Elon Musk wil antwoorden op een zeer belangrijke vraag! en dat is waarom
George Soros en zijn World Economic Forum zich bemoeit met onze vrijheden!
George Soros samen met Klaus Schwab zijn de mensen die het sociaal krediet systeem en de New World order willen opzetten. Een plan waarin we allemaal slaven zijn van hun wereld.
Zij willen de media, uw geld, bezittingen en onze vrijheid beheren.
Elon Musk wil een onderzoek naar deze door niemand gekozen heren waar naar onze regeringen klakkeloos luisteren!New York Post meldde dat Elon Musk eist te weten wie er achter een brief zit die is ondertekend door meer dan twee dozijn liberale groepen die adverteerders hebben aangespoord om Twitter te boycotten als hij zijn overname van de socialemediagigant voltooit.
Linkse NGO's - waarvan de geldschieters miljardair George Soros en voormalige Clinton-medewerkers zijn, evenals de Europese Unie en de Canadese regering - dringen aan op een boycot van Twitter als Musk het bedrijf overneemt.“Wie financiert deze organisaties die uw toegang tot informatie willen controleren? Laten we het onderzoeken...', tweette Musk dinsdag.Hij voegde eraan toe dat "Zonlicht het beste ontsmettingsmiddel is." De brief, die werd ondertekend door 26 organisaties, beweerde dat "de overname van Twitter door Elon Musk ons informatie-ecosysteem verder zal vergiftigen en een directe bedreiging zal vormen voor de openbare veiligheid, vooral onder degenen die al het meest kwetsbaar en gemarginaliseerd zijn."
Als Musk de controle over Twitter overneemt, betekent adverteren op het platform "associatie met een platform dat haat, extremisme, desinformatie over gezondheid en complottheoretici versterkt", aldus de brief.
"Onder het management van Musk loopt Twitter het risico een beerput van verkeerde informatie te worden, met jouw merk erbij, en ons informatie-ecosysteem te vervuilen in een tijd waarin het vertrouwen in instellingen en nieuwsmedia al op een historisch dieptepunt is", voegde de brief eraan toe.
Je advertentiedollars kunnen Musks ijdelheidsproject financieren of hem ter verantwoording roepen. We roepen je op om van Musk te eisen dat hij deze basisnormen van vertrouwen en veiligheid van de gemeenschap handhaaft, en om je advertentie-uitgaven van Twitter te halen als dat niet zo is.”
Het briefhoofd van het document bevat de logo's van drie organisaties: Accountable Tech, Media Matters for America en UltraViolet.
Accountable Tech is een in Washington, DC gevestigde organisatie die banden heeft met topdemocraten. Jesse Lehrich, een mede-oprichter, was ooit een woordvoerder van de presidentiële campagne van Hillary Clinton. Hij is ook de neef van voormalig Obama-adviseur David Axelrod.
Media Matters for America is een organisatie die is opgericht door de politiek agent en Clinton-supporter David Brock. MMFA is een site "gewijd aan het volledig monitoren, analyseren en corrigeren van conservatieve desinformatie in de Amerikaanse media."
De 19 investeerders die de Twitter-deal van Elon Musk steunen: hier is de lijstAANDELENBELEGGER GEAGGREGEERDE EIGENVERMOGENSVERBINTENIS
AM Management en advies $ 25.000.000
AH Capital Management, LLC (a16z) $ 400.000.000
Aliya Capital Partners LLC $ 360.000.000
BAMCO, Inc. (Baron) $ 100.000.000
Binance $ 500.000.000
Brookfield $ 250.000.000
DFJ Growth IV Partners, LLC $ 100.000.000
Fidelity Management & Research Company LLC $ 316.139.386
Honeycomb Asset Management LP $ 5.000.000
Key Wealth Advisors LLC $ 30.000.000
Lawrence J. Ellison herroepbaar vertrouwen $ 1.000.000.000
Litani Ventures $ 25.000.000
Qatar Holding LLC $ 375.000.000
Sequoia Capital Fund, LP $ 800.000.000
Strauss Capital LLC $ 150.000.000
Tresser Blvd 402 LLC (Cartenna) $ 8.500.000
VyCapital $ 700.000.000
Witkoff hoofdstad $ 100.000.000
ZKH Prins Alwaleed Bin Talal Bin Abdulaziz Alsaud (Koninkrijk) 34,9 miljoen aandelen
Link: https://www.wsj.com/articles/the-19-investors-backing-elon-musks-twitter-deal-heres-the-list-11651754178?
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
Hielke Roos
Link naar artikel: https://theragingpatriot.org/2022/05/06/elon-musk-goes-after-
george-
soros-wants-to-know-why-
soros-wants-to-control-your-access-to-information-musk-says-lets-investigate/