De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
 
IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Men is het beu. Migratie, woke, Oekraïne, energieprijzen, klimaat.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimeGisteren om 3:17 pm van Hielke Roos

» De Rothschilds, een korte geschiedenis van degenen die de hele wereld hebben geruïneerd
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimevr maa 01, 2024 5:32 pm van Hielke Roos

» De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimevr maa 01, 2024 2:41 pm van Hielke Roos

» D66-minister Ernst Kuipers erkent vaccinatieleugen in coronatijd.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimewo feb 21, 2024 9:33 pm van laura123354

» D66-prominent pleit om individuele vrijheden in te perken.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimedi feb 13, 2024 3:30 pm van Hielke Roos

» Caroline v/d Plas en Omtzigt de geheime voetsoldaten van Klaus Schwab.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimewo feb 07, 2024 5:28 am van Hielke Roos

» Pfizer lijdt fors verlies en Regeringen worden straks ter-verantwoording geroepen
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimema nov 06, 2023 2:56 pm van Hielke Roos

» Het zijn in Amerika al 33 ACTEURS die dit jaar plotseling stierven!
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimevr nov 03, 2023 2:45 pm van Hielke Roos

» Omtzigt en Timmermans wij kunnen ook regeren zonder VVD.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimedi okt 31, 2023 6:24 am van Hielke Roos

» George Soros klaagt Regeringen aan die te weinig vaccins voorschreven
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimezo okt 29, 2023 2:42 pm van Hielke Roos

» Israelische zionisten in elke tak van de regering en CDC en rolden het Covi. plan uit.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimeza okt 28, 2023 8:54 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab van het World Economic Forum wil waterbesparende maatregelen.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimewo okt 25, 2023 5:12 pm van Hielke Roos

» Putin zegt: globalistische terrorist Klaus Schwab zijn 'dagen zijn geteld'
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimewo okt 25, 2023 4:34 pm van Hielke Roos

» Hoogleraar Wim Voermans wil Tweede Kamerbeelden censureren.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimevr okt 06, 2023 4:35 pm van Hielke Roos

»  Op deze manier kwamen vroeger vrouwen op de brandstapel terecht.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimedi okt 03, 2023 1:06 pm van Hielke Roos

» Komende ‘klimaatlockdowns’ De klimaatcrisis is ook een volksgezondheidscrisis.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimema okt 02, 2023 6:41 am van Hielke Roos

» Verkiezingen: de “politieke vernieuwers” kunnen eindelijk in stelling worden gebracht.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimedo sep 28, 2023 3:12 pm van Hielke Roos

» Betrapt satelliet spot superuitstoters van methaan en Co2
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimezo sep 24, 2023 6:52 am van Hielke Roos

» Werkelijke toekomst van 2030 we werken we nog maar vijftien uur per week.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimevr sep 15, 2023 5:37 am van Hielke Roos

» Ja helaas de vrijheid van meningsuiting word net als in 1940 ingeperkt.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimewo sep 13, 2023 6:13 am van Hielke Roos

» Bill Gates investeert al zeker tien jaar in (genetisch) gemanipuleerde muggen.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimedi sep 12, 2023 8:50 am van Hielke Roos

» 3de Wereldoorlog is al begonnen, verklaart de Oekraïense veiligheidschef.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimezo sep 10, 2023 9:27 am van Hielke Roos

» Nu al 1,1 miljoen SIM-kaarten Oekraïense mobiele telefoons niet meer actief!
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimewo sep 06, 2023 5:11 am van Hielke Roos

» Poetin weet hij hoe de "woke" agenda zal uitpakken in de VS en Europa.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimedo aug 24, 2023 10:40 am van JoyceRoy

» Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab!
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimedi aug 22, 2023 7:22 pm van Hielke Roos

» Leer de heden daagse (nieuwe wereld orde) waarheid kennen.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimeza aug 19, 2023 10:06 pm van Hielke Roos

» Klimaatlockdowns zullen komen aldus het World Economic Forum en het WBCSD.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimevr aug 18, 2023 4:58 pm van Gast

»  CDA-leider Henri Bontenbal wil 'klimaatontkenners' strafrechtelijk vervolgen!
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimedo aug 17, 2023 2:34 pm van Hielke Roos

» George Soros zoon belooft onafhankelijke journalisten agressiever te censureren
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimewo aug 16, 2023 6:20 pm van Hielke Roos

» Eerste Young Leader (WEF) President Bazoum vervolgd voor hoogverraad.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimedi aug 15, 2023 2:37 am van Hielke Roos

» Dilan Yeşilgöz en Kaag zeggen complotdenkers bedreigen democratie!
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimeza aug 12, 2023 6:23 am van Hielke Roos

» In het toekomstbeeld van de stad is geen plaats meer voor auto’s
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimeza aug 12, 2023 5:59 am van Hielke Roos

» C:19 censuur van de Pers en de Regeringen bleken dodelijk te zijn.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimevr aug 04, 2023 11:55 am van Hielke Roos

» Waarom de windenergie-industrie van 250 miljard de grootste zwendel is.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimedo aug 03, 2023 6:44 pm van Hielke Roos

» Klimaat: de financiële verzwakking en dan een 3 de wereld Oorlog?
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimewo aug 02, 2023 5:53 pm van Hielke Roos

» Chrislam? velen dachten grapje! men bouwde al een moskee en kerk op één plek.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimedi aug 01, 2023 10:19 am van Hielke Roos

» V.N. Reduce population plan 1974 kissinger report plan een nep klimaat crisis.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimedi aug 01, 2023 9:45 am van Hielke Roos

» Oekraïense tanks lopen op Russische olie.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimedo jul 27, 2023 12:21 pm van Hielke Roos

» Het Boek the Great Reset van Klaus Schwab lees het gratis online!!
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimedi jul 25, 2023 4:40 pm van Hielke Roos

» Stop met uitknijpen van het Volk de oorlog tegen Rusland is al verloren.
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimema jul 24, 2023 5:05 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
bezoekers

 

 December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos


Posts : 1121
Join date : 15-08-18
Age : 71

December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Empty
BerichtOnderwerp: December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen!   December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimedo nov 25, 2021 5:54 pm

DR. VERNON COLEMAN: EINDELIJK! MEDISCH BEWIJS DAT DE COVID-INJECTIE “DOODSLAG” IS
Vernon Coleman is een Engelse arts met een ongekend groot aantal publicaties op zijn naam. In zijn laatste vlog bespreekt hij een medisch artikel dat een bom legt onder ons Covid-19 beleid. De titel van het artikel is ‘Abstract 10712 Mrna Covid Vaccine Dramatically Increases Endothelial Inflammatory Markers and ACS Risk as Measured by the PULS Cardiac Test: a Warning’. Onder de video staat de in het Nederlands vertaalde tekst uitgeschreven.

Een paar uur geleden stuurde Darren Smith, de redacteur van het uitstekende tijdschrift ‘The Light Paper’, mij een artikel uit het medische tijdschrift ‘Circulation’ dat bewijst dat het experiment met covid-19-prikken nu per direct moet stoppen. Ik denk dat elke arts of verpleger die na vandaag een van de mRNA covid-prikken geeft, te zijner tijd uit het desbetreffende register zal worden geschrapt en zal worden gearresteerd.

Het tijdschrift Circulation is een gerespecteerd blad. Het is 71 jaar oud, de artikelen worden door vakgenoten beoordeeld en in een onderzoek werd het beschouwd als ’s werelds nummer 1 tijdschrift in de categorie hart en bloedvaten.

Ik citeer de laatste zin van de samenvatting die aan het begin van het artikel staat. Dit is alles wat ik, u – of wie dan ook – hoeft te weten.

Wij concluderen dat de mRNA-vaccins de ontsteking van het endotheel (cellaag die de binnenkant van bloedvaten bekleden) en de infiltratie van T-cellen in de hartspier drastisch doen toenemen en mogelijk een verklaring bieden voor de waargenomen hogere aantallen trombose (bloedstollingen), cardiomyopathie (aandoening van de harspier) en andere vasculaire gebeurtenissen (problemen met bloedvaten) na vaccinatie.

Dat is het. Dat is de doodsteek voor de covid-19 mRNA vaccinaties.

Het endotheel is een laag van cellen die bloedvaten en lymfevaten bekleden. T cellen zijn een type witte bloedcel.

We hebben altijd geweten dat deze spuiten experimenteel waren. Mijn video in december 2020, iets minder dan een jaar geleden, waarschuwde voor deze specifieke risico’s. Ik las een lijst voor van mogelijke bijwerkingen, officieel gepubliceerd door de Amerikaanse regering.

Maar nu hebben we het bewijs van het verband.

Van de mRNA-prik is bekend dat het mensen niet “beschermd” tegen het krijgen van covid. En het is bekend dat het de verspreiding van Covid niet tegenhoudt. Ik geloof niet dat iemand deze feiten betwist.

En toch zijn er grote aantallen doden en gewonden gevallen onder mensen die zijn geprikt. Kijk naar het item “.Update: hoeveel doden vallen er door de vaccins?” op mijn websites.

Nu hebben we het bewijs om de vaccinatieprogramma’s te stoppen.

In de studie die in Circulation wordt geciteerd, werden in totaal 566 patiënten tussen 28 en 97 jaar getest. Ze waren gelijk verdeeld over mannen en vrouwen.

Op het moment van dit rapport,” zegt de auteur, “houden deze veranderingen aan tot ten minste 2,5 maand na de tweede dosis van het vaccin.

Op zijn minst moet het gebruik van deze spuiten nu stoppen. Onmiddellijk, totdat er meer langetermijn-testen zijn gedaan.

Als er nog journalisten waren in de reguliere media, zou dit nieuws een hoofditem zijn in alle TV- en radioprogramma’s en op de voorpagina’s van alle kranten staan.

Godzijdank zijn er platforms met vrije meningsuiting, die mij in staat stellen u dit nieuws te brengen.

Ik zeg al een jaar dat deze prik een experiment is, dat zeker doden en gewonden zal maken.

We hebben altijd geweten dat het experimenteren op mensen zonder hun volledige toestemming en begrip – na het bekendmaken van alle risico’s en mogelijke bijwerkingen – een misdaad is.

Nu is het bewijs geleverd dat dit experiment moet stoppen.

Als het experiment met de covid jab na vandaag doorgaat, weten we absoluut zeker dat dit geen medische behandeling is, maar een slachting.

Deel deze video alstublieft onmiddellijk met iedereen die u kent.
https://stichtingvaccinvrij.nl/dr-vernon-coleman-eindelijk-medisch-bewijs-dat-de-covid-injectie-doodslag-is/
Vertaling Door Frankema | 24 nov 2021 |

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!

Link: Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.

Hielke Roos


Laatst aangepast door Hielke Roos op za dec 11, 2021 6:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com
Ray Hollander




Posts : 2
Join date : 25-11-21

December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen!   December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimedo nov 25, 2021 7:49 pm

INMIDDELS WETEN WE DAT 1 OP DE 574 GEÏNJECTEERDEN MET DE EXPERIMENTELE COVID-19 SUBSTANTIES ERAAN OVERLIJDT.

Vaccinatiegraad wereldwijd = 42,7% (zie https://www.laenderdaten.de/gesundheit/corona-impfungen.aspx)
Dat is in absolute aantal 3.319.785.093 mensen volledig "gevaccineerd".
In de EU sterft 1 op de 574 mensen aan de inspuiting.
Dus wereldwijd is 3.319.785.093/574 = 5.783.597 doden door de inspuitingen met Covid-19 substanties.

DAT IS NA 10 MAANDEN AL BIJNA NET ZOVEEL DODEN, ALS ER IN DE 2E WERELDOORLOG AAN JODEN IS OMGEBRACHT.

Hielke Roos vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Ray Hollander




Posts : 2
Join date : 25-11-21

December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen!   December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitimedo nov 25, 2021 7:53 pm

Rumble — In deze 8e aflevering van de serie besprekingen van de situatie rondom de injectie-campagne met de experimentele substanties van AstraZeneca, Pfizer, Moderna en Janssen, laat Erik Boomsma ons tot in detail zien, hoe omvangrijk en schokkend de cijfers uit het bijwerkingen-meldsysteem EudraVigilance van het Europese Medicijnen Agentschap daadwerkelijk zijn. Erik toont ons ook het bewijs, dat er daadwerkelijk sprake is van een onvoorstelbare onderrapportage in dat meldsysteem, waar ook het Nederlandse bijwerkingen-meldsysteem LAREB bij aangesloten is. Ook de wekelijkse sterftecijfers vanuit de Open-Data-Source van het Centraal Bureau voor de Statistieken (CBS) laat inmiddels een structurele stijging van overlijdens in Nederland zien, die niet te verklaren is uit overlijdens ten gevolge van Corona. Het bevestigt veeleer de ernstige gevolgen van de bijwerkingen van de injecties met de experimentele Covid-19 substanties. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zorgen deze injecties voor een substantiële afbraak van het natuurlijke afweersysteem van de mens. En dit wordt ook door artsen uit hun eigen praktijkervaring onderschreven. Er worden tot meer dan 20 x meer aandoeningen waargenomen bij geïnjecteerden met de experimentele Covid-19 substanties, die direct toe te wijzen zijn aan de substantiële afbraak van het natuurlijke afweersysteem. Elke nieuwe injectie wordt het natuurlijke afweersysteem zwakker gemaakt. Erik eindigt zijn betoog vooral met een dringende oproep aan iedereen: “Zeg NEE tegen deze gevaarlijke injecties en NEE tegen het gebruik van een QR-code!”.

De volledige Powerpoint presentatie is te downloaden op de onderstaande link:
https://www.dropbox.com/s/dtrw4brrejw4eof/De%20cijfers%20van%2020%20NOVEMBER%202021%20-%20Wij%20gaan%20dit%20winnen%21.pptx

Het EudraVigilance bijwerkingen-meldsysteem is bereikbaar op onderstaande link:
https://www.adrreports.eu/en/search_subst.html#

De “vaccinatie”-graad per land is terug te vinden op onderstaande link:
https://www.laenderdaten.de/gesundheit/corona-impfungen.aspx


bron: https://rumble.com/vps5kz-8.-steeds-meer-slachtoffers.html

Hielke Roos vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen!   December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
December 2021 en dit is het moment waarop het prikken moet stoppen!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nostradamus voorspelde wat er op dit moment gebeurt 465 jaar geleden al!
» Project Syndicate, 10 december 2020 Merkels overgave !
» Voormalig gezondheidsonderzoeker SPREEKT ZICH UIT tegen prikken voor kinderen
» Het Vaccinatieprogramma is onaanvaardbare fout! We moeten de regeringen stoppen nu!
» Mei 2021 de burgerlijke onrust is tot het niveau van revoluties gestegen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Nieuws afgelopen week-
Ga naar: