De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Waarheid

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexnieuwsnuPublicationsFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Van innerlijke leegte naar innerlijke kracht.
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptydo mei 19, 2022 5:50 pm van Hielke Roos

» Klaus Schwab en George Soros geven nogmaals $100 miljoen aan vaccinaandelen uit
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptyza mei 14, 2022 8:16 pm van Hielke Roos

» Militaire artsen waarschuwen toename van 300% van het aantal gevallen van kanker
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptydo mei 12, 2022 1:31 pm van Hielke Roos

» Velen werden weggehoond en weggezet als wappies in de media.
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptydi mei 10, 2022 9:02 pm van Hielke Roos

» Shanghai intensiveert Covid-lockdown niemand mag het huis verlaten, kampen in gereedheid
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptydi mei 10, 2022 8:29 pm van Hielke Roos

» Hebben de wappies gelijk of ongelijk? Zijn het allemaal complottheorieën?
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptydi mei 10, 2022 7:12 pm van Marieke Marie

» In Canada 99,6% rate van de sterfgevallen bij gevaccineerden 70% was GEBOOST!
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptyma mei 09, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Het WEF en uw Regering lanceren de Grote Reset in de samenleving.
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptyzo mei 08, 2022 6:46 pm van Hielke Roos

» Hier een belangrijke publicatie die stond in de duitse media!
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptyzo mei 08, 2022 2:17 pm van Hielke Roos

» Elon Musk: Onderzoek" waarom George Soros "uw toegang tot informatie wil controleren!
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptyzo mei 08, 2022 1:52 pm van Hielke Roos

» The Nazis are back ''The Great Reset'' was a smokescreen!
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptywo mei 04, 2022 3:30 pm van Hielke Roos

» Financiële piraten (o.a regeringen) stelen van je.
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptydi mei 03, 2022 6:51 am van Hielke Roos

» Het overlijdensrisico van kinderen neemt toe met 5100% na Covid-19-vaccinatie
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptyma mei 02, 2022 11:55 am van Hielke Roos

» Stop nu met het bewapenen van Oekraïne.
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptyma mei 02, 2022 7:37 am van Hielke Roos

» V.S. en bondgenoten bereiden zich voor op Russisch gebruik van kernwapens
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptyzo mei 01, 2022 12:48 pm van Hielke Roos

» Het wereldwijde pandemieverdrag en hoe gevaarlijk dit verdag is voor uw vrijheid.
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptyzo mei 01, 2022 7:29 am van Hielke Roos

» Voedseltekorten de Globalisten en Klaus Schwab vertellen ons wat er daarna gebeurt.
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptyza apr 30, 2022 3:18 pm van Hielke Roos

» Geheim: De opleiding van het Oekraïnse Nazi leger door het Australische leger.
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptyza apr 30, 2022 8:03 am van Hielke Roos

» Nazi Canada en Australie hebben samen met Amerika Oekraïense extremisten opgeleid.
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptyza apr 30, 2022 7:11 am van Hielke Roos

» Goya CEO waarschuwt de wereld staat nu op rand van voedselcrisis.
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptydo apr 28, 2022 5:14 am van Hielke Roos

» De WHO is van plan om 194 landen van soevereiniteit te ontdoen op 22 mei 2022.
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptywo apr 27, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Ze zijn nu echt de voedselcrisis aan het CREËREN in Europa en de VS.
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptywo apr 27, 2022 7:48 am van Hielke Roos

» Trudeau wil niet de rechtvaardiging voor de noodwet bekend te maken.
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptydi apr 26, 2022 10:14 am van Hielke Roos

» De genocide op de volkeren van Europa is in volle gang!
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptydi apr 26, 2022 7:02 am van Hielke Roos

» Wakker worden mensen we hebben nog tot mei 2022 om het tij te keren.
Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptyza apr 23, 2022 9:07 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers
mei 2022
madiwodovrzazo
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
KalenderKalender

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Empty
BerichtOnderwerp: Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden   Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden Emptyza okt 13, 2018 7:05 am

'Veiligheid van de kinderen'

De verdachten zeggen dat ze de betogers enkel wilden tegenhouden voor de veiligheid van de kinderen bij de Sinterklaas-intocht in Dokkum. "Ik heb bijvoorbeeld een eigen bedrijf en doe heel veel handel met mensen uit die landen, Afrika, en ik heb het heel goed met die mensen", zegt S H. om te illustreren dat de blokkade niets met racisme te maken heeft. "Ik heb ook donkere mensen in mijn familie", zegt Martin S., die er niets van gelooft dat Kick Out Zwarte Piet een vreedzaam protest voor ogen had. Wanneer stopt de waanzin waarom is een officier van Justitie op handen van een terroristen organisatie?

De opruiende Burgemeester Waanders en de directeur van het UWV

Deze burgemeester hoort er te zijn voor de Dokkumers, haar inwoners. Haar prive en persoonlijke overtuigingen horen daarbij geen enkele rol te spelen. Zij is ongeschikt voor dit ambt en zou per direct op non actief gesteld moeten worden. Niet de blokkeer friezen, maar ZIJ hoort voor de rechtbank te staan ivm haar opzettelijke uitlokking van escalatie en opruiing.Bovendien meet het OM met 2 maten: wel de Dokkumers voor de rechter brengen, maar niet de Turken die de Erasmusbrug blokkeerden en niet de Marokkanen die steeds vaker de snelwegen blokkeren tijdens huwelijksfeesten. Autochtone Nederlanders zijn 2e rangs burgers in eigen land geworden.

De burgemeester buiten schot blijft, zo blijft de voormalig directeur van het UWV die verantwoordelijk is voor de puinhopen daar Minister. Sterker, hij is gewoon minister geworden nadat hij die puinhoop had aangericht. Je hoort hem niet, ziet hem niet en alles blijft stil. Zo gaat het nu ook in Friesland. De burgemeester laat niets van zich horen. Ik denk dat die ook in de race is voor een hoge positie bij de overheid. Politici komen overal mee weg. Ik ben geen fan van Wilders maar dat is de enige die niet overal mee weg komt. Meten met minstens 100 maten. Hoe onbetrouwbaar is het OM wel niet in deze zaak? Extreem onbetrouwbaar. Ook die meten met 100 maten. Turken, Marokkanen, de politie die tijdens acties de weg blokkeren komen overal mee weg. Als er een opstand komt start die in Friesland. OM draait rond de pot weet donders goed dat ze een flater begaan en gooien het nu ineens op recht van demonstratie terwijl het OM begon met dat het gevaarlijk was om op de weg te stoppen. Liegen en bedriegen dat is het OM. Wat is nu waarheid? Zijn ze nu opgepakt omdat ze het verkeer in gevaar brachten zoals het OM eerst opteerde of omdat ze het recht op demonstratie ontnamen?

De Offier

We weten het allemaal het is een links gedrocht.

NR
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Onze eigen Kinderen beschermen word gestraft door de Officier van Justitie Leeuwarden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
»  Gem Leeuwarden heeft mensen zonder tussenkomst Rechter wilsombekwaamd willen verklaren.
» Wie zou Duitsland tegen Rusland moeten beschermen als Duitsland met gasaankopen de Russische krijgsmacht financiert?
» Emmanuel Macron en Merkel verkrachten geestelijk hun eigen volk !
» Beste jeugd, het is tijd om op te staan! Bouw niet mee aan je eigen gevangenis!
» Lees hier de toekomst in de ogen van George Soros over onderwijs en eigen gemeenschappen

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Doorlopend Nieuws-
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenGa naar: