De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Ook JIJ / U wordt geraakt door het wegpesten van de boeren!!!
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimedo jun 30, 2022 6:16 am van Hielke Roos

» Rusland Staat echt niet op het punt om te verliezen!
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimema jun 27, 2022 9:51 am van Hielke Roos

» Maleisische premier over de Khazariaanse maffia.
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimedi jun 21, 2022 3:55 pm van Hielke Roos

» CDC beveelt 2 Covid-vaccins aan kinderen tot 6 jaar,.
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimema jun 20, 2022 3:40 pm van Hielke Roos

» ‘Nederlandse regering medeplichtig aan genocide’ in de Oekraïene
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimezo jun 19, 2022 4:52 am van Hielke Roos

» Geen uitkering voor vaccinatieschade veroorzaakt door massale vaccinaties.
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimema jun 13, 2022 5:20 pm van Hielke Roos

» Rutte en Klaus Schwab willen Food Hubs, wat is een Food Hub precies?
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimema jun 13, 2022 11:55 am van Hielke Roos

» "De bewering dat een elektrische auto een nul-emissievoertuig is, klopt niet.
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimema jun 13, 2022 5:29 am van Hielke Roos

» China weigerde naar de idiote standpunten van Zelensky te luisteren
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimema jun 13, 2022 5:10 am van Hielke Roos

» illuminated - Cabalt het zijn gewoon vieze kakkerlakken.
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimedo jun 09, 2022 7:06 am van Hielke Roos

» Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden?
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimewo jun 08, 2022 12:04 pm van Hielke Roos

» Commissie roept lidstaten op zich beter voor te bereiden op de volgende fase van de pandemie
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimewo jun 01, 2022 8:38 pm van Hielke Roos

» Verhoor het RIVM en alle betrokkenen onder ede!
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimewo jun 01, 2022 4:53 pm van Hielke Roos

» Klimaatideologen pleiten voor een klimaat dictatuur dus moet de democratie verdwijnen
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimewo jun 01, 2022 3:11 pm van Hielke Roos

» Het ware kwaad in de wereld is het Wereld Economisch Forum
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimedi mei 31, 2022 5:16 pm van Hielke Roos

» Het word een race tegen de klok. The Great Reset is een geestelijke gevangenis.
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimedo mei 26, 2022 5:18 pm van Hielke Roos

» Zijn jouw ogen open? - Terugblik & vooruitzicht
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimewo mei 25, 2022 5:48 pm van Hielke Roos

» De controle is maximaal het is nu uw roverheid die uw ziel beheerst.
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimema mei 23, 2022 4:50 pm van Hielke Roos

» Van innerlijke leegte naar innerlijke kracht.
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimedo mei 19, 2022 5:50 pm van Hielke Roos

» Klaus Schwab en George Soros geven nogmaals $100 miljoen aan vaccinaandelen uit
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimeza mei 14, 2022 8:16 pm van Hielke Roos

» Militaire artsen waarschuwen toename van 300% van het aantal gevallen van kanker
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimedo mei 12, 2022 1:31 pm van Hielke Roos

» Velen werden weggehoond en weggezet als wappies in de media.
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimedi mei 10, 2022 9:02 pm van Hielke Roos

» Shanghai intensiveert Covid-lockdown niemand mag het huis verlaten, kampen in gereedheid
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimedi mei 10, 2022 8:29 pm van Hielke Roos

» Hebben de wappies gelijk of ongelijk? Zijn het allemaal complottheorieën?
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimedi mei 10, 2022 7:12 pm van Marieke Marie

» In Canada 99,6% rate van de sterfgevallen bij gevaccineerden 70% was GEBOOST!
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimema mei 09, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Empty
BerichtOnderwerp: Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns.   Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Icon_minitimezo maa 20, 2022 4:50 pm

De covid crisis was een aanloop naar klimaat lockdowns al loopt alles voor The New World order niet zo als ze willen. Ze hadden gehoopt dat na de covid hoax makkelijk te kunnen overschakelen op de klimaat hoax.

Bill gates zei immers al: een wereldwijde crisis heeft de wereld geschokt. Covid veroorzaakt een tragisch aantal doden, maakt mensen bang om het huis uit te gaan, en leidt tot economische tegenspoed die in vele generaties niet is gezien en dit over de hele wereld.En dat is nog maar het begin we zullen nog veel zwaarder getroffen worden door klimaat rampen.
Link: https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com/t447-maart-2022-gaan-bill-gates-soros-en-klaus-schwab-de-klimaat-hoax-inzetten-dit-gaat-ook-gepaard-met-lockdowns?highlight=klimaat

Het globalistische International Energy Agency (IEA) die banden met het World Economic Forum en de WHO heeft roept op tot energievergrendelingen nu de prijs van gas en olie omhoog schiet.
Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns. Iea-oi11

Maanden na de destructieve en ''dodelijke'' COVID-lockdowns roept het IEA op tot nieuwe lockdowns voor het grote publiek, zoals het verbieden van auto's op zondag en het alleen toestaan ​​van bepaalde voertuigen met een kenteken op bepaalde dagen.

De globalistische regels zouden opnieuw de derdewereldlanden decimeren waar mensen niet de luxe hebben om vanuit huis te werken of weekenden vrij te nemen.

Maar de globalisten geven er niet om. Het is voor het grotere goed.
Nu de benzineprijzen naar recordniveaus stijgen, roept het Internationaal Energieagentschap op tot energievergrendelingen, zoals een verbod op het gebruik van privéauto's in steden op zondag.

Andere maatregelen die worden voorgesteld in het  "A 10-Point Plan to Cut Oil Use" van het agentschap zijn  onder meer het verlagen van de snelheidslimieten, thuiswerken, het verminderen van zakelijke vliegreizen en het opleggen van een SUV-"belasting",  meldt Climate Depot , de website van voormalig Capitol Hill-medewerker. Marc Morano.
Link Plan to Cut Oil: https://www.iea.org/reports/a-10-point-plan-to-cut-oil-use

"Regeringen hebben alle noodzakelijke instrumenten tot hun beschikking om de vraag naar olie de komende jaren te doen dalen, wat de inspanningen zou ondersteunen om zowel de energiezekerheid te versterken als vitale klimaatdoelen te bereiken", stelt het rapport.

Onder de voorstellen: “Verlagen van de snelheidslimieten op snelwegen met ongeveer 6 mijl per uur; meer thuiswerken; straatveranderingen om wandelen en fietsen aan te moedigen; autovrije zondagen in steden en beperkingen op andere dagen; het verlagen van de transittarieven; beleid dat meer carpoolen aanmoedigt; zakelijke vliegreizen te verminderen.”

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!

Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En de regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet, dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!

Link naar het artikel: https://www.thegatewaypundit.com/2022/03/globalist-agency/
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Globalist Agency (IEA) roept op tot energievergrendeling en lockdowns.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Trump roept op tot onderzoek Project Veritas.
» Van Roosmalen roept om een Volkert. We moeten af van Gideon van Meijeren.
» Commissie roept lidstaten op zich beter voor te bereiden op de volgende fase van de pandemie
» YES President Trump roept op om George Soros te onderzoeken voor 'financiering van binnenlands terrorisme
» En u dacht het is voorbij! Lockdowns straks ook alledaags in Zweden.

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Net binnen gekomen-
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenGa naar: