Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
The Great Reset Docuseries Episode 1 and 2 plus nederlandse uitleg.
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: The Great Reset Docuseries Episode 1 and 2 plus nederlandse uitleg. do aug 18, 2022 6:52 am
U zult niets bezitten "Merk op dat er niet "WIJ" staat, omdat de miljardairs en rijke elite die dit idee hebben bedacht niet van plan zijn hun herenhuizen, jachten, privéjets, Rolls Royces, enz. het zijn de gewone mensen die niets meer zullen bezitten. Sinds de Wereldgezondheidsorganisatie COVID-19 in maart 2020 tot een wereldwijde pandemie heeft uitgeroepen, wordt een zeer invloedrijke organisatie die bekend staat als het World Economic Forum onder de loep genomen omdat ze de wereldwijde crisis gebruikt als een middel om hun eigen agenda te bevorderen.
Het WEF, voorgezeten door zijn oprichter Klaus Schwab, wil regeringen over de hele wereld beïnvloeden om zijn visie te implementeren en beleid vorm te geven om te voldoen aan de agenda van de organisatie.
In deze docuserie's zullen we het boek The Great Reset verkennen , mede-auteur van Schwab en gepubliceerd in juni 2020, slechts een paar maanden nadat COVID-19 onze wereld begon vorm te geven, samen met degenen die samenwerken met het WEF om zijn globalistische agenda te pushen .
We hopen de kijker te laten zien dat deze reset, deze " unieke kans " zoals de website van het WEF stelt, geen samenzweringstheorie is - het is een feit.
In de eerste helft van een tweedelige aflevering onderzoeken we wat Schwab de technologische reset en de vierde industriële revolutie noemt, samen met enkele van de sleutelfiguren en stukjes technologie die de wereld zoals we die kennen veranderen.
Het is een slecht idee om een stel senioren die nog 5-10 jaar te leven hebben, permanente veranderingen aan te brengen in de wereld waarin ze niet zullen leven om te zien, omdat ze al het geld hebben gestolen en het veilig hebben gehouden voor hun families voorspoed.
Nederlandse uitleg klik Link: https://www.blckbx.tv/economie/the-great-reset-we-zitten-er-midden-in
Uitleg fake media en de toekomst link:
He's back! Arno Wellens neemt ons mee in zijn onderzoek naar de agenda's van de EU en het WEF. Als een van de weinige journalisten in Nederland die zijn werk nog doet, spit Arno door stapels beleidsstukken heen en legt daarbij een langlopende agenda bloot van deze internationale instituties. Een agenda om elke EU burger een digitale ID te geven om ons vanuit de EU helemaal de vergetelheid in te kunnen belasten. Terwijl de maffiabazen van de EU en het WEF hun rijke vriendjes van de multinationals helpen met het verdienen van zo veel mogelijk geld over onze ruggen en het betalen van zo min mogelijk belasting. We worden gepiepeld waar we bij staan. Wil de echte Robin Hood alsjeblieft opstaan? Zie video:
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren. Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek! Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En de regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet, dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
The Great Reset Docuseries Episode 1 and 2 plus nederlandse uitleg.