Ik weet niet of het door trots, domheid, hebzucht, blindheid, onwetendheid of gewoon door ijdelheid is dat Europese leiders en politici Europa letterlijk naar een onvermijdelijke ineenstorting leiden als er niets wordt gedaan.
Het ergste is dat velen van de Europese middenklasse gewoon gelobotomiseerd worden door een constant bombardement van nepnieuws waardoor ze in een alternatieve realiteit leven. Het is triest omdat de massa degenen zijn die de gevolgen zullen voelen van de acties van de Europese leiders eerst en het zijn er veel.
Ik weet dat sommige zullen proberen me hier te lynchen met allerlei arrogante opmerkingen en beschuldigingen, maar de realiteit ter plaatse is anders.
Waarom lossen we het probleem met Rusland niet op? Waarom in de val lopen van politici? Waarom niet onderhandelen om die gekke oorlog of speciale militaire operatie of wat dan ook te beëindigen? Ik bedoel echte onderhandelingen en niet het type waar je wapens naar Oekraïne stuurt!
Wij zijn sterk afhankelijk van Rusland voor gas, aluminium, palladium, uranium, halffabrikaten van ijzer en staal, meststoffen en vele grondstoffen die cruciaal zijn voor uw leven, Als er niets wordt gedaan, zal Europa spoedig ontwaken en beseffen dat geld niet meer is dan papieren in geldautomaten of louter cijfers in computers die niet veel zullen kopen. De rijkdom van naties zit inderdaad in hun reële economie, namelijk de productie van goederen en diensten.
Hoe ga je produceren wat je ook produceert zonder kritische grondstoffen? Door ze ergens anders heen te brengen? Wat elders? Is dat "elders" klaar? Zelfs als we produceren, zullen de eindproducten geen concurrentievermogen hebben op de wereldmarkt.
Al enkele Europese autofabrikanten hebben hun fabrieken gesloten ️
. Grondstoffenprijzen rijzen de pan uit en geen enkele hoeveelheid gedrukte bankbiljetten kan de situatie lang volhouden. De inflatie zal aan de deur kloppen als deze tendens niet wordt gestopt.
Ja, Rusland zou een beetje verstoord kunnen worden als al deze transacties zouden eindigen, maar Europa zal ten onder gaan.
De andere realiteit is dat de relatie tussen China en Rusland geen centimeter beweegt. Ze zijn samen voor het leven. Zelfs de BRICS wordt sterker en sterker.Waarom weigeren regeringen in Europa te begrijpen dat het niet om Oekraïne gaat, aangezien Oekraïne een gewoon een zondebok is. De Oekraïne is een alibi van een misdaad van een aantal verborgen krachten.
Laat ik maar niet de woorden agenda en 2030 noemen of Build back better!
Ik realiseer me dat de Afrikaanse leiderschap voor het eerst een nieuwe positieve weg inslaat op het moment dat het Europese leiderschap Europa in gevaar brengt
Ik realiseer me dat de wereld multipolair kan zijn en toch in vrede met zichzelf kan zijn als politici de juiste beslissingen nemen.
Helaas hebben we politici die in opdracht van ... Europa vernietigen Ze moeten begrijpen het houd geen stand en ze zullen een heel raar gat indraaien te veel mensen weten wat er aan de hand is. Ik denk dat deze politici levens moe zijn zonder het zelf door te hebben.
Ze hoeven niet lang te wachten op het einde want die is in zicht!Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!
Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
De regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Hielke Roos