Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Scanning- en transmissie-elektronenmicroscopie onthult grafeenoxide in CoV-19-vaccins
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Scanning- en transmissie-elektronenmicroscopie onthult grafeenoxide in CoV-19-vaccins do okt 07, 2021 3:33 am
De ingrediënten zijn: Fasecontrast, donkerveld, helderveldmicroscopie, transmissie- en scanning-elektronenmicroscopie en energiedispersieve röntgenspectroscopie onthullen de ingrediënten in de CoV-19-vaccins! Momenteel zijn er vier grote farmaceutische bedrijven die een SARS-CoV-2-vaccin produceren dat nu SARS-CoV-19-vaccin wordt genoemd. Deze fabrikanten en hun vaccin zijn Pfizer - BioNTech mRNA-vaccin , het Moderna-Lonza mRNA-1273-vaccin , het Serum Institute Oxford Astrazeneca-vaccin en het Janssen COVID-19- vaccin , vervaardigd door Janssen Biotech Inc., een Janssen Pharmaceutical Company van Johnson & Johnson, een recombinant, replicatie-incompetent adenovirus type 26 dat het SARS-CoV-2 spike-eiwit tot expressie brengt.Het beoogde doel van deze vaccins is om immuniteit te bieden tegen het zogenaamde infectieuze nieuwe coronavirus of SARS-CoV-2-virus dat nu het SARS-CoV-19 wordt genoemd.
Deze vier farmaceutische bedrijven hebben geen volledige FDA-openbaarmaking op hun vaccindoos verstrekt. factsheet of label voor veel van de belangrijkste en/of minder belangrijke ingrediënten in deze zogenaamde vaccins. Het doel van dit onderzoeksartikel is om die specifieke hoofd- en minder belangrijke ingrediënten in het Pfizer-vaccin, het Moderna-vaccin, het Astrazeneca-vaccin en het Janssen-vaccin te identificeren met behulp van verschillende wetenschappelijke anatomische, fysiologische en functionele tests voor elke SARS-COV-2-19 vaccin.Als een mensenrecht, geregeld door de Wereldwet door de Code van Neurenberg van 1947, is de informatie over de specifieke ingrediënten van het vaccin van cruciaal belang, vereist en noodzakelijk om te weten, zodat elk mens uit elk land ter wereld een weloverwogen beslissing kan nemen om al dan niet in te stemmen met de SAR-CoV-2-19 inenting.
We hebben de wetenschappelijke tests op elk vaccin uitgevoerd en hebben verschillende ingrediënten of hulpstoffen geïdentificeerd die niet zijn bekendgemaakt en die in deze vier SARS-CoV-2-19-vaccins zitten. Momenteel worden deze vaccins aan miljoenen mensen over de hele wereld toegediend onder een Emergency Use Authorization (EUA) die door elk land wordt afgegeven zonder volledige openbaarmaking van alle ingrediënten en in sommige gevallen in opdracht van regeringen of werkgevers in strijd met de individuele mensenrechten onder de Neurenberg Wetboek van 1947.
Methodologie en technieken Er werden vier "vaccins" geanalyseerd, namelijk het Pfizer-BioNtech, Moderna- Lonza mRNA-1273 Vaccine ,Vaxzevria door Astrazeneca, Janssen door Johnson & Johnson, waarbij verschillende instrumenten en bereidingsprotocollen worden gebruikt volgens nieuwe technologische benaderingen voor nanodeeltjes. De verschillende instrumenten omvatten optische microscopie, helderveldmicroscopie, pHase-contrastmicroscopie, donkerveldmicroscopie, UV-absorptie- en fluorescentiespectroscopie, scanning-elektronenmicroscopie, transmissie-elektronenmicroscopie, energiedispersieve spectroscopie, röntgendiffractometer, nucleaire magnetische resonantie-instrumenten werden gebruikt om de morfologieën en inhoud van de "vaccins" te verifiëren. Voor de hoogtechnologische metingen en de zorg voor het onderzoek werden alle controles geactiveerd en referentiemetingen aangenomen om gevalideerde resultaten te verkrijgen.
Levend bloedfasecontrast en donkerveldmicroscopie Vervolgens werden beelden van de waterige fracties van de vaccins verkregen om de mogelijke aanwezigheid van koolstofdeeltjes of grafeen visueel te beoordelen.
De waarnemingen onder optische microscopie onthulden een overvloed aan transparante 2D laminaire objecten die grote overeenkomsten vertonen met afbeeldingen uit de literatuur (Xu et al, 2019), en met afbeeldingen verkregen uit de rGO-standaard (SIGMA) (figuren 1, 2 en 3).
Er werden afbeeldingen verkregen van grote transparante vellen met verschillende afmetingen en vormen, die gegolfd en plat, onregelmatig waren. Kleinere vellen met veelhoekige vormen, ook vergelijkbaar met vlokken beschreven in de literatuur (Xu et al, 2019) kunnen worden onthuld met pHase Contrast en Dark-Field microscopie (Figuur 3).
Al deze laminaire objecten waren wijdverbreid in de waterige fractie van het bloed (Figuur 1) of vaccinmonster (Figuur 2 en 3) en geen enkel onderdeel beschreven door het geregistreerde octrooi kan worden geassocieerd met deze vellen.
In figuur 1 kun je zien hoe een clusterbom van gereduceerd grafeenoxide (rGO) eruit ziet in het levende, ongekleurde levende bloed van de zogenaamde Pfizer, Moderna, Astrazeneca en Janssen "Vaccins"!
Wat zijn de niet-openbaar gemaakte ingrediënten in CoV - 19 zogenaamde Pfizer, Moderna, Astrazeneca en Janssen "vaccins"?
Om deze vraag te beantwoorden, werd een waterige fractie van de Pfizer-, Moderna-, Astrazeneca- en Janssen-vaccins uit elke injectieflacon genomen en vervolgens afzonderlijk bekeken onder pHase-contrastmicroscopie bij een vergroting van 100x, 600x tot 1500x, wat anatomisch bewijs van verminderde grafeenoxide (rGO) deeltjes vertoonde die werden vergeleken met microfoto's van rGO van Choucair et al, 2009 voor identificatie en verificatie . [3]
Stappen van analyse van waterige fracties van vaccins Gekoelde monsters werden verwerkt onder steriele omstandigheden, met behulp van een kamer met laminaire stroming en gesteriliseerd laboratoriummateriaal.
Stappen voor analyses waren:
1. Verdunning in 0,9% steriele fysiologische zoutoplossing (0,45 ml + 1,2 ml)
2. Polariteitsfractionering: 1,2 ml hexaan + 120 ul RD1-monster
3. Extractie van hydrofiele waterige pHase
4. UV-absorptie en fluorescentiespectroscopie scannen;
5. Extractie en kwantificering van RNA in het monster
6. Elektronen- en optische microscopie van waterige pHase
[1] Het Pfizer "Vaccine" Niet-openbaar gemaakte ingrediënten
De waarnemingen onder een pHase-contrast-, donkerveld-, helderveld-microscopie, transmissie- en scanningelektronenmicroscopie van het vaccinproduct door Pfizer, inclusief vaccinproducten van Moderna, Astrazeneca en Janssen onthulden enkele entiteiten die grafeenstrips kunnen zijn
Lees verder de in de link: https://www.drrobertyoung.com/post/transmission-electron-microscopy-reveals-graphene-oxide-in-cov-19-vaccines [b]Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren. Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek! Link: Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
Hielke Roos
Scanning- en transmissie-elektronenmicroscopie onthult grafeenoxide in CoV-19-vaccins