Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken.
Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten.
Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
Onderwerp: CHINA REVOLUTIE – De Chinezen worden wakker! wo dec 14, 2022 6:29 am
Ongekende burgeropstand vindt plaats in China. De regering had burgers opgesloten in hun appartementen en de deuren dichtgelast. Niemand kon eruit. Toen er brand uitbrak in een appartement, konden de mensen niet ontsnappen, omdat de deuren gelast waren en alle mensen die in het appartement woonden levend verbrandden - inclusief kinderen. "Voor jouw veiligheid!" Dit allemaal onder het mom van een ''covid'' virus wat n achteraf nep blijkt te zijn.
Veel Chinezen sterven van de honger door maandenlang opgesloten te zitten in hun huizen, met getraliede deuren - tot wel 90 dagen! Winkelen voor eten is niet toegestaan. Geen sociaal contact toegestaan. Geen wandelingen toegestaan. Totale gevangenisstraf. "Voor jouw veiligheid!"
Miljoenen zitten al maanden vast in quarantainekampen, geen uitweg. Peuters worden bij hun ouders ontvoerd en in kampen opgesloten. Miljoenen mensen lijden in deze kleine hutten, met slechts één klein raampje, geen sociaal contact. "Voor jouw veiligheid!"
Deze extreme tirannie zorgt eindelijk voor massaal ontwaken en opstanden in China. We moeten begrijpen dat opstandigheid in China bijna ongehoord is, omdat de bevolking zo gehersenspoeld is. Dit heeft ertoe geleid dat de CCP haar grenzen heeft verlegd met betrekking tot wat voor soort martelingen ze hun mensen kunnen aandoen... en ze gingen te ver.
Westerse journalisten van de China Show die al jaren in China wonen en de Chinese cultuur van binnen en van buiten kennen, stellen dat zoiets NOOIT in de hele geschiedenis van China is voorgekomen. Dit is veel groter dan alle protesten in het verleden. Het is een teken van iets GROOTS!
De revolutie ontploft in heel China, in grote steden en kleine dorpen, op universiteiten en lagere scholen, ambtenaren worden ontvoerd uit overheidsgebouwen, het volksbevrijdingsleger is ingezet, politiebureaus worden aangevallen,… Dit is een teken van een grote verschuiving in de hoofden van het Chinese volk.
De lokale China-experts van The China Show leggen uit hoeveel ongekende gebeurtenissen er plaatsvinden. Als mensen bijvoorbeeld worden gearresteerd door de Chinese politie, doen de omliggende burgers meestal een stap achteruit en laten ze het gebeuren om zichzelf te redden. Nu, tot verbazing van deze journalisten, vecht de menigte tegen de politie en het leger en sleuren ze de gevangenen uit hun handen. Dat is ongehoord in China.
In de krachtige documentaire REVOLUTION zie je hoe het Chinese volk een man uit handen van de politie redt. Dit signaleert een kritische verandering in het Chinese volk. Iedereen heeft het punt bereikt waarop ze niets te verliezen hebben en aan de macht komen.
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. Ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden