Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
We moeten er allemaal klaar voor zijn" dat de wereld gaat veranderen.
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: We moeten er allemaal klaar voor zijn" dat de wereld gaat veranderen. ma jul 05, 2021 3:42 am
Lees dit eerst en luisteren dan wat de man in de film U te vertellen heeft het is heel Interesant onderwerp voor U! Veel mensen constateren alleen wat ze dagelijks zien maar er is veel meer. Er zijn zoveel schaduw werelden. Maar voor velen helaas door indoctrinatie niet geopend" je dromen werden / worden al vroeg (lagere school) door de Elite beperkt! Word een vrij mens durf te leven en bijt van je af. Leef zo als je wil leven maar wel met de regels heb elkander lief! Houd u zelf aan eigenwaarden, ''huiselijke'' opvoeding en sociaal gevoel en je ''geestelijke'' verantwoordingen die we allang met elkaar hebben. De 10 geboden uit de bijbel of Koran gebruikt de hele wereld al eeuwen als rode draad. Verder in die boeken geloven is aan u en kan heel rustgevend zijn en u bepaald namelijk zelf waar U in gelooft!
Het gaat al eeuwen zo dat de Elite uw leven, uw dromen en uw toekomst bepaald en afneemt! Nu zijn we met zo mensen op de wereld en hebben internet / telefoon en willen we vrij zijn. Nu omdat te stoppen (de vrije geest) daarvoor bedachten ze het Covid virus de zoveelste weg van hun indoctrinatie's systemen! Het is je inklaren en dan tot slaaf maken van hun nieuwe indoctrinine systemen! En als Covid straks van het toneel verdwenen is gaan ze het klimaat in zetten dat is de volgende Hoax! dat is zelfs nog een grotere onzin die ze bedacht hebben!
Voorbeeld: U vraagt zich soms af waarom grijpt iemand eigenlijk naar de fles? ''verslaafde'' mensen ''wisten'' weten soms al van jongs af aan dat ze van hun dromen bestolen worden of zijn, en grijpen daardoor vaker en sneller naar de drankfles of drugs en het gebeurt onder de jeugd nu steeds vaker! Het is gewoon het afstelen van je dromen en ideen en .... noem maar op door de regering! Nu dit is vaak een van de reden hoe gek dit in de oren mag of mogen klinken dat er nu zoveel verslaafden zijn vooral onder de jeugd!!
Wat doet de regering dan nu op dit moment?Alleen maar faciliteren en het ook nog duurder maken van stimulerende en verslavende middelen daar valt suiker en vlees etc ook onder! Daar bij zetten ze onze grenzen wagen open voor de drugs Kartels! Het behoort allemaal tot het spel van Elite en onze huidige dictators!
Op deze manier krijg je ook een geestelijke verzwakking onder het volk, zo verkracht men onze cultuur de traditie's. En onder tussen krikt de regering ook de criminaliteit op! En zo onstaan er nu ook gevaarlijke situaties in uw omgeving / wijken. Nu ook dat doen ze opzettelijk zo dat u nog angstiger raakt dan dat u nu al door Covid bent! Op het moment dat u dit leest gaat massa immigratie gewoon door! Zonder dat u het doorheeft worden 1000 den immigranten per week van uw belasting geld ingevlogen! Ze zeggen want anders kunnen ze verdrinken op zee! De media en de politici zwijgen er over maar alles is te doen om de samenleving van Nu te ontwrichten.
En de vaak linkse politieke partijen doen hier aan mee zo krijgen er ook nog een onozel stem vee bij, die ook nog eens geen idee hebben over de politiek in Nederland. Dit is een tactiek van O.a Groenlinks, D66 en de PVDA! Welkom welkom maar bij de verkiezingen op het stembiljet hier het kruisje zetten! Of men word ''gewiekst'' verslaafd gemaakt en geindoctrineerd omdat zij / u een open en vrije blik had op de wereld en dat past niet in een wereld van dictators! Ik benoem maar een voorbeeld hoe we onderdrukt worden en overal heffen ze belastingen op zodat u nog harder moet werken of bijna niet van een uitkering kan leven! Dit is ook zo een voorbeeld van onze dealer de regering. Want zo als ze nu loon belastingen heffen is TOTALE onzin en niet nodig er zijn andere wegen!
Komt bij dat een straat dealer vaak eerlijker is dan uw regering die schreeuwen alcohol en drank (zelfs suiker en vlees) moeten we verbieden! Maar het gebeurt niet maar ze maken het wel in enkele jaren 10 keer duurder!! Waarom noemt men dat geen afpersing van een verslaafde of ''gelegenheids'' drinker? Het is een triljarden bisnis dus droogleggen lukt ze niet en willen ze ook niet. Daar komt bij wat voor zin heeft het allemaal? u kan toch zelf de verantwoording dragen en u kinderen opvoeden wat alcohol en roken en bepaalde voedings middelen doen!
Gaat het dan toch fout zijn er klinieken want feiloos word het toch nooit vergeet dat maar! Maar daar is u verzekering niet blij mee ze verhogen wel jaarlijks de premies! maar faciliteren ho maar! We betalen ons blauw en zij sluiten de ziekenhuizen en artsen posten!
Daarom noem ik de regering en ziekenzorg verzekeraars die deze ellende van nu sponseren smerige dealers en moordernaars op langer termijn! Dat betekend dealer namelijk ook in de Dikke van Dale vat je hem? Want echt ja echt helpen doen, kunnen en willen ze niet en dat is ook al eeuwen lang zo!
De nieuwe technologie gebruiken de dictators nu om u te knechten de hele dag te indoctrineren en ja ze gaan zelfs zo ver dat ze de bevolking willen uitdunnen!
Leef! De wereld is een familie dat is via DNA onderzoek al jaren bevestigd!! Er bestaat geen gekleur mens! slaven? gdvrr we zijn allemaal altijd al slaven geweest van de gore Elite door de eeuwen heen. Het is toch complete onzin en van de po gerukt te denken of geloven en of wat de media en regering je wil doen laten geloven dan anders zijn dan blank, minder waardig is? Man o man.
Zal ik u wat vertellen! voor een deel van wat nu blanke bevolking genoemd word die waren 1000 jaar geleden PIK zwart! Wedje maken? je DNA spoor is te volgen. Je zult versteld staan laat maar eens een onderzoek naar doen! Ben je gelijk uitgelult over slavernij en discriminatie!
Flikker toch op als je alleen maar het woord racisme gebruikt of noemd heb je echt geen enkele hersen cel die onafhankelijk denkt! Trap niet in de verdeel en heel spelletjes van George Soros en de regeringen in de wereld zij die: Black lives matters hebben opgezet en nu nog financieren! Of Sylvia Simons die lult als een kip zonder kop (die is trouwens ook de 2 de kamer ingeloosd door George Soros die onze verkiezingen vervalste) Het zelfde geld voor DENK en vele Linkse partijen en ook wel wat op de rechter flank (VVD /CDA) die u liever klein en kort houden en u via de belastingen en boetes leeg trekken!
We zijn samen een familie! De hele wereld! Daar heb je geen wereld orde voor nodig maar je geest!
Luiser naar dit filmpje dan snapt u ook mijn verhaal!:
Wij / ik van de vrije pers krijgen geen overheidsteun (eerder een gevangenis straf denk ik) maar voor mijn website vraag ik enige ondersteuning hoeft niet mag wel als je waardeert wat ik doe: Link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Steun aub mijn site om web onderhoud en artikelen te kunnen blijven publiceren! Klik link : https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Hielke Roos
Hielke Roos en laura123354 vinden dit bericht leuk
We moeten er allemaal klaar voor zijn" dat de wereld gaat veranderen.