De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Waarheid

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexnieuwsnuPublicationsFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Uitleg website
Beste lezer Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken, of sensatie te zoeken, ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten, Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Laatste onderwerpen
» De nep pandemie is voorbij nu moet er over de hele wereld arrestatie's volgen!
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! EmptyVandaag om 16:08 van Hielke Roos

» Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af.
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! EmptyGisteren om 6:57 van Hielke Roos

» V.S. – 34 van de 50 staten hebben alle Coronamaatregelen afgeschaft.
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptyzo 23 jan 2022 - 15:23 van Hielke Roos

»  Oostenrijk Covid-cijfers tot 60 procent vervalst!
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptyzo 23 jan 2022 - 15:15 van Hielke Roos

» Gates, Fauci, Britse functionarissen beschuldigd van misdaden tegen de menselijkheid in klacht van het Internationaal Strafhof.
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptyza 22 jan 2022 - 3:59 van Hielke Roos

» Tirannie Australië verbergt enorme kindersterfte!
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptydo 20 jan 2022 - 16:06 van Hielke Roos

» Vaccinpaspoorten waren altijd een achterdeur en excuus voor het sociale krediet- en digitale identiteitssysteem,
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptydo 20 jan 2022 - 13:19 van Hielke Roos

» Via doelgerichte chaos naar de Nieuwe Wereldorde, verhaal in een oogopslag hier te lezen.
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptywo 19 jan 2022 - 13:42 van Hielke Roos

» Zie hier de hele Documentary Planet Lockdown!
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptydi 18 jan 2022 - 13:42 van Hielke Roos

» Miljardairs stelen miljoenen hectaren land met 'klimaatverandering' als rechtvaardiging
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptyma 17 jan 2022 - 15:50 van Hielke Roos

» Huisarts Jan Vingerhoets artsencollectief help ons door de censuur heen te komen
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptyma 17 jan 2022 - 6:43 van Hielke Roos

» Voormalig gezondheidsonderzoeker SPREEKT ZICH UIT tegen prikken voor kinderen
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptyma 17 jan 2022 - 5:18 van Hielke Roos

» De Controversiële Covid-passen zullen deze maand in Engeland worden geschrapt!
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptyvr 14 jan 2022 - 16:35 van Hielke Roos

» Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer.
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptyvr 14 jan 2022 - 11:37 van Hielke Roos

» Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptywo 12 jan 2022 - 10:19 van Hielke Roos

» Regeringen Cq fraudeurs het is tijd om uw falen toe te geven!
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptywo 12 jan 2022 - 7:07 van Hielke Roos

» Beste Sigrid Kaag, wat erg als er ineens een ongewenste man voor u deur staat.
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptyzo 9 jan 2022 - 11:16 van Hielke Roos

» "Valt er nog iets te redden?"
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptyza 8 jan 2022 - 15:26 van Hielke Roos

» Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe.
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptyza 8 jan 2022 - 10:35 van Hielke Roos

» Spekkoper! Wat is nou écht belangrijker, "vrijheid" of je gezondheid?
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptyvr 7 jan 2022 - 18:23 van Hielke Roos

» London gaat onderzoek doen naar de moorden met het medicijn Midazolam
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptyvr 7 jan 2022 - 17:59 van Hielke Roos

» Zit er Microtechnologie in Pfizer’s vaccin?
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptydi 4 jan 2022 - 16:03 van Hielke Roos

» Topfiguren volksgezondheid beschuldigd van genocide de aanklacht is ingediend bij het Internationaal Strafhof
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptydo 30 dec 2021 - 16:45 van Hielke Roos

» CDC-verwacht in 2022 dat de dood overal over de wereld aan de deur klopt.
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptywo 29 dec 2021 - 15:09 van Hielke Roos

» Klaus Schwab legt uit hoe ver zijn imperium reikt!
Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptywo 29 dec 2021 - 14:47 van Hielke Roos

bezoekers
Translate the page
Use your right mouse button to read the newspaper in your language!

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Empty
BerichtOnderwerp: Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben!   Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben! Emptydi 21 dec 2021 - 11:36

Jaarlijkse bijeenkomst van wereldleiders, miljardairs en bedrijfsleiders was gepland voor januari.
De jaarlijkse Davos- bijeenkomst gepland voor volgende maand, is uitgesteld tot de zomer vanwege toenemende bezorgdheid over de coronavirus-Omicron-variant.

Het World Economic Forum (WEF) – dat al een halve eeuw elk jaar in januari de wereldwijde elite bijeenbrengt in een Zwitsers skigebied – zei dat het volgende maand een reeks onlinesessies zou houden om wereldleiders samen te brengen om de in plaats daarvan de grootste uitdagingen ter wereld. Een volledige jaarvergadering is gepland voor de vroege zomer.

Beschouwd als een belangrijk evenement op de kalender voor internationale betrekkingen, het bedrijfsleven en de wereldeconomie, stond het evenement gepland voor 17-27 januari met als thema "samenwerken, herstel van vertrouwen".

De organisatoren zeiden echter dat de huidige pandemische omstandigheden het buitengewoon moeilijk maken om een ​​persoonlijke ontmoeting te houden. Het komt te midden van een nieuwe golf van coronavirusinfecties, aangewakkerd door de Omicron-variant, waardoor landen over de hele wereld strengere reiscontroles en een terugkeer naar strengere overheidsbeperkingen hebben opgelegd.

"Ondanks de strikte gezondheidsprotocollen van de bijeenkomst, hebben de overdraagbaarheid van Omicron en de impact ervan op reizen en mobiliteit uitstel nodig gemaakt", aldus het WEF.

De beslissing om het evenement terug te dringen is nu al voor de tweede keer dit jaar uitgestelt omdat Covid-19 veranderingen heeft afgedwongen? IK denk dat er andere redenen zijn ze verkeren in zwaar weer en het vertouwen neemt snel af in deze smerige Davos Elite groep!!

De bijeenkomst op een afgelegen bergtop in Zwitserland zou normaal gesproken zo'n 3.000 mensen verwelkomen, waaronder 's werelds superrijken die met een privéjet binnenvliegen om uitdagingen zoals de noodsituatie in het klimaat, ongelijkheid, zaken en technologie te bespreken.

De laatste keer dat wereldleiders bijeenkwamen in Davos was voor de bijeenkomst ter gelegenheid van het 50-jarig jubileum in januari 2020 – voordat Covid-19 zich over de wereld verspreidde – met actievoerders, waaronder Greta Thunberg en 53 staatshoofden, waaronder de toenmalige Amerikaanse president, Donald Trump .

Klaus Schwab, de oprichter en uitvoerend voorzitter van het WEF, zei: “De publiek-private samenwerking is tijdens de pandemie vooruitgegaan en dat zal snel doorgaan. We kijken ernaar uit om de wereldleiders binnenkort persoonlijk bij elkaar te brengen.”

Bron: https://www.theguardian.com/business/2021/dec/20/davos-economic-forum-delayed-until-summer-amid-omicron-fears?

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!

Link: Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Economisch forum in Davos uitgesteld tot de zomer om dat ze angst hebben!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Net binnen gekomen-
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenGa naar: