De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Ook JIJ / U wordt geraakt door het wegpesten van de boeren!!!
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimedo jun 30, 2022 6:16 am van Hielke Roos

» Rusland Staat echt niet op het punt om te verliezen!
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimema jun 27, 2022 9:51 am van Hielke Roos

» Maleisische premier over de Khazariaanse maffia.
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimedi jun 21, 2022 3:55 pm van Hielke Roos

» CDC beveelt 2 Covid-vaccins aan kinderen tot 6 jaar,.
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimema jun 20, 2022 3:40 pm van Hielke Roos

» ‘Nederlandse regering medeplichtig aan genocide’ in de Oekraïene
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimezo jun 19, 2022 4:52 am van Hielke Roos

» Geen uitkering voor vaccinatieschade veroorzaakt door massale vaccinaties.
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimema jun 13, 2022 5:20 pm van Hielke Roos

» Rutte en Klaus Schwab willen Food Hubs, wat is een Food Hub precies?
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimema jun 13, 2022 11:55 am van Hielke Roos

» "De bewering dat een elektrische auto een nul-emissievoertuig is, klopt niet.
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimema jun 13, 2022 5:29 am van Hielke Roos

» China weigerde naar de idiote standpunten van Zelensky te luisteren
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimema jun 13, 2022 5:10 am van Hielke Roos

» illuminated - Cabalt het zijn gewoon vieze kakkerlakken.
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimedo jun 09, 2022 7:06 am van Hielke Roos

» Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden?
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimewo jun 08, 2022 12:04 pm van Hielke Roos

» Commissie roept lidstaten op zich beter voor te bereiden op de volgende fase van de pandemie
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimewo jun 01, 2022 8:38 pm van Hielke Roos

» Verhoor het RIVM en alle betrokkenen onder ede!
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimewo jun 01, 2022 4:53 pm van Hielke Roos

» Klimaatideologen pleiten voor een klimaat dictatuur dus moet de democratie verdwijnen
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimewo jun 01, 2022 3:11 pm van Hielke Roos

» Het ware kwaad in de wereld is het Wereld Economisch Forum
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimedi mei 31, 2022 5:16 pm van Hielke Roos

» Het word een race tegen de klok. The Great Reset is een geestelijke gevangenis.
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimedo mei 26, 2022 5:18 pm van Hielke Roos

» Zijn jouw ogen open? - Terugblik & vooruitzicht
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimewo mei 25, 2022 5:48 pm van Hielke Roos

» De controle is maximaal het is nu uw roverheid die uw ziel beheerst.
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimema mei 23, 2022 4:50 pm van Hielke Roos

» Van innerlijke leegte naar innerlijke kracht.
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimedo mei 19, 2022 5:50 pm van Hielke Roos

» Klaus Schwab en George Soros geven nogmaals $100 miljoen aan vaccinaandelen uit
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimeza mei 14, 2022 8:16 pm van Hielke Roos

» Militaire artsen waarschuwen toename van 300% van het aantal gevallen van kanker
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimedo mei 12, 2022 1:31 pm van Hielke Roos

» Velen werden weggehoond en weggezet als wappies in de media.
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimedi mei 10, 2022 9:02 pm van Hielke Roos

» Shanghai intensiveert Covid-lockdown niemand mag het huis verlaten, kampen in gereedheid
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimedi mei 10, 2022 8:29 pm van Hielke Roos

» Hebben de wappies gelijk of ongelijk? Zijn het allemaal complottheorieën?
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimedi mei 10, 2022 7:12 pm van Marieke Marie

» In Canada 99,6% rate van de sterfgevallen bij gevaccineerden 70% was GEBOOST!
Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimema mei 09, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Empty
BerichtOnderwerp: Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas   Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas Icon_minitimewo jan 12, 2022 10:19 am

De Bosnische advocaat Mirnes Ajanović versloeg de Bosnische federale regering.

De overheid heeft de COVID-pas niet in werking gezet. De Bosnische advocaat Mirnes Ajanović versloeg het voornemen van de regering om de Bosnische burgers de vrijheid te ontnemen door de Covid Pass op te leggen.

Met zijn juridische vaardigheden en constitutionele kennis en met officiële papieren van Pfizer slaagde hij erin de regering te verslaan en te voorkomen dat deze Covid PASS oplegde.

Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas.

De coronabesmetting in Bosnië neemt af en er komen geen gedwongen Covid-paspoorten voor Bosnische staatsburgers.

Mirnes Ajanović is erin geslaagd de BiH-grondwet, wetten en strafrechtelijke vervolging toe te passen, concreet bewijs dat gevaccineerde mensen het virus zowel als niet-gevaccineerde mensen overdragen, en dat het absurd is om een ​​codecertificaat in te voeren – om de FBiH-regering te dwingen het decreet in te trekken. en voor de kantons om de invoering van totalitarisme en discriminatie van burgers op te geven.

De entiteit in Bosnië, de Republika Srpska, heeft nooit de invoering van Covid-certificaten aangekondigd, zodat heel BiH een vrij gebied blijft.

De maandenlange strijd van Mirnes Ajanović voor de rechtsstaat zonder verdeeldheid en beperkingen heeft ertoe geleid dat BiH het eerste en enige land in Europa is dat is bevrijd van de bevestiging van Covid, en de strijd van deze man zou een gids moeten zijn voor andere advocaten, academici en vrijdenkers over de hele wereld dat vrijheid kan worden bereikt.

Om deze regel in te voeren, blijven de kantons de bewegingen van de federale regering volgen. Hoewel ze op het punt stonden om 'VTP' in te voeren, vindt het USC dat de regels voor iedereen hetzelfde moeten zijn. Door de komst van de diaspora en het vieren van feestdagen zijn strengere maatregelen mogelijk.

- We zijn dit verhaal begonnen om bij deze regel te horen, maar vanwege grote ontevredenheid en al het andere dat ermee gepaard gaat, hebben we toch besloten om onze conclusies, beslissingen en bevelen te herzien, zegt regeringsfunctionaris.

Link: https://bihnews.info/bosnia-become-first-country-in-europe-without-covid-pass-mirnes-ajanovic-defeated-bosnian-federal-government/?

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!

Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo de Jonge zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Covid Stasi: Wordt u een agent van de staat? Meldt u ook de inbreuken op de Covid-regels door uw buren?
» Parijs zijn eerste dode zal voldoen aan het Handvest van Links om de grondrechten van de Europese Unie aan te nemen onder de noemer Terror en Covid
» Onthulling: “Wat Covid-19 wordt genoemd is geen virus, maar chromosoom 8
» Tweede golf? Indonesië meld 87 Covid sterf gevallen in een land van 268 miljoen mensen.
» Europa staat in de fik ! De “elites” hebben West-Europa in gevaar gebracht.

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: De waarheid lees het!-
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenGa naar: