Sinds 2000 heeft Pfizer boetes gekregen van ten minste 7,5 miljard dollar, waaronder een boete van 331,5 miljoen dollar voor smeergeld en omkoping, boetes van 1,1 miljard dollar voor valse claims en een recordboete van 1,7 miljard dollar in 2009 voor het plegen van fraude door het verkeerd aanprijzen van een pijnstiller die nu uit de handel is genomen.
Pfizer, het bedrijf dat in 2009 werd getroffen door de grootste frauderegeling in de gezondheidszorg en de grootste strafrechtelijke boete tot nu toe; toevallig ook hetzelfde bedrijf achter de eerste mRNA gentherapie injectie die aan het grote publiek werd toegediend onder de naam Covid-19 onder een noodtoestemming, heeft in vertrouwelijke documenten, die het wanhopig probeerde te weerhouden om openbaar te maken, toegegeven dat zijn Covid-19 mRNA gentherapie Vaccine-Associated Enhanced Disease (Vaccin-Geassocieerde Verergerde Ziekte) kan veroorzaken, meldt The Expose.
Ondanks dit alles kreeg het bedrijf toch het vertrouwen van regelgevende instanties over de hele wereld om een vergunning voor het in de handel brengen van zijn experimentele Covid-19 injectie te krijgen. Misschien krijgt het bedrijf in de nabije toekomst nog een paar hoge boetes voor smeergeld en omkopingsmisdrijven?
Maar we betwijfelen of ze er veel om zullen geven wanneer ze in 2021 ongeveer 36 miljard dollar hebben verdiend dankzij regeringen over de hele wereld die het geld van de hardwerkende belastingbetaler hebben gebruikt om genoeg doses van hun Covid-19 “vaccin” te kopen om elke burger zeven keer te vaccineren.
Nu, volgens vertrouwelijke documenten van Pfizer die het bedrijf deerlijk geheim wilde houden, heeft het bedrijf niet alleen schade toegebracht aan de publieke portemonnee, het blijkt dat het ook schade heeft toegebracht aan de volksgezondheid, omdat Pfizer toegeeft dat Vaccine-Associated Enhanced Disease een zeer reëel theoretisch risico is voor zijn Covid-19 vaccin.
Het vertrouwelijke document met de titel ‘5.3.6 CUMULATIVE ANALYSIS OF POST-AUTHORIZATION ADVERSE EVENT REPORTS OF PF-07302048 (BNT162B2) RECEIVED THROUGH 28-FEB-2021‘, werd door Pfizer-BioNTech ingediend als onderdeel van zijn Biological License Application (BLA) bij de U.S. Federal Drug Administration (FDA).
Link: https://drtrozzi.org/wp-content/uploads/2022/01/Pfizer-Cumulative-Analysis-of-Post-authorization-Adverse-Event-Reports.pdf
Tabel 5, te vinden op bladzijde 11 van het document, toont een “belangrijk potentieel risico”, en dat risico wordt vermeld als “Vaccine-Associated Enhanced Disease (VAED), including Vaccine-Associated Enhanced Reporatory Disease (VAERD)”.
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!
Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Hielke Roos