Volgens heel duidelijke aanwijzingen zal er in het najaar een nieuwe pandemie georganiseerd worden, en dat zeker al in Europa. De pandemie heeft tot doel om nog es een extra rondje mRNA gentech spuiten te plaatsen en het CBDC digitaal geld er door te duwen. We zetten even de feiten op een rijtje waarom dit er zo goed als zeker aan komt.
Er zijn verontrustende berichten dat er zo goed als zeker een nieuwe pandemie van start zal gaan in het najaar. Een paar tekenen aan de wand zijn: recente invoering van de WHO coronapas, voorstelling van de CBDC in het parlement, internationale vacature campagne voor aanwerving van nieuwe contact tracers.
I
edereen die een beetje de feiten op de achtergrond volgt (u weet wel, achter het MSM vangnet), wist maar al te goed, welke snode plannen het WEF en de WHO reeds jaren voorbereiden om hun Great Reset door te voeren. Voor deze technologische Great Reset (the 4th Industrial Revolution, Klaus Schwab) werden immers triljarden fiat geld uitgestrooid en duizenden bedrijven geëngageerd. Gelukkig is The Great Reset een complot verhaaltje volgens onze vrienden factcheckers van Knack en hoeft u zich daar verder geen zorgen over te maken. Dat doen onze ministers in Davos wel voor u. We noemen ze onze vrienden van Knack, Skepp, De Morgen, en de facebook factcheckers, want ondertussen mochten we reeds een Skeptische Put Prijs ontvangen en werden onze persoonlijke namen online geëxtremiseerd. AVV zet zich reeds 3 jaar hard in voor de waarheid en uw toekomst.
Ondertussen swingt de oversterfte de pan uit. (wat hiervan officieel gemeld wordt) en is de schade niet te overzien.
Op onze telegram kan u dagelijkse vele persoonlijke verhalen lezen van schade en doden hierdoor. Ondertussen hebben we via heel veel getuigenissen gekregen. Vaccinatie schade officieel melden:
www.vaccinatieschademelden.be
We hebben geen glazen bol, maar we zijn na 3 jaar dictatuur ook niet meer naïef. Niet dat we dat ooit ook een beetje waren. We zetten voor u even graag de feiten op een rijtje en vragen u als lezer: hoe gaat u deze keer reageren en gaat u zich terug laten prikken met een experimenteel product waarvan zoveel schade gekend is?
De vaccinatieschade van de gentech mRNA spuiten, een bio wapenU weet dat we bij Artsen voor Vrijheid geen blad voor de mond nemen als we sinds begin corona reeds waarschuwen voor deze nieuwe gentech ‘vaccinaties’. Een ”vaccin’ dat als experiment gedwongen uitgerold werd. Gepatenteerde bio tech wapens, ontstaan in de breinen van Darpa.
Onze gemiste dierbarenOp de facebook pagina Onze gemiste dierbaren ziet u letterlijk de ‘plots’ gevallen dag per dag...
Link artikel: https://www.artsenvoorvrijheid.be/blog/nieuwe-pandemie-najaar-2023-doe-jij-terug-mee-schokkende-bewijzen/?
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!
Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En de regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet, dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!