De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Nederland is net Frankrijk vóór de revolutie. De elite bepaalt wat goed is voor het gepeupel.
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimeGisteren om 8:51 am van Hielke Roos

» Zelensky "verkocht" 17 miljoen hectare landbouwgrond aan het Cabal.
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimeGisteren om 7:48 am van Hielke Roos

» Duitsland wil in oktober beginnen met maskers voor ongevaccineerden...
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimeza aug 06, 2022 7:14 am van Hielke Roos

» Vakantie van veel mensen word opzettelijk verpest door Schiphol en het W.E.F
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimeza aug 06, 2022 7:06 am van Hielke Roos

» De waarheid waarvan ze niet willen dat je die hoort! In 4 delen LUISTER!
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimezo jul 31, 2022 6:46 am van Hielke Roos

» De val van het Cabal DEEL 1-10 de wereld staat op zijn kop en word wakker
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimeza jul 30, 2022 2:02 pm van Hielke Roos

» MARIO DRAGHI'S DE HARLEKIJN VAN DAVOS.
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimeza jul 30, 2022 12:36 pm van Hielke Roos

» W.E.F wil een ​​einde te maken aan 'verkwistend' particulier autobezit.
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimewo jul 27, 2022 11:23 am van Hielke Roos

»  Dit is eigenlijk een van de grootste probleem het jaar zonder zomer.
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimewo jul 27, 2022 10:33 am van Hielke Roos

» Bill Gates: Grootste landbouwgrondeigenaar ter wereld
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimezo jul 24, 2022 5:30 am van Hielke Roos

» Lieve mensen en Boeren we moeten volhouden tot de laatste snik!!
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimeza jul 16, 2022 4:44 pm van Hielke Roos

» World Economic Forum: gasprijzen moeten hoger om democratie te redden.
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimedi jul 12, 2022 6:47 pm van Hielke Roos

» Onze wereld transformeren: de 2030-agenda voor duurzame ontwikkeling
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimedi jul 12, 2022 6:21 pm van Hielke Roos

» Luchthavens moeten hun bijdrage aan de VN / WEF-agenda 2030 evalueren
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimedi jul 12, 2022 6:06 pm van Hielke Roos

» 25 mysterieuze branden in voedselverwerkende fabrieken.
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimema jul 11, 2022 6:57 pm van Hielke Roos

» Hoe een basisinkomen de oplossing kan zijn in de hele wereld aldus Klaus Schwab.
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimezo jul 10, 2022 10:16 am van Hielke Roos

» Na de Boeren zal u auto er aan moeten geloven is net beslist door Brussel.
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimezo jul 10, 2022 9:34 am van Hielke Roos

» Sociaal kredietsysteem komt eraan en het maakt allemaal deel uit van het Great Reset-plan
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimeza jul 09, 2022 4:27 am van Hielke Roos

» Ook JIJ / U wordt geraakt door het wegpesten van de boeren!!!
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimedo jun 30, 2022 6:16 am van Hielke Roos

» Rusland Staat echt niet op het punt om te verliezen!
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimema jun 27, 2022 9:51 am van Hielke Roos

» Maleisische premier over de Khazariaanse maffia.
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimedi jun 21, 2022 3:55 pm van Hielke Roos

» CDC beveelt 2 Covid-vaccins aan kinderen tot 6 jaar,.
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimema jun 20, 2022 3:40 pm van Hielke Roos

» ‘Nederlandse regering medeplichtig aan genocide’ in de Oekraïene
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimezo jun 19, 2022 4:52 am van Hielke Roos

» Geen uitkering voor vaccinatieschade veroorzaakt door massale vaccinaties.
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimema jun 13, 2022 5:20 pm van Hielke Roos

» Rutte en Klaus Schwab willen Food Hubs, wat is een Food Hub precies?
Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimema jun 13, 2022 11:55 am van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers

Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Empty
BerichtOnderwerp: Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer.   Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer. Icon_minitimevr jan 14, 2022 11:37 am

Het Hooggerechtshof heeft donderdag het vaccinmandaat van president Joe Biden geblokkeerd, waardoor bedrijven met meer dan 100 werknemers verplicht zouden zijn om al hun werknemers te laten vaccineren tegen COVID-19 of zich te onderwerpen aan wekelijkse tests.

De rechters besloten echter dat een afzonderlijk federaal beleid dat vereist dat gezondheidswerkers moeten worden gevaccineerd, vooruit kan gaan.

De beslissing om het vaccinmandaat stop te zetten, dat werd uitgevaardigd door de Occupational Safety and Health Administration (OSHA), zou bedrijven en andere organisaties met 100 werknemers of meer verplichten om te vaccineren of zich te onderwerpen aan tests, verdeelde de rechtbank 6-3 met elk conservatief lid van de bank stemde tegen het ongrondwettelijke mandaat.

Maar de andere uitspraak die de regel van gezondheidswerkers toelaat om door te gaan, leverde een meerderheid van vijf rechters op, waardoor opperrechter John Roberts en rechter Bret Kavanaugh zich bij hun liberale tegenhangers voegden.

Volgens Politico zal de beslissing over het zakelijke mandaat de kwestie terugsturen naar het zesde Amerikaanse Circuit Court of Appeals, maar het geeft aan dat als de zaak weer terugkeert naar het Hooggerechtshof, een meerderheid van de rechters waarschijnlijk de kant zal kiezen van de door de Republikeinen geleide staten en bedrijven die een rechtszaak aanspanden om het ongrondwettelijke mandaat te vernietigen.

Politico meldt dat de conservatieve leden van de rechtbanken die de OSHA-vereiste hebben afgewezen, in een niet-ondertekende mening schreven dat het bureau zijn gezag had overschreden.

Politico meldt: Zie link: https://www.politico.com/news/2022/01/13/scotus-blocks-bidens-workplace-vaccine-rule-527054

Minister van Arbeid Marty Walsh "ontbrak de bevoegdheid om het mandaat op te leggen", zeiden ze. “Administratieve agentschappen zijn statutaire wezens. Ze bezitten dus alleen de autoriteit die het Congres heeft verstrekt.”

Er was geen basis voor het "inhouden van voorlopige voorzieningen", zeiden ze, en weigerden een opschorting van de tenuitvoerlegging ervan op te heffen.

"De Staten en de werkgevers hebben ons verteld dat het mandaat van OSHA hen zal dwingen miljarden dollars aan niet-recupereerbare nalevingskosten te maken en honderdduizenden werknemers hun baan zal doen verlaten", schreven de rechters. “Van haar kant zegt de federale regering dat het mandaat meer dan 6.500 levens zal redden en honderdduizenden ziekenhuisopnames zal voorkomen. Het is niet onze rol om zulke afwegingen te maken.”

De drie liberale rechters van de rechtbank waren het oneens met de uitspraak en voerden aan dat de beslissing geen rekening hield met de inbreng van deskundigen op het gebied van volksgezondheid.

"Het Hof handelt buiten zijn bevoegdheid en zonder wettelijke basis, en verdringt de uitspraken van de regeringsfunctionarissen die de verantwoordelijkheid hebben gekregen om te reageren op noodsituaties op het gebied van gezondheid op de werkplek", schreven rechters Stephen Breyer, Elena Kagan en Sonia Sotomayor in gezamenlijke onenigheid.

Op sociale media werd de beslissing van de rechtbank toegeschreven aan senaatsleider Mitch McConnell, die de benoeming leidde van alle drie de nieuwe rechters van het Hooggerechtshof tijdens de regering-Trump, naast honderden benoemingen van federale rechters.

Link artikel in het engels: https://www.rebelnews.com/supreme_court_shoots_down_bidens_federal_vaccine_mandate

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!

Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo de Jonge zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hooggerechtshof heeft universele vaccinatie geannuleerd !
» De federale rechter oordeelt dat de coronavirusbeperkingen van de gouverneur van Pennsylvania ongrondwettelijk zijn
» De Bidens waren altijd de echte bedreiging voor de nationale veiligheid

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Top nieuws laaste weken-
Ga naar: