Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Waarheid
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken.
Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten.
Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
Onderwerp: Stop nu met het bewapenen van Oekraïne. ma mei 02, 2022 7:37 am
We voegen brandstof toe aan een brandend vuur, de gevolgen kunnen snel veel veel erger worden. Burgers van onze westerse democratieën hebben onze gekozen politici nooit het mandaat gegeven om te financieren, te bewapenen, te trainen en undercovertroepen naar Oekraïne te sturen, nooit! Dit is een regionaal conflict. Waarom maken we er een internationaal conflict van? Burgers willen geen wereldoorlog 3. Rusland had Oekraïne niet moeten binnenvallen, maar we hebben Rusland voortdurend geprovoceerd door de NAVO steeds dichter bij de Russische grens te brengen. Wij zijn in alle eerlijkheid de aanstichter van dit conflict. We kunnen het ook stoppen door een deal te sluiten met Rusland en Oekraïne.
Velen zijn het met me eens, maar velen zeggen ook dat ik naïef ben over Rusland. Het is misschien waar, maar ik geloof dat het zelfmoord is om de oorlog eenvoudig en blindelings aan te wakkeren door wapens, tanks, munitie, vliegtuigen, raketten en helikopters naar Oekraïne te sturen. Beter naïef dan suïcidaal, vind je niet?
De timing is goed om te proberen om op het laatste moment sterke diplomatiebijeenkomsten te houden over "conflictoplossing", precies zoals president Erdogan deed in Turkije - een paar weken geleden. Als de VS of een ander belangrijk land willen helpen bij het oplossen van conflicten, is dit het moment om dat te doen. India, dat neutraal is gebleven, zou ook kunnen helpen. De timing is goed voor trilaterale besprekingen over het oplossen van conflicten... Dit hele conflict kan snel ontaarden en snel uit de hand lopen. Als er niets wordt gedaan om het probleem op te lossen, zelfs met een onvolmaakte oplossing, zou het nog steeds beter zijn dan helemaal geen oplossing!
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.