Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
World Economic Forum: gasprijzen moeten hoger om democratie te redden.
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: World Economic Forum: gasprijzen moeten hoger om democratie te redden. di jul 12, 2022 6:47 pm
Het World Economic Forum (WEF) heeft twee gevolgen consumenten stoppen met het verbranden van kolen, olie en gas in ruil voor groene hernieuwbare energiebronnen.
Wat ze bedoelen is we moeten zo arm als kerkratten worden om het WEF communistische systeem in te voeren! Straks hebben we geen geld voor eten, huur en het spaar geld is op etc etc.
De WEF-paper stelt dat de democratie de afgelopen 15 jaar wereldwijd in verval is geraakt. Om vrijheid te beschermen en te bevorderen, (die het WEF verkracht heeft) "moeten leidende democratieën hun economieën versterken en vrijheid vrijwaren." Het zegt verder dat het bereiken van de vooruitgang in de richting van een "koolstofarme economie democratieën in groter economisch gevaar kan brengen, niet", weergegeven de eis van minderactivisten aan weergegeven wordt om te stoppen met het nemen in fossiele brandstoffen.
De Russische invasie van Oekraïne heeft geleid tot haar nieuwe aandacht voor deze zwakke te, zegt het WEF.
Wat is het antwoord voor de VS en Europa? De alternatieven voor groene energie uit de marktprijzen. Het zegt:
Ten eerste moeten leidende democratieën ermee instemmen een einde te maken aan de lage prijzen van fossiele brandstoffen, de belangrijkste factor die een transitie naar schone energie in de weg. De te lage prijzen in verband met de productie en verbranding van kolen, olie en gas verbruikt $ 5,9 biljoen aan economische kosten in 2020. Bijna een kwart van deze verliezen - $ 1,45 vond plaats in 48 grote en kleinere democratieën .
De leidende democratieën van de G20 zullen zich ontwikkelen van effecten voor het geleidelijk afbouwen van belastingvoordelen voor de productie en consumptie van fossiele brandstoffen. Ze moeten ook geleidelijke een andere koersstelling van fossiele brandstoffen invoeren.
Het document gaat verder met te argumenteren dat kan en moet worden afgedwongen. Er kunnen belastingen worden ingevoerd om het risico te berekenen van de concurrentie voor hun belasting te verminderen "en om bedrijven te weerhouden naar het buitenland te verhuizen om traditioneel thuis te vermijden."
Het is de Amerikaanse president Joe Biden zich verplicht om te vermijden, moet volgens het WEF ook actief worden nagestreefd, waarbij de Amerikaanse president Joe Biden zich verplicht heeft om de fossiele- brandstofindustrie te bestraffen. De paper concludeert dat door het uitstellen van een transitie naar schone energie, "leidende democratieën hun economieën kwetsbaarheid maken door te blijven vertrouwen op fossiele brandstoffen."
Gezamenlijk optreden om een groene transitie te bevorderen "is niet alleen goed voor het klimaat, maar ook van cruciaal belang voor de bescherming van de democratie", concludeert de WEF-paper. Link: https://www.weforum.org/agenda/2022/07/green-energy-transition-democracy-economy/
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren. Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek! Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En de regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet, dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Hielke Roos
World Economic Forum: gasprijzen moeten hoger om democratie te redden.