Hoezeer het einde van de corona-beperkingen in veel landen ook wordt toegejuicht, men moet zich niet laten misleiden door het feit dat op de achtergrond nog steeds wordt gebouwd aan een wereldwijde herstructurering volgens de specificaties van de "Great Reset". En dat op volle toeren.
Dreigende deal voor 'pandemiepreventie'Omdat het nu overduidelijke falen van de Covid-maatregelen, samen met het terugkrabbelen en terugkrabbelen van politici en de media, blijkbaar deel uitmaakte van het plan. De WHO gebruikt deze algemene afleiding nu om lidstaten ertoe te brengen een nieuwe "Global Pandemic Preparedness Agreement" te ondertekenen die de WHO in feite macht geeft in alle medische en klimaatnoodgevallen!
Het nieuwe verdrag, gepresenteerd in december 2021 , dat een oorspronkelijk verdrag uit 2005 verlengt, betekent indien (binnen kort) aangenomen door de lidstaten, zal de WHO-grondwet (op grond van artikel 9) voorrang hebben op de grondwet van individuele landen in het geval van natuurrampen of pandemieën. In Europa is het hoofddoel het winnen van de EU voor implementatie in de lidstaten.
In de toekomst zal de WHO dicteren, niet aanbevelen
Met andere woorden, de WHO zal in de toekomst dicteren, niet alleen aanbevelen.De WHO heeft nu een intergouvernementele onderhandelingsgroep opgericht, die haar eerste vergadering zal houden op 1 maart 2022 (“om overeenstemming te bereiken over werkmethoden en tijdschema’s”) en haar tweede op 1 augustus 2022 (om te ontwerp")). Vervolgens zal het een voortgangsrapport presenteren aan de 76e Wereldgezondheidsvergadering in 2023, met als doel het "instrument" tegen 2024 aan te nemen.
Ter attentie:WHO-directeur-generaal dr. Tedros Adhanom Ghebreyesus (links) Verdacht van genocide in eigen land)
op een WHO-conferentie.Link: https://www.telegraaf.nl/nieuws/1322553470/journalist-sleept-who-baas-voor-strafhof-om-genocide
WHO-chef Tedros Ghebreyseus wordt beschuldigd van medeplichtigheid aan genocide in Ethiopië: genomineerde Nobelprijs voor de vrede dient klacht in bij Internationaal Strafhof.Link: https://www.dailymail.co.uk/news/article-9052247/WHO-chief-Tedros-Ghebreyseus-accused-aiding-genocide-Ethiopia-nobel-peace-prize-nominee.html
Het gereedschap moet:zorgen voor een sterkere, duurzame en langdurige politieke betrokkenheid op het niveau van wereldleiders
duidelijke processen en taken definiëren
Verbetering van de langetermijnondersteuning van de publieke en private sector op alle niveaus
Zorgen voor bevordering van de integratie van gezondheidskwesties in alle relevante beleidsterreinen
De Zwitserse wetenschapper Dr. Daar, waarschuwt Astrid Stuckelberger, die al 20 jaar voor de WHO werkt, voor. Ze is van mening dat elk land een openbare protestbrief naar de WHO zou moeten sturen waarin staat dat het onaanvaardbaar is dat de minister van Volksgezondheid van een land zonder referendum beslist over het lot van miljoenen mensen.
Dr Stuckelberger zei dat tot nu toe alleen Rusland zo'n bezwaarschrift heeft gestuurd.Tot slot de gezamenlijke verklaring van leiders van over de hele wereld, samen met de voorzitter van de Europese Raad, Charles Michel, en de directeur-generaal van de Wereldgezondheidsorganisatie, Dr. Tedros Adhanom, geciteerd over de Covi-19-pandemie:
“Er zullen andere pandemieën en andere grote gezondheidsproblemen zijn. De vraag is niet of, maar wanneer. Gezamenlijk moeten we beter voorbereid zijn om pandemieën op een zeer gecoördineerde manier te voorspellen, te voorkomen, op te sporen, te beoordelen en er effectief op te reageren. Daartoe zijn wij van mening dat landen moeten samenwerken aan een nieuw internationaal verdrag over de voorbereiding en reactie op pandemie.”
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En de regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet, dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Hielke Roos