De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
 
IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» De Rothschilds, een korte geschiedenis van degenen die de hele wereld hebben geruïneerd
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimevr maa 01, 2024 5:32 pm van Hielke Roos

» De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimevr maa 01, 2024 2:41 pm van Hielke Roos

» D66-minister Ernst Kuipers erkent vaccinatieleugen in coronatijd.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimewo feb 21, 2024 9:33 pm van laura123354

» D66-prominent pleit om individuele vrijheden in te perken.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimedi feb 13, 2024 3:30 pm van Hielke Roos

» Caroline v/d Plas en Omtzigt de geheime voetsoldaten van Klaus Schwab.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimewo feb 07, 2024 5:28 am van Hielke Roos

» Pfizer lijdt fors verlies en Regeringen worden straks ter-verantwoording geroepen
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimema nov 06, 2023 2:56 pm van Hielke Roos

» Het zijn in Amerika al 33 ACTEURS die dit jaar plotseling stierven!
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimevr nov 03, 2023 2:45 pm van Hielke Roos

» Omtzigt en Timmermans wij kunnen ook regeren zonder VVD.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimedi okt 31, 2023 6:24 am van Hielke Roos

» George Soros klaagt Regeringen aan die te weinig vaccins voorschreven
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimezo okt 29, 2023 2:42 pm van Hielke Roos

» Israelische zionisten in elke tak van de regering en CDC en rolden het Covi. plan uit.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimeza okt 28, 2023 8:54 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab van het World Economic Forum wil waterbesparende maatregelen.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimewo okt 25, 2023 5:12 pm van Hielke Roos

» Putin zegt: globalistische terrorist Klaus Schwab zijn 'dagen zijn geteld'
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimewo okt 25, 2023 4:34 pm van Hielke Roos

» Hoogleraar Wim Voermans wil Tweede Kamerbeelden censureren.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimevr okt 06, 2023 4:35 pm van Hielke Roos

»  Op deze manier kwamen vroeger vrouwen op de brandstapel terecht.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimedi okt 03, 2023 1:06 pm van Hielke Roos

» Komende ‘klimaatlockdowns’ De klimaatcrisis is ook een volksgezondheidscrisis.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimema okt 02, 2023 6:41 am van Hielke Roos

» Verkiezingen: de “politieke vernieuwers” kunnen eindelijk in stelling worden gebracht.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimedo sep 28, 2023 3:12 pm van Hielke Roos

» Betrapt satelliet spot superuitstoters van methaan en Co2
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimezo sep 24, 2023 6:52 am van Hielke Roos

» Werkelijke toekomst van 2030 we werken we nog maar vijftien uur per week.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimevr sep 15, 2023 5:37 am van Hielke Roos

» Ja helaas de vrijheid van meningsuiting word net als in 1940 ingeperkt.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimewo sep 13, 2023 6:13 am van Hielke Roos

» Bill Gates investeert al zeker tien jaar in (genetisch) gemanipuleerde muggen.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimedi sep 12, 2023 8:50 am van Hielke Roos

» 3de Wereldoorlog is al begonnen, verklaart de Oekraïense veiligheidschef.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimezo sep 10, 2023 9:27 am van Hielke Roos

» Nu al 1,1 miljoen SIM-kaarten Oekraïense mobiele telefoons niet meer actief!
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimewo sep 06, 2023 5:11 am van Hielke Roos

» Poetin weet hij hoe de "woke" agenda zal uitpakken in de VS en Europa.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimedo aug 24, 2023 10:40 am van JoyceRoy

» Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab!
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimedi aug 22, 2023 7:22 pm van Hielke Roos

» Leer de heden daagse (nieuwe wereld orde) waarheid kennen.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimeza aug 19, 2023 10:06 pm van Hielke Roos

» Klimaatlockdowns zullen komen aldus het World Economic Forum en het WBCSD.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimevr aug 18, 2023 4:58 pm van Gast

»  CDA-leider Henri Bontenbal wil 'klimaatontkenners' strafrechtelijk vervolgen!
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimedo aug 17, 2023 2:34 pm van Hielke Roos

» George Soros zoon belooft onafhankelijke journalisten agressiever te censureren
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimewo aug 16, 2023 6:20 pm van Hielke Roos

» Eerste Young Leader (WEF) President Bazoum vervolgd voor hoogverraad.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimedi aug 15, 2023 2:37 am van Hielke Roos

» Dilan Yeşilgöz en Kaag zeggen complotdenkers bedreigen democratie!
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimeza aug 12, 2023 6:23 am van Hielke Roos

» In het toekomstbeeld van de stad is geen plaats meer voor auto’s
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimeza aug 12, 2023 5:59 am van Hielke Roos

» C:19 censuur van de Pers en de Regeringen bleken dodelijk te zijn.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimevr aug 04, 2023 11:55 am van Hielke Roos

» Waarom de windenergie-industrie van 250 miljard de grootste zwendel is.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimedo aug 03, 2023 6:44 pm van Hielke Roos

» Klimaat: de financiële verzwakking en dan een 3 de wereld Oorlog?
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimewo aug 02, 2023 5:53 pm van Hielke Roos

» Chrislam? velen dachten grapje! men bouwde al een moskee en kerk op één plek.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimedi aug 01, 2023 10:19 am van Hielke Roos

» V.N. Reduce population plan 1974 kissinger report plan een nep klimaat crisis.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimedi aug 01, 2023 9:45 am van Hielke Roos

» Oekraïense tanks lopen op Russische olie.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimedo jul 27, 2023 12:21 pm van Hielke Roos

» Het Boek the Great Reset van Klaus Schwab lees het gratis online!!
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimedi jul 25, 2023 4:40 pm van Hielke Roos

» Stop met uitknijpen van het Volk de oorlog tegen Rusland is al verloren.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimema jul 24, 2023 5:05 pm van Hielke Roos

» Communistisch DDR versus 15-minuten-steden.
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimeza jul 15, 2023 7:22 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
bezoekers

 

 Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos


Posts : 1120
Join date : 15-08-18
Age : 71

krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Empty
BerichtOnderwerp: Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit!   krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Icon_minitimezo maa 13, 2022 6:56 pm

Als we de plannen van Klaus Schwab serieus mogen nemen, hebben we in 2030 geen eigendom meer. Dan bezitten we niets meer en volgens Schwab worden we daar gelukkig van. Het is een van de meest controversiële uitspraken van deze directeur en oprichter van het World Economic Forum. Waarom zouden we hem niet serieus nemen? Hij is tenslotte de voorman van een organisatie waaraan bijna alle invloedrijke mensen ter wereld verbonden zijn. Recentelijk is duidelijk geworden dat vrijwel alle beleidsmakers, maar ook oppositieleiders in Den Haag, eraan verbonden zijn. Daarnaast zijn ook vooraanstaande captains of industry, topmannen van banken, de farmaceutische industrie en EU-leiders eraan gelieerd. Als er één organisatie bestaat waarin de macht zich heeft verenigd, dan is het ’t WEF, waar mensen gewend zijn hun zin te krijgen.

Maar hoe ontdoe je een hele wereldbevolking van haar eigendommen? Dat is nog niet zo eenvoudig. Het gewoon afpakken is uiteraard diefstal en daartegen zullen de meeste mensen zich (terecht) verzetten. Er kan dus niet verwacht worden dat mensen hun huis, hun inboedel, hun auto en hun banktegoeden zomaar inleveren omdat meneer ­Schwab dat zo graag wil. Dus, als al ons eigendom over acht jaar verleden tijd moet zijn, moet iedereen in betrekkelijk korte tijd onteigend worden maar dat kan alleen in situaties van ‘overmacht’ en pandemie of in het belang van het klimaat. En verrek kijk eens het is al begonnen voordat u het door had.

En dan wordt je gedwongen om afstand te doen van je bezit ,jou grond ,jou bedrijf ,jou verleden en jou toekomst #onteigening voor zogenaamde natuur #krimpenerwaard
krimpenerwaard - Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit! Fnpcdh10

De coronacrisis, de stikstofcrisis, de CO2-crisis, de woningcrisis, de Russische crisis en welke andere nieuwe crisis dan ook, lijken op het eerste gezicht allemaal losstaande overmachtssituaties te zijn. Toch hebben ze een belangrijke overeenkomst: allemaal gaan ze de bevolking enorme hoeveelheden geld kosten. Zo heeft de coronacrisis inmiddels meer dan 80 miljard euro gekost. Dat is ruim 10.000 euro per gezin (er zijn 8 miljoen gezinnen in Nederland, met een gemiddeld gezinsinkomen van ongeveer 30.000 euro). Voor CO2- en stikstofreductie heeft de nieuwe klimaatminister Jetten 60 miljard toegewezen gekregen. Dat is ruim 7500 euro per gezin. Allemaal publiek geld en dus allemaal door ons te betalen. Uit ons loon (ons eigendom).

Mede als gevolg van de Ruslandcrisis stijgt de energierekening van de Nederlandse gezinnen met 86 procent. De afgelopen maand zijn onze boodschappen 6,4 procent duurder geworden en aan die prijsstijgingen lijkt voorlopig geen einde te komen. Na jaren van dalende hypotheekrente is de huizenmarkt verzadigd en zijn de huizenprijzen op recordhoogte gekomen. Daarmee ook de hoeveelheid uitstaande hypotheekschuld, want mensen nemen hun leenbeslissingen op basis van maandlasten. En als bij toverslag stijgt nu ineens de rente nu weer. Als dat doorzet, komen massa’s mensen in enorme financiële problemen en kunnen ze niet meer aan hun verplichtingen voldoen waardoor hun huizen (onderpand) aan de banken vervallen. Waardoor de huizenprijzen zullen instorten. En daardoor komen er dan nog meer mensen met hun hypotheek ‘onder water’ te staan.

Meestal worden rentefluctuaties gezien als een soort natuurverschijnsel waarop niemand invloed heeft, maar dat is onjuist. Ze zijn gewoon het gevolg van beslissingen van mensen. Mensen die daarover zeggenschap hebben. Zoals de mensen die zich verenigd hebben in het WEF, die dus graag zien dat mensen hun eigendommen kwijtraken. Bij voorkeur aan hun banken.

Het onbetaalbaar maken van levensbenodigdheden is de meest efficiënte manier om mensen van hun arbeidsopbrengst te ontdoen. Zodat er onvoldoende overblijft om in het levensonderhoud te kunnen voorzien. Wie niet in zijn levensonderhoud kan voorzien, wordt afhankelijk. Die kan alleen overleven bij de gratie van de overheid. Als dit veel mensen wordt aangedaan, zit er niks anders meer op dan een basisinkomen te introduceren. Uiteraard op voorwaarden die de overheid daaraan stelt. Men heeft dan twee vliegen in een klap: een bevolking zonder eigendom en zonder zelfbeschikkingsrecht. Een reddeloze en machteloze bevolking die niets anders meer kan dan gehoorzamen, in ruil voor een overlevingsrantsoen. Maar die volgens Schwab gelukkig zal zijn met de ‘goede zorgen’ van zijn nieuwe ­wereldregering.

Nog maar een paar crisisjes te gaan en het is zover.

Welkom in 2030. Welkom in mijn stad - of moet ik zeggen, "onze stad". Ik bezit niets. Ik heb geen auto. Ik heb geen huis. Ik heb geen apparaten of kleding.

Het lijkt misschien vreemd voor u, maar het is volkomen logisch voor ons in deze stad. Alles wat je als een product beschouwde, is nu een dienst geworden. We hebben toegang tot vervoer, accommodatie, voedsel en alle dingen die we nodig hebben in ons dagelijks leven. Een voor een werden al deze dingen gratis, dus het was voor ons niet logisch om veel te bezitten.
Lees verder in de link: https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com/t875-ik-bezit-niets-heb-geen-privacy-en-het-leven-is-nog-nooit-zo-goed-geweest

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!

Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En de regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet, dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com
 
Door de nieuwe wet kan U gedwongen worden om afstand te doen van uw bezit!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onze ministers worden actief benaderd door World Economic Forum van Schwab
» Opzettelijke terrorisme beproevingen doen voor de nieuwe ''Wereldorde'' Afghanistan
» Nieuwe golf Vaccins worden al getest! Cyberaanval tussen september en dec 2021
»  Linkse klimaat partijen worden door Nederlanders uitgekotst!
» Pas op uw kinderen worden online slinks geindoctrineerd door de Reset van George Soros.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Net binnen gekomen-
Ga naar: