Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexnieuwsnuPublicationsFAQZoekenLaatste afbeeldingenGebruikerslijstRegistrerenInloggen
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Medische experts die mond dood werden gemaakt zijn terug.
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimedo nov 21, 2024 3:10 pm van Hielke Roos

» Verborgen kosten van het klimaatbeleid of te wel verkapte exstra belastingen
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimevr okt 11, 2024 12:02 pm van Hielke Roos

» Had Boris Johnson maar een militaire inval in Nederland gedaan.
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimeza sep 28, 2024 5:44 pm van Hielke Roos

» Wilders steunt Arib die haar naam wil zuiveren: 'Maak er gehakt van!
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimeza sep 28, 2024 10:26 am van Hielke Roos

» Minister Heinen: geen programmeerbare digitale euro?
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimeza sep 28, 2024 10:23 am van Hielke Roos

» Zo kocht George Soros politici, media, leraren en klimaat gekjes.
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimedo sep 26, 2024 5:51 pm van Hielke Roos

» Getrainde terroristen onder mom vluchtelingen, stormen, crisis, Blackouts.
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimema aug 19, 2024 8:38 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab waarschuwt voor een nieuwe crisis cyber en Internet storing.
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimevr jul 19, 2024 5:52 pm van Hielke Roos

» Wist U dat de verkiezingen 2024 door D66 gecontroleerd werden!
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimewo jun 12, 2024 6:30 pm van Hielke Roos

» Oprichter en voorzitter Klaus Schwab van het WEF treedt af
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimedi mei 21, 2024 9:52 pm van Hielke Roos

» Nieuw wetenschappelijk bewijs dat CO2-uitstoot de atmosfeer niet kan opwarmen
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimezo apr 28, 2024 6:47 am van Hielke Roos

» Men is het beu. Migratie, woke, Oekraïne, energieprijzen, klimaat.
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimedo apr 18, 2024 3:17 pm van Hielke Roos

» De Rothschilds, een korte geschiedenis van degenen die de hele wereld hebben geruïneerd
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimevr maa 01, 2024 5:32 pm van Hielke Roos

» De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimevr maa 01, 2024 2:41 pm van Hielke Roos

» D66-minister Ernst Kuipers erkent vaccinatieleugen in coronatijd.
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimewo feb 21, 2024 9:33 pm van laura123354

» D66-prominent pleit om individuele vrijheden in te perken.
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimedi feb 13, 2024 3:30 pm van Hielke Roos

» Caroline v/d Plas en Omtzigt de geheime voetsoldaten W.E.F en Klaus Schwab.
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimewo feb 07, 2024 5:28 am van Hielke Roos

» Pfizer lijdt fors verlies en Regeringen worden straks ter-verantwoording geroepen
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimema nov 06, 2023 2:56 pm van Hielke Roos

» Het zijn in Amerika al 33 ACTEURS die dit jaar plotseling stierven!
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimevr nov 03, 2023 2:45 pm van Hielke Roos

» Omtzigt en Timmermans wij kunnen ook regeren zonder VVD.
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimedi okt 31, 2023 6:24 am van Hielke Roos

» George Soros klaagt Regeringen aan die te weinig vaccins voorschreven
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimezo okt 29, 2023 2:42 pm van Hielke Roos

» Israelische zionisten in elke tak van de regering en CDC en rolden het Covi. plan uit.
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimeza okt 28, 2023 8:54 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab van het World Economic Forum wil waterbesparende maatregelen.
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimewo okt 25, 2023 5:12 pm van Hielke Roos

» Putin zegt: globalistische terrorist Klaus Schwab zijn 'dagen zijn geteld'
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimewo okt 25, 2023 4:34 pm van Hielke Roos

» Hoogleraar Wim Voermans wil Tweede Kamerbeelden censureren.
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimevr okt 06, 2023 4:35 pm van Hielke Roos

»  Op deze manier kwamen vroeger vrouwen op de brandstapel terecht.
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimedi okt 03, 2023 1:06 pm van Hielke Roos

» Komende ‘klimaatlockdowns’ De klimaatcrisis is ook een volksgezondheidscrisis.
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimema okt 02, 2023 6:41 am van Hielke Roos

» Verkiezingen: de “politieke vernieuwers” kunnen eindelijk in stelling worden gebracht.
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimedo sep 28, 2023 3:12 pm van Hielke Roos

» Betrapt satelliet spot superuitstoters van methaan en Co2
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimezo sep 24, 2023 6:52 am van Hielke Roos

» Werkelijke toekomst van 2030 we werken we nog maar vijftien uur per week.
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimevr sep 15, 2023 5:37 am van Hielke Roos

» Ja helaas de vrijheid van meningsuiting word net als in 1940 ingeperkt.
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimewo sep 13, 2023 6:13 am van Hielke Roos

» Bill Gates investeert al zeker tien jaar in (genetisch) gemanipuleerde muggen.
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimedi sep 12, 2023 8:50 am van Hielke Roos

» 3de Wereldoorlog is al begonnen, verklaart de Oekraïense veiligheidschef.
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimezo sep 10, 2023 9:27 am van Hielke Roos

» Nu al 1,1 miljoen SIM-kaarten Oekraïense mobiele telefoons niet meer actief!
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimewo sep 06, 2023 5:11 am van Hielke Roos

» Poetin weet hij hoe de "woke" agenda zal uitpakken in de VS en Europa.
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimedo aug 24, 2023 10:40 am van JoyceRoy

» Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab!
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimedi aug 22, 2023 7:22 pm van Hielke Roos

» Leer de heden daagse (nieuwe wereld orde) waarheid kennen.
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimeza aug 19, 2023 10:06 pm van Hielke Roos

» Klimaatlockdowns zullen komen aldus het World Economic Forum en het WBCSD.
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimevr aug 18, 2023 4:58 pm van Gast

»  CDA-leider Henri Bontenbal wil 'klimaatontkenners' strafrechtelijk vervolgen!
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimedo aug 17, 2023 2:34 pm van Hielke Roos

» George Soros zoon belooft onafhankelijke journalisten agressiever te censureren
 Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimewo aug 16, 2023 6:20 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
bezoekers

Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Empty
BerichtOnderwerp: Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg    Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg Icon_minitimezo okt 03, 2021 3:27 am

Artsenkinderen zijn nooit ziek. Want de zieken, “die liggen in het ziekenhuis”. De patiënten gaan altijd voor; ál-tijd. Het gold voor mijn generatie artsenkinderen, het geldt voor de huidige generatie. Het gevolg zijn geen verwaarloosde kids maar kinderen met respect voor artsen. Ik geloof artsen; artsen hebben maar één doel in het leven: mensen beter maken.

En juist daarom kun je – achteraf, altijd achteraf – Diederik Gommers en Ernst Kuipers hun steun aan de Coronapolitiek van Hugo de Jonge en Mark Rutte alleen maar kwalijk nemen. Daarom kun je alle artsen die in hun reflex van “mensen redden” schoten, alleen maar verwijten dat ze vanuit hun primaire emotie handelden in plaats van te begrijpen dat ze verworden waren tot politieke instrumenten ter meerdere eer en glorie van Hugo de Jonge en Mark Rutte. Het zijn de artsen die schuldig zijn aan het meewerken en institutionaliseren van de tweedeling in de maatschappij. Hun steun voor vaccinaties, hun -terechte – gejammer over druk op de IC, maakt dat volksstammen zonder QR pas geen theater, restaurant en bioscoop meer inkomen.

Wat op zich nog te overzien valt. Wat echter niet te overzien valt, is de laconieke gelatenheid waarmee de overige theater-, restaurant- en bioscoopbezoeker die uitsluiting accepteert en de selectie goedkeurt. De glijdende schaal van solidariteit is gevaarlijk maar hey, als artsenkind dat van kinds af aan solidair is met de zieken in het ziekenhuis, zou ik het met gemak kunnen accepteren. Mits er fundamentele verbeteringen in de basis van de gezondheidszorg tegenover hadden gestaan. Fundamentele verbeteringen – lees investeringen – waarmee in de toekomst pandemieën in de basis beter aangepakt zouden kunnen worden: meer meer meer – véél meer – geld naar de zorgsector. Zeg een miljard of 48. En als ik daarmee mijn hand overspeel (ik denk het niet want er blijkt uit het niets 48 miljard ter compensatie voor een ziek psychologisch experiment uitgetrokken te kunnen worden), kan ik ook akkoord gaan met de helft: 24 miljard.

Maar ik hoef nergens mee akkoord te gaan. Ik ben geen arts, ik ben columnist. Ik ben geen lid van het OMT, ik ben niet belangrijk gemaakt en mij is niet het gevoel gegeven dat mijn werk urgent is. Diederik Gommers en Ernst Kuipers daarentegen wél. Alle leden van het OMT daarentegen wél. En als je ‘in het systeem’ gezien wordt, belangrijk gemaakt wordt én de intrinsieke motivatie hebt om mensen beter te maken, zieken te vermijden, vergeet je waar het de jou-belangrijk-makers over gaat. Niet jouw carrière, niet jouw problemen maar dat van de belangrijkmakers. Politici denken niet aan de ander, niet aan zieken, niet aan ‘de druk op de zorg’. Politici denken, zeker in een jaar voor de verkiezingen maar aan één ding: beeldvorming. Lijken op straat zijn niet goed voor verkiezingswinst. Te veel doden zijn niet goed voor verkiezingswinst. Beeldvorming is álles. Verpakt als zorg, verpakt als loyaliteit, verpakt als solidariteit. Als je geen politicus bent maar een simpele arts met een intrinsieke motivatie – roeping! –  ga je mee in dat verhaal. En vergeet je eisen te stellen: prima, wij trekken alles uit de kast. Wij schalen op. Wij laten iedereen overuren draaien. Wij doen dat gewoon, dat is onze roeping, ons doel in het leven.

Maar eerst hier tekenen bij het kruisje: ons verplegend personeel wordt al jaren onderbetaald en overvraagd: dat budget moet omhoog. Nu. Onze aanwas schiet tekort, er moet meer geïnvesteerd worden in opleidingen. Hier: tekenen bij het kruisje. Nu. Onze IC’s zijn te karig, we komen structureel bedden te kort. Dat budget moet óók omhoog ja. Ja, nú! Heel vervelend, ik snap het allemaal maar ja. Pandemie enzo. Hier: tekenen bij het kruisje. NU!! Structurele veranderingen beginnen bij het begin en vergen visie – iets wat Ruttes blik heet te vertroebelen maar ook dat van Kuipers, Gommers en alle andere gasten aan tafel van ministers vertroebeld heeft. In plaats van de basis aan te pakken, kiezen politici altijd voor de kortste klap: voorkom ophef, zorg voor applaus en afleiding. Anno 2021 hoef je daar geeneens meer brood en spelen voor te organiseren maar strooi je met geld. Geef mensen geld. Praat ze een angstpsychose aan en laat dat doen door mensen die het vertrouwen van burgers wél hebben: artsen.

Onze politici hebben artsen als Diederik Gommers en Ernst Kuipers gebruikt om een ziekte met een onwaarschijnlijk groot overlevingskans maar waar te weinig zorgkracht voor is, in te zetten om gezonde burgers bang te maken. Artsen die, ondanks hun carrièrevaardigheden én hun medische kwaliteiten binnen de micro-kosmos van een ziekenhuis aanzien hebben gewonnen.

Diederik Gommers, Ernst Kuipers en alle andere artsen (waaronder al die artsen binnen mijn familie), zijn degenen die aan de basis staan van de tweedeling en uitsluiting van mensen in onze samenleving. Als daarmee de zorg structureel verbeterd zou zijn, als verpleegkundigen structureel fatsoenlijk betaald zouden worden, als IC’s structureel opgeschaald zouden worden, had ik er begrip voor kunnen hebben. Want de zieken in het ziekenhuis moeten vermeden worden – die overtuiging zit in al mijn vezels.

Er is echter geeneens een begin gemaakt met structurele verbeteringen en veranderingen in de zorgsector. Ernst Gommers, Diederik Kuipers’ en alle andere artsendie om advies zijn gevraagd, zijn meegegaan in het verhaal van politici maar zijn vergeten eisen te stellen voor hun eigen sector. Ze zijn in hun ijdelheid gestreeld, meenden een worst als minister aan de horizon te zien.  

Zonder Ernst Kuipers, Diederik Gommers en alle andere mannen en vrouwen in witte jassen, hadden een basisschoolleraar en drs in de geschiedenis nooit de Nederlandse bevolking een angstpsychose aan kunnen praten, laat staan discriminatie van gezonde personen kunnen legaliseren.

Ondertussen liggen de zieken nog steeds in het ziekenhuis. Maar na 48 miljard euro, 20.000 coronadoden, 140.000 uitgestelde operaties, verloren ontwikkelingsjaren van jongeren, is er geen extra verpleegkundige, geen extra bed, geen extra zorg, geen extra arts, geen extra ziekenhuis bijgekomen. En ik durf te wedden: ook geen extra ministerschap. Wél extra zieken.

Nog even dit: mijn columns zijn altijd gratis te lezen. Wil je me steunen (dank je wel!), dan kan hier– te gek!
Link: Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen #dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.

Hielke Roos

Met dank aan ebruumar
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Diederik Gommers en Ernst Kuipers verkochten de ziel van de Zorg
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» D66-minister Ernst Kuipers erkent vaccinatieleugen in coronatijd.
» Diederik Gommers werkt samen met Bill Gates
» De controle is maximaal het is nu uw roverheid die uw ziel beheerst.
» In september de maatregelen mondkapjes en de 1,5 meter los te laten daar twijfelt Kuipers over
» Mark Rutte, Van Dissel, Koopmans, Gommers, Osterhaus en Hugo de Jonge verhoor alle deze betrokkenen onder ede

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Waarheid :: Nieuws Nederland door de weken heen-
Ga naar: