De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Ook JIJ / U wordt geraakt door het wegpesten van de boeren!!!
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimedo jun 30, 2022 6:16 am van Hielke Roos

» Rusland Staat echt niet op het punt om te verliezen!
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimema jun 27, 2022 9:51 am van Hielke Roos

» Maleisische premier over de Khazariaanse maffia.
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimedi jun 21, 2022 3:55 pm van Hielke Roos

» CDC beveelt 2 Covid-vaccins aan kinderen tot 6 jaar,.
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimema jun 20, 2022 3:40 pm van Hielke Roos

» ‘Nederlandse regering medeplichtig aan genocide’ in de Oekraïene
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimezo jun 19, 2022 4:52 am van Hielke Roos

» Geen uitkering voor vaccinatieschade veroorzaakt door massale vaccinaties.
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimema jun 13, 2022 5:20 pm van Hielke Roos

» Rutte en Klaus Schwab willen Food Hubs, wat is een Food Hub precies?
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimema jun 13, 2022 11:55 am van Hielke Roos

» "De bewering dat een elektrische auto een nul-emissievoertuig is, klopt niet.
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimema jun 13, 2022 5:29 am van Hielke Roos

» China weigerde naar de idiote standpunten van Zelensky te luisteren
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimema jun 13, 2022 5:10 am van Hielke Roos

» illuminated - Cabalt het zijn gewoon vieze kakkerlakken.
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimedo jun 09, 2022 7:06 am van Hielke Roos

» Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden?
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimewo jun 08, 2022 12:04 pm van Hielke Roos

» Commissie roept lidstaten op zich beter voor te bereiden op de volgende fase van de pandemie
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimewo jun 01, 2022 8:38 pm van Hielke Roos

» Verhoor het RIVM en alle betrokkenen onder ede!
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimewo jun 01, 2022 4:53 pm van Hielke Roos

» Klimaatideologen pleiten voor een klimaat dictatuur dus moet de democratie verdwijnen
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimewo jun 01, 2022 3:11 pm van Hielke Roos

» Het ware kwaad in de wereld is het Wereld Economisch Forum
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimedi mei 31, 2022 5:16 pm van Hielke Roos

» Het word een race tegen de klok. The Great Reset is een geestelijke gevangenis.
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimedo mei 26, 2022 5:18 pm van Hielke Roos

» Zijn jouw ogen open? - Terugblik & vooruitzicht
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimewo mei 25, 2022 5:48 pm van Hielke Roos

» De controle is maximaal het is nu uw roverheid die uw ziel beheerst.
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimema mei 23, 2022 4:50 pm van Hielke Roos

» Van innerlijke leegte naar innerlijke kracht.
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimedo mei 19, 2022 5:50 pm van Hielke Roos

» Klaus Schwab en George Soros geven nogmaals $100 miljoen aan vaccinaandelen uit
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimeza mei 14, 2022 8:16 pm van Hielke Roos

» Militaire artsen waarschuwen toename van 300% van het aantal gevallen van kanker
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimedo mei 12, 2022 1:31 pm van Hielke Roos

» Velen werden weggehoond en weggezet als wappies in de media.
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimedi mei 10, 2022 9:02 pm van Hielke Roos

» Shanghai intensiveert Covid-lockdown niemand mag het huis verlaten, kampen in gereedheid
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimedi mei 10, 2022 8:29 pm van Hielke Roos

» Hebben de wappies gelijk of ongelijk? Zijn het allemaal complottheorieën?
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimedi mei 10, 2022 7:12 pm van Marieke Marie

» In Canada 99,6% rate van de sterfgevallen bij gevaccineerden 70% was GEBOOST!
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimema mei 09, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Empty
BerichtOnderwerp: De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties.   De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. Icon_minitimevr apr 01, 2022 7:39 pm

Ik weet niet of het door trots, domheid, hebzucht, blindheid, onwetendheid of gewoon door ijdelheid is dat Europese leiders en politici Europa letterlijk naar een onvermijdelijke ineenstorting leiden als er niets wordt gedaan.
De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties. 16487510
Het ergste is dat velen van de Europese middenklasse gewoon gelobotomiseerd worden door een constant bombardement van nepnieuws waardoor ze in een alternatieve realiteit leven. Het is triest omdat de massa degenen zijn die de gevolgen zullen voelen van de acties van de Europese leiders eerst en het zijn er veel.

Ik weet dat sommige zullen proberen me hier te lynchen met allerlei arrogante opmerkingen en beschuldigingen, maar de realiteit ter plaatse is anders.

Waarom lossen we het probleem met Rusland niet op? Waarom in de val lopen van politici? Waarom niet onderhandelen om die gekke oorlog of speciale militaire operatie of wat dan ook te beëindigen? Ik bedoel echte onderhandelingen en niet het type waar je wapens naar Oekraïne stuurt!

Wij zijn sterk afhankelijk van Rusland voor gas, aluminium, palladium, uranium, halffabrikaten van ijzer en staal, meststoffen en vele grondstoffen die cruciaal zijn voor uw leven,

Als er niets wordt gedaan, zal Europa spoedig ontwaken en beseffen dat geld niet meer is dan papieren in geldautomaten of louter cijfers in computers die niet veel zullen kopen. De rijkdom van naties zit inderdaad in hun reële economie, namelijk de productie van goederen en diensten.

Hoe ga je produceren wat je ook produceert zonder kritische grondstoffen? Door ze ergens anders heen te brengen? Wat elders? Is dat "elders" klaar? Zelfs als we produceren, zullen de eindproducten geen concurrentievermogen hebben op de wereldmarkt.

Al enkele Europese autofabrikanten hebben hun fabrieken gesloten ️🤦🏽‍�. Grondstoffenprijzen rijzen de pan uit en geen enkele hoeveelheid gedrukte bankbiljetten kan de situatie lang volhouden. De inflatie zal aan de deur kloppen als deze tendens niet wordt gestopt.

Ja, Rusland zou een beetje verstoord kunnen worden als al deze transacties zouden eindigen, maar Europa zal ten onder gaan.

De andere realiteit is dat de relatie tussen China en Rusland geen centimeter beweegt. Ze zijn samen voor het leven. Zelfs de BRICS wordt sterker en sterker.

Waarom weigeren regeringen in Europa te begrijpen dat het niet om Oekraïne gaat, aangezien Oekraïne een gewoon een zondebok is. De Oekraïne is een alibi van een misdaad van een aantal verborgen krachten.

Laat ik maar niet de woorden agenda en 2030 noemen of Build back better!

Ik realiseer me dat de Afrikaanse leiderschap voor het eerst een nieuwe positieve weg inslaat op het moment dat het Europese leiderschap Europa in gevaar brengt🙄

Ik realiseer me dat de wereld multipolair kan zijn en toch in vrede met zichzelf kan zijn als politici de juiste beslissingen nemen.

Helaas hebben we politici die in opdracht van ... Europa vernietigen
Ze moeten begrijpen het houd geen stand en ze zullen een heel raar gat indraaien te veel mensen weten wat er aan de hand is. Ik denk dat deze politici levens moe zijn zonder het zelf door te hebben.

Ze hoeven niet lang te wachten op het einde want die is in zicht!

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!
Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
De regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

De inflatie zal aan de deur kloppen als we door gaan met sancties.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zal u even updaten U dacht kinderen vaccineren gaan niet door?
» Donald Trump: 'Dit beleid kan niet door gaan tot 2022'
» De Regeringen samen met Rothschild en gaan U geld bezitten door het Backbase systeem.
» Beste Sigrid Kaag, wat erg als er ineens een ongewenste man voor u deur staat.
» Onder andere België met opzet verwoest door het water zo wil men het klimaat plannen er door drukken

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: De waarheid lees het!-
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenGa naar: