Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Trump-vraagt om 'schriftelijke bevestiging' Basement Biden zal deelnemen aan presidentiële debatten
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Trump-vraagt om 'schriftelijke bevestiging' Basement Biden zal deelnemen aan presidentiële debatten do sep 03, 2020 1:13 am
De campagne van president Trump vraagt om 'schriftelijke bevestiging' dat Joe Biden (D) dit najaar zal deelnemen aan de drie persoonlijke presidentiële debatten na de opmerking van vorige week van House Speaker Nancy Pelosi (D-CA), die verslaggevers vertelde dat er geen eventuele debatten tussen de twee.
De Spreker werd de nieuwste spraakmakende Democraat die Biden ontmoedigde om deel te nemen aan de komende presidentiële debatten en voorspelde dat ze niets meer zouden zijn dan een "oefening in bedrog". "Ik zou een gesprek met hem of een debat niet legitimeren in termen van het presidentschap van de Verenigde Staten", zei ze.
Haar opmerkingen waren de aanleiding voor de Trump-campagne om nog een brief te sturen naar de Commissie over presidentiële debatten, waarin wordt gevraagd om "schriftelijke bevestiging" van de Biden-campagne dat de voormalige vicepresident in feite zal deelnemen aan de persoonlijke debatten.
"De openbare discussie over het annuleren van het debatschema mag niet ongecontroleerd doorgaan", schreef Trump-advocaat Rudy Giuliani in de brief van 31 augustus.
"Schriftelijke verzekering van Joe Biden's aanwezigheid bij debatten is belangrijk omdat we deze act eerder hebben gezien", vervolgde hij, daarbij verwijzend naar "talloze gevallen waarin Biden in het openbaar één ding over een bepaald onderwerp zei, alleen om zijn campagne achter zich te laten en op te ruimen zijn verklaringen achteraf. "
"Hoewel hij mondeling vage uitspraken doet over zijn bedoelingen, is er geen manier om te weten wat zijn begeleiders echt voor hem hebben gepland," vervolgde Giuliani.
"Presidentiële debatten zijn te belangrijk voor de verspreiding van informatie onder kiezers om hun bestaan te verlaten onder de grillen van politieke adviseurs die aan Joe Biden's touwtjes trekken", voegde hij eraan toe.
Hij hernieuwde ook het verzoek van de Trump-campagne om ofwel een vierde presidentieel debat toe te voegen vóór 4 september ofwel een bestaand debat naar een eerdere datum te verplaatsen, waarbij hij het verzoek toeschreef aan 'de vroege stemkalender in veel staten en de toegenomen aandacht voor stemmen bij afwezigheid per post. en andere opties voor vroeg stemmen. "
Bovendien verzocht Giuliani de commissie om een "formeel, gedetailleerd plan voor persoonlijke debatten in het geval dat locatiehosts zich terugtrekken vanwege het coronavirus of om andere redenen."
"Zonder dit soort gedetailleerde informatie blijven we ervan overtuigd dat Biden zich zal terugtrekken in de veiligheid van zijn videoverbinding op afstand, waar hij kan vertrouwen op handlers, een teleprompter of notities in de buurt van de camera, zoals hij duidelijk deed op CNN vorige week," zei de voormalige burgemeester van New York City.
Hij concludeerde:
We kunnen niet geloven dat we dit moeten zeggen, maar de mensen moeten naast elkaar horen van de kandidaten voor president voordat er stemmen worden uitgebracht. Met Joe Biden's haastig geplande privé-vliegtuigexcursie naar Pennsylvania deze week, is het duidelijk dat hij reageert op glijdende poll-cijfers door zijn kelder te verlaten, in ieder geval voor één dag. Als de begeleiders van Joe Biden nu dagpassen voor de kandidaat uitgeven, is het logisch dat ze hem op het podium met president Trump zouden kunnen laten staan voordat een aanzienlijk deel van de kiezers hun stem begint uit te brengen.
Zoals hij deed in een soortgelijke brief van 6 augustus aan de commissie, Giuliani CC'd Joe Biden (D) en identificeerde "kelder" als zijn adres.
Biden keerde dinsdag na de zeldzame dag van de campagne in Pittsburgh terug naar zijn kelder.
Trump-vraagt om 'schriftelijke bevestiging' Basement Biden zal deelnemen aan presidentiële debatten