Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexnieuwsnuPublicationsFAQZoekenLaatste afbeeldingenGebruikerslijstRegistrerenInloggen
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Medische experts die mond dood werden gemaakt zijn terug.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimedo nov 21, 2024 3:10 pm van Hielke Roos

» Verborgen kosten van het klimaatbeleid of te wel verkapte exstra belastingen
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimevr okt 11, 2024 12:02 pm van Hielke Roos

» Had Boris Johnson maar een militaire inval in Nederland gedaan.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimeza sep 28, 2024 5:44 pm van Hielke Roos

» Wilders steunt Arib die haar naam wil zuiveren: 'Maak er gehakt van!
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimeza sep 28, 2024 10:26 am van Hielke Roos

» Minister Heinen: geen programmeerbare digitale euro?
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimeza sep 28, 2024 10:23 am van Hielke Roos

» Zo kocht George Soros politici, media, leraren en klimaat gekjes.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimedo sep 26, 2024 5:51 pm van Hielke Roos

» Getrainde terroristen onder mom vluchtelingen, stormen, crisis, Blackouts.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimema aug 19, 2024 8:38 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab waarschuwt voor een nieuwe crisis cyber en Internet storing.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimevr jul 19, 2024 5:52 pm van Hielke Roos

» Wist U dat de verkiezingen 2024 door D66 gecontroleerd werden!
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimewo jun 12, 2024 6:30 pm van Hielke Roos

» Oprichter en voorzitter Klaus Schwab van het WEF treedt af
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimedi mei 21, 2024 9:52 pm van Hielke Roos

» Nieuw wetenschappelijk bewijs dat CO2-uitstoot de atmosfeer niet kan opwarmen
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimezo apr 28, 2024 6:47 am van Hielke Roos

» Men is het beu. Migratie, woke, Oekraïne, energieprijzen, klimaat.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimedo apr 18, 2024 3:17 pm van Hielke Roos

» De Rothschilds, een korte geschiedenis van degenen die de hele wereld hebben geruïneerd
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimevr maa 01, 2024 5:32 pm van Hielke Roos

» De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimevr maa 01, 2024 2:41 pm van Hielke Roos

» D66-minister Ernst Kuipers erkent vaccinatieleugen in coronatijd.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimewo feb 21, 2024 9:33 pm van laura123354

» D66-prominent pleit om individuele vrijheden in te perken.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimedi feb 13, 2024 3:30 pm van Hielke Roos

» Caroline v/d Plas en Omtzigt de geheime voetsoldaten W.E.F en Klaus Schwab.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimewo feb 07, 2024 5:28 am van Hielke Roos

» Pfizer lijdt fors verlies en Regeringen worden straks ter-verantwoording geroepen
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimema nov 06, 2023 2:56 pm van Hielke Roos

» Het zijn in Amerika al 33 ACTEURS die dit jaar plotseling stierven!
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimevr nov 03, 2023 2:45 pm van Hielke Roos

» Omtzigt en Timmermans wij kunnen ook regeren zonder VVD.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimedi okt 31, 2023 6:24 am van Hielke Roos

» George Soros klaagt Regeringen aan die te weinig vaccins voorschreven
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimezo okt 29, 2023 2:42 pm van Hielke Roos

» Israelische zionisten in elke tak van de regering en CDC en rolden het Covi. plan uit.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimeza okt 28, 2023 8:54 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab van het World Economic Forum wil waterbesparende maatregelen.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimewo okt 25, 2023 5:12 pm van Hielke Roos

» Putin zegt: globalistische terrorist Klaus Schwab zijn 'dagen zijn geteld'
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimewo okt 25, 2023 4:34 pm van Hielke Roos

» Hoogleraar Wim Voermans wil Tweede Kamerbeelden censureren.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimevr okt 06, 2023 4:35 pm van Hielke Roos

»  Op deze manier kwamen vroeger vrouwen op de brandstapel terecht.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimedi okt 03, 2023 1:06 pm van Hielke Roos

» Komende ‘klimaatlockdowns’ De klimaatcrisis is ook een volksgezondheidscrisis.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimema okt 02, 2023 6:41 am van Hielke Roos

» Verkiezingen: de “politieke vernieuwers” kunnen eindelijk in stelling worden gebracht.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimedo sep 28, 2023 3:12 pm van Hielke Roos

» Betrapt satelliet spot superuitstoters van methaan en Co2
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimezo sep 24, 2023 6:52 am van Hielke Roos

» Werkelijke toekomst van 2030 we werken we nog maar vijftien uur per week.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimevr sep 15, 2023 5:37 am van Hielke Roos

» Ja helaas de vrijheid van meningsuiting word net als in 1940 ingeperkt.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimewo sep 13, 2023 6:13 am van Hielke Roos

» Bill Gates investeert al zeker tien jaar in (genetisch) gemanipuleerde muggen.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimedi sep 12, 2023 8:50 am van Hielke Roos

» 3de Wereldoorlog is al begonnen, verklaart de Oekraïense veiligheidschef.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimezo sep 10, 2023 9:27 am van Hielke Roos

» Nu al 1,1 miljoen SIM-kaarten Oekraïense mobiele telefoons niet meer actief!
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimewo sep 06, 2023 5:11 am van Hielke Roos

» Poetin weet hij hoe de "woke" agenda zal uitpakken in de VS en Europa.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimedo aug 24, 2023 10:40 am van JoyceRoy

» Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab!
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimedi aug 22, 2023 7:22 pm van Hielke Roos

» Leer de heden daagse (nieuwe wereld orde) waarheid kennen.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimeza aug 19, 2023 10:06 pm van Hielke Roos

» Klimaatlockdowns zullen komen aldus het World Economic Forum en het WBCSD.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimevr aug 18, 2023 4:58 pm van Gast

»  CDA-leider Henri Bontenbal wil 'klimaatontkenners' strafrechtelijk vervolgen!
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimedo aug 17, 2023 2:34 pm van Hielke Roos

» George Soros zoon belooft onafhankelijke journalisten agressiever te censureren
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimewo aug 16, 2023 6:20 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
bezoekers

World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Empty
BerichtOnderwerp: World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind   World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Icon_minitimeza apr 15, 2023 11:09 pm

Als u zich afvraagt waar komt al die Woke gekte vandaan zoals: Drag Queens, Sexuele voorlichting vanaf 4 jaar op de scholen en ga zo maar door, nu als ik namen als Klaus Schwab en Bill Gates noem gaat er natuurlijk een lichtje bij U branden. Het zijn zij die rijk worden aan gender operaties en de smerige (o.a  verkapte sex) boeken leveren (aan minderjarigen) op de scholen dan snap je het wel een beetje en er valt veel geld te verdienen aan deze gore opzet.
Tevens ontwricht je hele maatschappijen waar het World Economic Forum op uit is en nog veel meer..

Lees even mee dit staat op de website van het : world economic forum
Link: https://www.weforum.org/agenda/2018/02/an-unexpected-outcome-of-attending-davos-supporting-my-transgender-child/
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind Davos10
Vertaald naar het Nederlands:
Ik had niet verwacht dat world economic forum een rol zou spelen in onze persoonlijke uitdaging. Maar dit jaar lukte het wel.

Toen ik vorig jaar in Davos was, kreeg ik een sms van mijn 11-jarige waarin stond: "Ik ben bi." De volgende sms zei: "Laat maar, ik ben te jong om het te weten." Een maand later maakte mijn kind heel duidelijk dat ze hetero en transgender was. Hoewel ze bij haar geboorte een man was toegewezen, wist ze al lang dat ze een vrouw was. En zo begon de genderreis van ons gezin, met een zeer steile leercurve. Vanaf het begin stonden onze liefde en steun nooit ter discussie. Maar we stonden voor een persoonlijke uitdaging: hoe voeden en vieren we als gezin ons transgenderkind?

Ik maak sinds 2005 deel uit van de World Economic Forum Community, eerst als technologiepionier, daarna als Young Global Leader en nu als medevoorzitter van de Global Future Council on Human Enhancement . De jaarvergadering in Davos opende mijn ogen voor nieuwe industrieën, culturen en perspectieven. Elke dag van mijn leven gebruik ik de leiderschaps- en netwerkvaardigheden die ik heb opgedaan in de Forum-gemeenschap.

Ik kan me niet herinneren dat ik sessies over gender- of seksualiteitskwesties heb bijgewoond tijdens mijn zes eerdere bezoeken aan Davos. Dit jaar omvatte het officiële programma echter twee sessies (hoewel niet op het hoofdpodium): “We Need to Talk About LGBTQ Identity” en “Getting to Equal and The Power of LGBT Inclusive Cities”.

Daarnaast werd er een lunch georganiseerd door GLAAD , Omnicom Media Group en de Ariadne Getty Foundation genaamd "Progress in Peril: How business, filantropy and media can lead to reach 100% acceptation for LGBTQ people". Tijdens de lunch heeft GLAAD, een wereldwijde LGBTQ-belangenbehartigingsorganisatie, de bevindingen vrijgegeven van hun vierde jaarlijkse Accelerating Acceptance- rapport. Het rapport constateerde voor het eerst in vier jaar dat de acceptatie van LGBTQ in de VS afneemt, terwijl discriminatie toeneemt. GLAAD herinnerde ons er echter aan dat we ons allemaal moeten verenigen met wereldleiders, bedrijfsleiders en andere aanwezigen in Davos om te vechten voor acceptatie.

GLAAD was niet de enige die opriep tot verandering. De presidenten van Microsoft en The Dow Chemical Company spraken in hun panel samen met senior executives van EY, Omnicom en PayPal. Een gerenommeerde presentator van CNN International modereerde het panel in een zaal die niet alleen vol was, maar waar ook Davos-aanwezigen achteraan stonden om er deel van uit te maken.
World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind 9jnn6g10
Mijn man en ik zijn elke dag dankbaar voor degenen die in de loop van de tijd hebben gewerkt om transgenderjongeren op te leiden en te vechten. Ons gezin heeft geprofiteerd van zoveel strijd die organisaties als GLAAD , de Human Rights Campaign en het National Center for Transgender Equality voeren. We wilden enkele hoogtepunten van onze reis delen en een kijkje geven in hoe het leven is voor ouders zoals wij:

Onze zorgverlener is aan boord. Bedankt Kaiser Permanente. Veel transgenderkinderen ervaren genderdysforie, gedefinieerd door de World Professional Association for Transgender Health als "ongemak of leed dat wordt veroorzaakt door een discrepantie tussen iemands genderidentiteit en het geslacht dat bij de geboorte is toegewezen". We wisten dat het bevestigen van medische en psychologische zorg levensreddend kan zijn voor transgenderjongeren, maar we hadden geen idee of we de ondersteuning zouden krijgen die we nodig hadden via onze zorgverlener. Ik werk al 20 jaar bij Kaiser Permanente en zoals de meeste organisaties doet het sommige dingen goed en andere niet zo goed. Zoals we hebben vernomen, ondersteunt Kaiser de fysieke en mentale gezondheid van transgenderkinderen volledig en het proces verliep naadloos. Tijdens het gezondheidsdiner in Davos had ik het genoegen Bernard Tyson, CEO van Kaiser Permanente, persoonlijk te kunnen bedanken.

Onze dochter wordt ondersteund op school. Bedankt Montgomery County, Maryland Public Schools . Onze dochter was van plan om naar de middelbare school te gaan als het meisje dat ze zichzelf kende. Wij hadden, net als vele anderen, de strijd van transgendertiener Gavin Grimm in het gerechtelijk apparaat voor bescherming van transgenders gevolgdonder Titel IX. We hoorden van gesprekken met andere ouders van transgenderkinderen dat onze provincie over het algemeen progressief is en dat LGBTQ-rechten sterk zijn in onze thuisstaat Maryland. Maar het gaat niet om algemeenheden als het om je eigen kind gaat. We waren nog steeds zenuwachtig toen we de school naderden. We wilden dat de genderidentiteit van onze dochter werd geëerbiedigd en dat ze werd beschermd. Alle leerlingen verdienen een veilige schoolomgeving, en als transgenderleerlingen gedwongen worden naar toiletten te gaan die niet bij hun genderidentiteit passen, brengt hun veiligheid hun veiligheid in gevaar. Mijn dochter en transgendertieners zoals zij verdienen dezelfde eerlijke kans om te slagen op school en zich voor te bereiden op hun toekomst. Gelukkig was mijn dochter na één telefoontje, één vergadering en één stuk papier volledig ingeschreven op school met een sterk ondersteuningssysteem. Bedankt Gavin en de ACLUvoor het voortzetten van deze strijd. We weten dat het in de jaren 60 niet om de waterfonteinen ging, en nu ook niet om de toiletten.

Onze dochter is een All-Star Cheer Gymnast. Bedankt USAF . Kun je je voorstellen dat je je kind vertelt dat ze niet met hun vrienden in een sportteam mogen zitten? Andere families vertelden ons over zware gevechten rond hun transgenderkinderen die geen competitieve sporten mochten beoefenen. We wisten van Mack Beggs , een jongen uit Texas die gedwongen wordt met meisjes te worstelen omdat Texas hem niet wil herkennen als de jongen die hij is. Maar nogmaals, mensen voor ons hebben een weg gebaand zodat mijn kind kan deelnemen aan de sport waar ze van houdt. Sinds haar achtste is mijn dochter cheerleader bij de United States All-Star Federation (USASF) voor cheer- en dansteams. De arts van de vereniging belde me zelfs om te checken of ze de ondersteuning kreeg die ze nodig had.

We zijn niet alleen . Last but not least ondersteunen mijn man en ik en ons oudere kind onze dochter met onvoorwaardelijke liefde. Ze weet dat we als gezin op reis zijn en dat we haar steunen. We hadden het geluk een boek te vinden om ons te helpen die liefde uit te drukken in gebaren die haar helpen in plaats van haar onbedoeld pijn te doen, The Gender Creative Child door Dr. Diane Ehrensaft , hoofdpsycholoog bij de Adolescent Gender Center Clinic aan de University of California San Francisco. Het boek bevatte een hoofdstuk over elke zorg die door ons hoofd ging als ouders, van "Hoe zal iemand onze stevige jongen als een meisje zien?" naar "Wat als dit een fase is?" tot een van de moeilijkste: "Hoe laat ik (11 jaar) verwachtingen voor mijn kind los?"

Begrijp me niet verkeerd, er zijn uitdagingen geweest bij het accepteren van ons transgender kind, en mijn familie heeft ook regelrecht met discriminatie te maken gehad. We hadden het geluk om het boek van dr. Ehrensaft te hebben als een goed geïnformeerde en medelevende routekaart. En dan te bedenken dat het boek, toen we het vonden, nog geen jaar uit was. Onze reis zou moeilijker zijn geweest zonder.

Een geweldig WEF- Davos-moment

Zoals altijd waren er dit jaar veel opmerkelijke gesprekken in Davos. Er waren dit jaar zeven vrouwelijke medevoorzitters op het Forum; de door blockchain gedomineerde programmering; Yo-Yo Ma sprak over de noodzaak van cultuur om te overleven en te gedijen; en de zittende president van de VS verscheen voor het eerst in 17 jaar samen met 10 andere staatshoofden .

Ik kwam speciaal naar Davos om de lancering van het Earth Bio-Genome Project te modereren en om de recent gepubliceerde onderzoeksresultaten over What Americans Think of Human Enhancement Technologies te bespreken . Maar het krachtigste gesprek dat ik had was met popcultuuricoon Gigi Gorgeous .

Je kent Gigi misschien niet, maar mijn dochter heeft me verschillende van haar inspirerende YouTube-video's laten zien .

Gigi, een transgendervrouw en het onderwerp van YouTube's allereerste lange documentaire ooit, kwam dit jaar voor het eerst naar Davos om de aankondiging van GLAAD te ondersteunen. Uiteraard hebben we een selfie gemaakt om naar mijn dochter te sturen! Gigi ging toen verder en schreef een prachtige brief aan mijn dochter die begint met: "Je bent zo zo zo sterk om uit de kast te komen als je authentieke zelf ..."

Dit jaar realiseerde ik me in Davos dat, afgezien van alle grote ideeën, voorbij alle mooie wereldwijde gesprekken, het simpele, nederige en krachtige feit is dat we allemaal op dezelfde reis zijn om ons authentieke zelf te worden. En we verdienen allemaal de vrijheid om die persoon te zijn.

Davos bevestigde ook iets waar dr. Ehrensaft in haar boek op wijst: culturele, medische en juridische landschappen veranderen snel. Het is duidelijk dat de volgende generatie leiders gender en identiteit heel anders zal zien dan wij nu doen. LGBTQ-kwesties stonden niet op het hoofdpodium in Davos, maar gezien mijn lange relatie met het World Economic Forum en na het zien van het kaliber van talent en de pure opwinding in de zaal tijdens het GLAAD-panel, weet ik dat Davos er klaar voor is en de weg vooruit voor mijn dochter en alle kinderen zoals zij.

Het nieuws van vandaag staat vol met verhalen over LHBTQ-kinderen die hebben geleden en in sommige gevallen zijn overleden door zelfmoord omdat hun ouders, artsen, scholen of gemeenschappen hen niet steunden. Sterker nog, meer dan 40% van de Amerikaanse transgenders heeft gezegd dat ze een zelfmoordpoging hebben gedaan - niet aan zelfmoord hebben gedacht, maar het daadwerkelijk hebben geprobeerd. Vorig jaar waren er in de Verenigde Staten 26 moorden op transgendervrouwen, aangewakkerd door haatgeweld. Transgenders in de VS en in het buitenland worden geconfronteerd met hoge niveaus van werkloosheid, dakloosheid en armoede. Dit is een gemeenschap die de mondiale geesten in Davos nodig heeft om samen te komen en zich in te zetten voor verandering.

Ik ben Kaiser Permanente, GLAAD en alle dappere jonge transgender-rolmodellen zoals Jazz Jennings , Nicole Maines en Gavin Grimm dankbaar, die niet alleen het beleid hebben veranderd, maar ook harten en geesten. Als moeder beloof ik om mee te doen en die missie voort te zetten.

En na de jaarvergadering van dit jaar kan ik Gigi Gorgeous en Davos aan die lijst toevoegen, omdat ze van mij een betere ouder en pleitbezorger voor mijn dochter hebben gemaakt.

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!
Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
De regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

World Economic Forum leert me hoe het ondersteunen van mijn transgender kind
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» World Economic Forum wil een bestedingslimiet voor CO2-uitstoot
» Valse volksvertegenwoordigers Mark en Hugo van het World Economic Forum
» World Economic Forum: gasprijzen moeten hoger om democratie te redden.
» World Economic Forum we hebben een 'vac..pas' nodig om Europa weer in beweging te krijgen.
» Klimaatlockdowns zullen komen aldus het World Economic Forum en het WBCSD.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Waarheid :: De waarheid lees het!-
Ga naar: