President Poetin heeft de terugkeer van de goudstandaard in Rusland aangekondigd, waardoor de roebel de meest stabiele valuta ter wereld zou kunnen worden.
Vanaf deze week schaft de Russische regering de btw (belasting) op edelmetaal af.Niemand in de wereld zal de voorkeur geven aan een Amerikaanse dollar, door niets gedekt, van een land van $30 TRILJOEN aan schulden, in plaats van een door goud gedekte roebel.
Rusland heeft zojuist de Verenigde Staten en de EUROZONE volledig VERPLETTERD.Toen Muammar Kadhafi in Libië plannen had voor een door goud gedekte valuta voor heel Afrika, ging het Westen Libië binnen en wierp hem omver.
Toen Saddam Hoessein in Irak aankondigde dat hij olie zou gaan verkopen in andere valuta dan de Amerikaanse dollar, was twee maanden later de oorlog in Irak 2 - en ze hingen hem op!
Omdat de Amerikaanse dollar de enige reservevaluta is voor deze planeet, worden er oorlogen gevoerd, en nu heeft Rusland deze volledig, totaal vernietigd.
Jij kijkt. De VS die hebben gezegd "geen nucleaire oorlog" en zelfs minister van Defensie Lloyd Austin die gisteren zei "Al dit gepraat over een nucleaire oorlog is gevaarlijk, stop ermee", zal bijna van de ene op de andere dag veranderen. De VS bevinden zich nu in een existentiële crisis. Onze munteenheid is zojuist volledig verpletterd door het besluit van Rusland om de roebel met goud te ondersteunen.
Bekijk vanaf dit moment de retoriek over Rusland. Je zult merken dat het tot laster is verheven zoals je nog nooit eerder hebt gezien. Wel, ze zullen waarschijnlijk Russische troepen gaan beschuldigen van het weggooien van baby's uit couveuses in Oekraïense ziekenhuizen (zoals ze Irak beschuldigden) om zo een oorlog met Rusland te rechtvaardigen.
Ik hoop dat je je hebt voorbereid. Voedsel, water, medicijnen, enz.
Kom nu in orde met God. Ik meen het. De shit staat op het punt de ventilator zo hard te raken, dat we geluk hebben om er doorheen te leven.
De EU heeft de verkoop en invoer van EU-bankbiljetten in Rusland verboden. " Ik weet nog dat ik dit raar vond. Hoe kan iemand het verkeer van contant geld beperken en waarom zouden ze? Nu, we weten het.
Het is duidelijk dat de Europese Unie (EU) vernam dat Rusland hun valuta met goud zou ondersteunen en de EU wilde ervoor zorgen dat niemand in Europa hun contante EURO's naar Rusland zou kunnen verkopen of zelfs maar naar Rusland zou kunnen brengen om ze te dumpen voor door goud gedekte valuta! De EU wist dat dit eraan zat te komen. . . of ze waren er in ieder geval erg bang voor.
Dus nu zijn mensen in Europa verlamd; ze kunnen HUN EIGEN GELD niet gebruiken om een ander soort geld te kopen zonder eerst dat geld om te zetten in het geld van iemand anders dat niet wordt beperkt om naar Rusland te gaan. Spring door hoepels om je eigen geld te gebruiken. Deze bankiers ZIJN tirannen. Ronduit gemene tirannen.
Er is maar op een manier alles af te dekken een totale wereld oorlog.Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Hielke Roos