Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken.
Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten.
Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
Onderwerp: We krijgen volgens het WEF (Davos) Kernoorlog, ecologische ineenstorting en technologische ontwrichting. zo okt 24, 2021 3:39 am
Kernoorlog, ecologische ineenstorting en technologische ontwrichting vormen een existentiële bedreiging voor de menselijke beschaving. Omdat mensen nutteloos zijn luister het U tube filmpje maar! De uitdagingen van de 21e eeuw worden onderzocht dit kan door iedereen registreren via QR zodat u straks zonder enige macht en zonder nog te beschikken over cash geld kunnen we nog alleen wachten op de atoom flits en u bent er gewoon weg niet meer. Men spreekt zich zelf zo tegen want zij die hier spreken willen totale controle en een globale dictatorschap (Klaus Schwab) een model na China het communisme.
Luister ook even naar Rutte in dit U-tube filmpje die hier dingen recht probeert te zetten, Snapte hij toen ook dat het te laat is? Het plan globalisering en onze rechten opgeven al een feit was!
Pas op deze idioten gaan steeds verder om hun gelijk te krijgen! Ze zullen desnoods opzettelijk kern wapens gebruiken.
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
Hielke Roos
We krijgen volgens het WEF (Davos) Kernoorlog, ecologische ineenstorting en technologische ontwrichting.