit de gehackte records moet worden gehaald, waarvan hij zegt dat er zo'n 17.000 e-mails zijn "over Libië alleen". Eens kijken of hij heeft wat hij zegt dat hij heeft. Maar het is de moeite waard om het toneel te schetsen, want wat bekend is, is schandalig en heeft lang niet genoeg aandacht gekregen - grotendeels omdat Beltway Republikeinen medeplichtig waren aan het beleid van Obama-Clinton om bondgenootschappen te sluiten met islamisten, en dus geen interesse hebben getoond in het onderzoeken van het onvermijdelijke rampzalige gevolgen.
Zoals ik bijvoorbeeld al jaren heb aangegeven, zijn we er nooit achter gekomen waarom het ministerie van Buitenlandse Zaken onder leiding van mevrouw Clinton een installatie had in Benghazi, een van 's werelds gevaarlijkste plekken voor Amerikanen.
De regering-Obama had, net als de regering-Bush, Kadhafi aangeprezen als een belangrijke bondgenoot van terrorismebestrijding tegen hondsdolle anti-Amerikaanse jihadisten in Oost-Libië. Desalniettemin leidde secretaris Clinton de beleidswijziging waarbij onze regering in Libië van kant wisselde - de steun verlegend naar de Moslimbroederschap en haar bondgenoten, net zoals mevrouw Clinton had aangedrongen op een verschuiving van de Amerikaanse steun naar de Moslimbroederschap in Egypte. In Libië omvatte dit het bewapenen van 'rebellen', waaronder uiteraard een grote concentratie jihadisten .
REDACTIE: Wat we weten over de Benghazi-aanval vereist een afrekening
Zoals ik heb verteld , om Kadhafi ten val te brengen namens de islamisten, moest de regering-Obama - die geen toestemming van het congres zocht voor haar offensieve oorlog (en belachelijk volhouden dat het bombarderen van de regering van een ander land toch niet echt 'oorlog' was) - een resolutie van de Verenigde Naties. De VN hadden alleen ingestemd met militaire operaties ter bescherming van burgers, niet met offensieve operaties tegen het regime. Behalve het bewapenen van jihadisten, ondernam de regering geen zinvolle stappen om ervoor te zorgen dat de militaire arsenalen van Kadhafi niet in handen van terroristen zouden vallen. Het regime werd omvergeworpen en Kadhafi werd op brute wijze vermoord, wat de bizar duizelingwekkende grap van secretaris Clinton ertoe bracht: " We kwamen, we zagen, hij stierf ." Zoals sommigen van ons niet-zo-duizelingwekkende types hadden gewaarschuwd, zou het gebeurenLibië werd toen een veilige haven voor terroristen die zich keerden tegen de Amerikaanse en westerse troepen die de weg voor hen hadden vrijgemaakt.
In een klein kompas is dit het verhaal van J. Christopher Stevens, de Amerikaanse ambassadeur die is vermoord tijdens het bloedbad in Benghazi. Zoals Michael B. Kelley van Business Insider vertelt, was Stevens, voordat hij ambassadeur werd, de officiële liaison van de regering-Obama met de islamitische oppositie van Kadhafi in Libië, inclusief de met Al Qaida verbonden groepen. Tot de laatste behoorden de Libyan Islamic Fighting Group (LIFG). Stevens werkte rechtstreeks samen met een vooraanstaande LIFG-leider, Abdelhakim Belhadj.
Toen het regime van Kadhafi werd afgezet, nam Belhadj de leiding over de Militaire Raad van Tripoli. In 2011 ontmoette Belhadj anti-Assad "rebellen" in Turkije om wapenleveranties van Libië naar Syrië te plannen. Zoals de heer Kelley uitlegt, meldde de Times of London in september 2012 dat "een Libisch schip" de grootste zending wapens voor Syrië vervoerde. . . is aangemeerd in Turkije. '' Volgens dat rapport:
De zending woog naar verluidt 400 ton en omvatte SA-7 grond-lucht luchtafweerraketten en raketgranaten. Die zware wapens zijn hoogstwaarschijnlijk afkomstig van Muammar Gaddafi's voorraad van ongeveer 20.000 draagbare hittezoekende raketten - het grootste deel daarvan SA-7's - die de Libische leider uit het voormalige Oostblok heeft verkregen. Reuters meldt dat Syrische rebellen die zware wapens hebben gebruikt om Syrische helikopters en straaljagers neer te halen. De kapitein van het schip was "een Libiër uit Benghazi en het hoofd van een organisatie genaamd de Libyan National Council for Relief and Support", die vermoedelijk door de nieuwe regering was opgericht.