Mijn hart huilt om de staat waarin mijn Nederland verkeerd. Mijn eens zo open, vredelievend Nederland is een etterende wond geworden die door de landverraderskliniek op het binnenhof in een permanente staat van infectie gehouden wordt.
Ik schaam mij als Nederlander werkelijk kapot als ik zie hoe er in dit land omgegaan wordt met onze senioren, de personen die na de oorlog keihard gewerkt hebben om dit land weer op te bouwen en nu vaak welhaast rechtenloos onder de armoedegrens moeten leven na een leven vol ontberingen en opofferingen.
Ik krijg spontaan kotsneigingen als ik de verotte politici op het Binnenhof hoor orrakelen over ons fantastische land, waar een ieder in vrijheid en gelijke rechtvaardige omstandigheden kan leven, terwijl diezelfde politici dag in dag uit denigrerende en discriminerende wetten uitvinden om het bestaansrecht van de gewone Nederlander nog verder uit te persen, tot een niveau dat onder het bestaansrecht in Noord-Korea ligt.
Ik zie met lede ogen aan dat onze regering overal ter wereld het moralistische vingertje heft en ten strijde trekt tegen racisme en discriminatie, terwijl men in eigen land alle voorwaarden schept voor de discriminatie van de eigen autochtone bevolking, en men hier onder de linkse agenda openlijk mee koketteert.
Ik schaam mij voor de 'volksvertegenwoordigers' die verwantschap vertonen aan de maffia met openlijk stinkende zaken als o.a de schimmige dividendbelasting, geheime onderhandelingen met Fortuyn moordenaar Volkert van der G, het chroom-6 schandaal bij defensie en de open zweer MH-17, dossiers waarin de leugen prefereert boven de waarheid en het woord beerput een vriendelijke benaming is.
Ik voel plaatsvervangende schaamte voor een Koningshuis dat met de wetenschap dat er miljoenen rond de armoedegrens leven in ons land, en voedselbanken nog steeds groeien, er toch niet voor terugdeinst om wéér meer geld aan te pakken ter verruiming van hun al exorbitante uitkeringen.
Ik schaam mij voor het feit dat gewone Nederlanders meer dan 10 jaar op een wachtlijst staan voor een (on)betaalbare woning terwijl vluchtelingen soms meerdere ingerichte huizen per gezin krijgen, dat gewone Nederlanders de zorg gaan vermijden omdat deze onbetaalbaar is geworden terwijl vluchtelingen tegen gereduceerde tarieven zonder eigen risico verzekerd zijn.
Ik schaam mij dat je na 30 tot 40 jaar werken als oud vuil op straat gezet kan worden en in het strafkamp de bijstand terecht kan komen, terwijl zuipende burgemeesters, of zwaar gelovige politici 15 jaar op dik betaald wachtgeld kunnen staan terwijl ze ook al een goed betaalde baan en nevenfuncties bekleden.
Ik schaam mij diep dat een groepje randdebielen onder een aanklacht tegen discriminatie, een heel land kunnen discrimineren en daarmee een ouderwets kinderfeest kunnen verpesten, zich beroepend op hun democratische recht maar niet begrijpend dat een democratie de stem van de meerderheid inhoud.
Ik schaam mij voor een regering die onder het mom van onze veiligheid de grenzen wagenwijd openzet voor terroristen, hiermee bloed aan de handen heeft maar diezelfde handen volkomen in onschuld wast.
Ik schaam mij voor een Tweede Kamer waar de leugen de waarheid heeft verdrongen, waar meer criminele zitten als bij een gemiddelde motorclub en waar een Minister-President er openlijk lol in kan hebben om zijn volk onbestraft voor te liegen, en hier de status mister Teflon aan kan ontlenen.
Ik schaam mij voor een land waarin een minder minder uitspraak ervoor zorgt dat je voor een rechtbank komt te staan, maar openlijk haat prediken in moskeeën je subsidie en status oplevert.
Een land waar een uitzettraject onder de instrumenten van chantage, onderduiken en liegen bijna een miljoen euro mag kosten, daar waar de politiek het recht op een pro deo advocaat voor de minima wil afschaffen.
Ik schaam mij ...... ach ik kan nog wel uren doorgaan om de verrotting van ons land te beschrijven maar waar ik mij bovenal voor schaam is dat wij, de gewone Nederlanders, dit zien en aan den lijve ondervinden maar er niets tegen doen.
Nederland je bent niet meer het neusje van de zalm maar de rotte vis van Europa, en je autochtone bevolking is evenredig afgegleden op de ladder van het fatsoen en de vaderlandsliefde.
Faceboek > Michel Mulder