Wij Nederlanders behoren tot de beste zakenlieden in de geschiedenis van de handel.
Wanneer je als consument research doet voordat je een auto, boot, huis of bedrijf koopt, ben je een 'intelligente koper'.
Een mentaliteit en eigenschap die ons Nederlanders betaamt, waar we trots op zijn.
Echter, wanneer je gedegen research doet voordat je jezelf laat inspuiten met iets onomkeerbaars en weloverwogen besluit het 'niet' te doen. Onder het mom van (let wel) 'wetenschap'. Dan beperk je andermans "vrijheid". Ben je decadent, complotdenker, dwars etc. (zijn niet mijn woorden).
Vraag mij toch af wat die "vrijheid" zoals die nu wordt vormgegeven, nou zo bijzonder maakt. Waarvoor je alles wat je is aangeleerd, alle kennis, alle logica, alle normen en waarden, alles waar we zo trots op zijn aan de kant moet schuiven. Ook nu iedereen immers alsnóg in hetzelfde schuitje zit, V of niet.
En hoeveel "vrijheid" dat nou werkelijk is, wat de kwaliteit daarvan is. Zo ook wat dit met de gezondheid des individu te maken heeft.
Daar gaat het toch 'nog' om, gezondheid? Of toch om "vrijheid"? Want het v!rus zélf heeft mij noch miljarden anderen nooit lijfelijk beperkt, een V opgedrongen, of om een code gevraagd, of weerhouden te reizen, of deel te nemen aan activiteiten, de horeca, cultuur. Dat deed de mens. Dit met alle respect en meedogen voor de cv slachtoffers, maar zijn dié niet de wérkelijke 'uitvergrootte minderheid'? 5 miljoen overlijdens op een polulatie van 7,7 miljard.. dat is c.a. 0.06%. De frequente bijstellingen omlaag even terzijde.
Dus wat is nou écht belangrijker, "vrijheid" of je gezondheid?
Welk baat heb je bij die "vrijheid" van een ander of van jezelf, wanneer je zélf niet meer gezond bent? Én bovenal, wanneer voor het behoud van die "vrijheid" (wat een relatief begrip is, vandaag de dag al helemaal), jouw gezondheid 'de valuta' is.
Valuta die je overigens maar één keer kunt besteden.
"Vrijheid" die je dus moet blijven 'kopen' middels situationeel testen, kú-er en periodieke herhaal V's? Waarvan bewezen is dat die je überhaupt 'niet' voldoende beschermen. Terzijde je al bij 1, laat staan veelvuldige herhaling je gezondheid wellicht nóg meer in het geding brengt (ook niet mijn woorden).
Waardoor je uiteindelijk wellicht helemaal niet meer van die 'gekochte' "vrijheden" kunt genieten. Dat je door toedoen van die V's lichamelijk en geestelijk beschadigd bent, of alleen.. in eenzaamheid. Omdat de valuta van je partner of naasten minder koopkracht bleek te bezitten.
Is dié "vrijheid" dan niet gewoon 'de slechtste deal'? Kun je dan maar niet beter gewoon voor je gezondheid kiezen? Dan heb je tenminste nog iets om trots op te zijn.
Geschreven door een kennis: Renato D.
Talks about
#terrorisme,
#crisismanagement,
#securitymanagement,
#integraleveiligheid, and
#nationaleveiligheid. The Hague, South Holland, Netherlands.
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Hielke Roos