De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Ook JIJ / U wordt geraakt door het wegpesten van de boeren!!!
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimedo jun 30, 2022 6:16 am van Hielke Roos

» Rusland Staat echt niet op het punt om te verliezen!
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimema jun 27, 2022 9:51 am van Hielke Roos

» Maleisische premier over de Khazariaanse maffia.
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimedi jun 21, 2022 3:55 pm van Hielke Roos

» CDC beveelt 2 Covid-vaccins aan kinderen tot 6 jaar,.
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimema jun 20, 2022 3:40 pm van Hielke Roos

» ‘Nederlandse regering medeplichtig aan genocide’ in de Oekraïene
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimezo jun 19, 2022 4:52 am van Hielke Roos

» Geen uitkering voor vaccinatieschade veroorzaakt door massale vaccinaties.
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimema jun 13, 2022 5:20 pm van Hielke Roos

» Rutte en Klaus Schwab willen Food Hubs, wat is een Food Hub precies?
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimema jun 13, 2022 11:55 am van Hielke Roos

» "De bewering dat een elektrische auto een nul-emissievoertuig is, klopt niet.
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimema jun 13, 2022 5:29 am van Hielke Roos

» China weigerde naar de idiote standpunten van Zelensky te luisteren
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimema jun 13, 2022 5:10 am van Hielke Roos

» illuminated - Cabalt het zijn gewoon vieze kakkerlakken.
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimedo jun 09, 2022 7:06 am van Hielke Roos

» Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden?
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimewo jun 08, 2022 12:04 pm van Hielke Roos

» Commissie roept lidstaten op zich beter voor te bereiden op de volgende fase van de pandemie
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimewo jun 01, 2022 8:38 pm van Hielke Roos

» Verhoor het RIVM en alle betrokkenen onder ede!
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimewo jun 01, 2022 4:53 pm van Hielke Roos

» Klimaatideologen pleiten voor een klimaat dictatuur dus moet de democratie verdwijnen
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimewo jun 01, 2022 3:11 pm van Hielke Roos

» Het ware kwaad in de wereld is het Wereld Economisch Forum
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimedi mei 31, 2022 5:16 pm van Hielke Roos

» Het word een race tegen de klok. The Great Reset is een geestelijke gevangenis.
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimedo mei 26, 2022 5:18 pm van Hielke Roos

» Zijn jouw ogen open? - Terugblik & vooruitzicht
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimewo mei 25, 2022 5:48 pm van Hielke Roos

» De controle is maximaal het is nu uw roverheid die uw ziel beheerst.
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimema mei 23, 2022 4:50 pm van Hielke Roos

» Van innerlijke leegte naar innerlijke kracht.
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimedo mei 19, 2022 5:50 pm van Hielke Roos

» Klaus Schwab en George Soros geven nogmaals $100 miljoen aan vaccinaandelen uit
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimeza mei 14, 2022 8:16 pm van Hielke Roos

» Militaire artsen waarschuwen toename van 300% van het aantal gevallen van kanker
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimedo mei 12, 2022 1:31 pm van Hielke Roos

» Velen werden weggehoond en weggezet als wappies in de media.
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimedi mei 10, 2022 9:02 pm van Hielke Roos

» Shanghai intensiveert Covid-lockdown niemand mag het huis verlaten, kampen in gereedheid
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimedi mei 10, 2022 8:29 pm van Hielke Roos

» Hebben de wappies gelijk of ongelijk? Zijn het allemaal complottheorieën?
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimedi mei 10, 2022 7:12 pm van Marieke Marie

» In Canada 99,6% rate van de sterfgevallen bij gevaccineerden 70% was GEBOOST!
'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimema mei 09, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Empty
BerichtOnderwerp: 'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om!   'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om! Icon_minitimeza feb 12, 2022 2:17 pm

U weet dat wij die slimme meters ook hebben dus .....dat de apparaten ook voor een ander, meer sinister doel zouden kunnen worden gebruikt.

Uit de meest recente overheidsgegevens blijkt dat er in september 2021 meer dan 26 miljoen slimme meters in huizen en kleine bedrijven in Groot-Brittannië waren.

Whitehall heeft de meters beschreven als "een essentiële upgrade" die de "kosteneffectieve uitvoering van de netto-nulverplichting van de regering" ondersteunt. ”. Talloze grote energiebedrijven zijn nu voorstander van tariefplannen voor pieken, waardoor gezinnen op verschillende (drukkere) tijdstippen van de dag hogere tarieven voor elektriciteit gaan betalen. Dit omvat waarschijnlijk zowel de ochtenden als de avonden.

De zakenman en Brexit Watch-voorzitter vertelde Express.co.uk: "Er is geen manier om, met conventionele technologie, naar het nulpunt te gaan zonder de economie te schaden.

“Op weg naar het realiseren van dit idiote groen economische streven, zullen er stroomstoringen zijn.
"Ik weet zeker dat deze slimme meters zullen helpen bepalen wie wanneer moet worden uitgeschakeld."
Dus ze kunnen u uitschakelen als ze zelf meer energie nodig hebben. aOf u in de piek uren meer belasten.
Het is net met het sociaal krediet systeem u kan er niets tegen doen!

Het is verschrikkelijk.”

Rapporten suggereren dat de regering plannen maakt voor slimme meters om automatisch elke 30 minuten updates van de energievoorziening te sturen over het energieverbruik van klanten.

https://www.express.co.uk/news/politics/1564636/Smart-meters-news-Ben-Habib-Boris-Johnson-surge-pricing

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!

Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

'Er zullen stroomstoringen zijn!' De Slimme meter draait u straks de nek om!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» In september de maatregelen mondkapjes en de 1,5 meter los te laten daar twijfelt Kuipers over
» Anderhalve meter de Noodwet (Ermächtigungsgesetz) word ingevoerd. Dan is het einde verhaal voor Rutte.
» George Soros en Klaus Schwab (De Great Reset) kopen straks de failliete panden op.
» Zo werkt China’s indoctrinatie Sociaal Kredietsysteem straks ook in de EU
» Is Nederland straks geen souverein land meer?

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: De waarheid lees het!-
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenGa naar: