Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Arts over verschil en overeenkomsten #Ivermectine en nieuw middel #Molnupiravir
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Arts over verschil en overeenkomsten #Ivermectine en nieuw middel #Molnupiravir za nov 06, 2021 4:31 pm
Luister en ondek zelf wat er zich afspeelt #Ivermectine is ongeveer het zelfde middel als #Molnupiravir alleen dus in een ander jasje en de prijs voor een behandeling is 700 dollar terwijl men het kan afdoen met een kuur Ivermectine van 7 dollar (ongeveer per kuur)
Geneesmiddelen waarvan is aangetoond dat ze SARS-CoV-2 remmen bij de ziekte van COVID-19: vergelijkende basis- en klinische farmacologie van molnupiravir en ivermectine
Belangrijkste resultaten, Mensen in het ziekenhuis behandelen met COVID-19
We weten niet of ivermectine in vergelijking met placebo of gebruikelijke zorg 28 dagen na de behandeling:–
leidt tot meer of minder doden
verslechtert of verbetert de toestand van de patiënt, beoordeeld aan de hand van de behoefte aan ventilatie of zuurstof verhoogt of vermindert ongewenste gebeurtenissen.
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
Hielke Roos
Arts over verschil en overeenkomsten #Ivermectine en nieuw middel #Molnupiravir