Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexnieuwsnuPublicationsFAQZoekenLaatste afbeeldingenGebruikerslijstRegistrerenInloggen
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Medische experts die mond dood werden gemaakt zijn terug.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimedo nov 21, 2024 3:10 pm van Hielke Roos

» Verborgen kosten van het klimaatbeleid of te wel verkapte exstra belastingen
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimevr okt 11, 2024 12:02 pm van Hielke Roos

» Had Boris Johnson maar een militaire inval in Nederland gedaan.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimeza sep 28, 2024 5:44 pm van Hielke Roos

» Wilders steunt Arib die haar naam wil zuiveren: 'Maak er gehakt van!
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimeza sep 28, 2024 10:26 am van Hielke Roos

» Minister Heinen: geen programmeerbare digitale euro?
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimeza sep 28, 2024 10:23 am van Hielke Roos

» Zo kocht George Soros politici, media, leraren en klimaat gekjes.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimedo sep 26, 2024 5:51 pm van Hielke Roos

» Getrainde terroristen onder mom vluchtelingen, stormen, crisis, Blackouts.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimema aug 19, 2024 8:38 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab waarschuwt voor een nieuwe crisis cyber en Internet storing.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimevr jul 19, 2024 5:52 pm van Hielke Roos

» Wist U dat de verkiezingen 2024 door D66 gecontroleerd werden!
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimewo jun 12, 2024 6:30 pm van Hielke Roos

» Oprichter en voorzitter Klaus Schwab van het WEF treedt af
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimedi mei 21, 2024 9:52 pm van Hielke Roos

» Nieuw wetenschappelijk bewijs dat CO2-uitstoot de atmosfeer niet kan opwarmen
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimezo apr 28, 2024 6:47 am van Hielke Roos

» Men is het beu. Migratie, woke, Oekraïne, energieprijzen, klimaat.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimedo apr 18, 2024 3:17 pm van Hielke Roos

» De Rothschilds, een korte geschiedenis van degenen die de hele wereld hebben geruïneerd
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimevr maa 01, 2024 5:32 pm van Hielke Roos

» De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimevr maa 01, 2024 2:41 pm van Hielke Roos

» D66-minister Ernst Kuipers erkent vaccinatieleugen in coronatijd.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimewo feb 21, 2024 9:33 pm van laura123354

» D66-prominent pleit om individuele vrijheden in te perken.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimedi feb 13, 2024 3:30 pm van Hielke Roos

» Caroline v/d Plas en Omtzigt de geheime voetsoldaten W.E.F en Klaus Schwab.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimewo feb 07, 2024 5:28 am van Hielke Roos

» Pfizer lijdt fors verlies en Regeringen worden straks ter-verantwoording geroepen
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimema nov 06, 2023 2:56 pm van Hielke Roos

» Het zijn in Amerika al 33 ACTEURS die dit jaar plotseling stierven!
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimevr nov 03, 2023 2:45 pm van Hielke Roos

» Omtzigt en Timmermans wij kunnen ook regeren zonder VVD.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimedi okt 31, 2023 6:24 am van Hielke Roos

» George Soros klaagt Regeringen aan die te weinig vaccins voorschreven
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimezo okt 29, 2023 2:42 pm van Hielke Roos

» Israelische zionisten in elke tak van de regering en CDC en rolden het Covi. plan uit.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimeza okt 28, 2023 8:54 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab van het World Economic Forum wil waterbesparende maatregelen.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimewo okt 25, 2023 5:12 pm van Hielke Roos

» Putin zegt: globalistische terrorist Klaus Schwab zijn 'dagen zijn geteld'
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimewo okt 25, 2023 4:34 pm van Hielke Roos

» Hoogleraar Wim Voermans wil Tweede Kamerbeelden censureren.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimevr okt 06, 2023 4:35 pm van Hielke Roos

»  Op deze manier kwamen vroeger vrouwen op de brandstapel terecht.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimedi okt 03, 2023 1:06 pm van Hielke Roos

» Komende ‘klimaatlockdowns’ De klimaatcrisis is ook een volksgezondheidscrisis.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimema okt 02, 2023 6:41 am van Hielke Roos

» Verkiezingen: de “politieke vernieuwers” kunnen eindelijk in stelling worden gebracht.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimedo sep 28, 2023 3:12 pm van Hielke Roos

» Betrapt satelliet spot superuitstoters van methaan en Co2
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimezo sep 24, 2023 6:52 am van Hielke Roos

» Werkelijke toekomst van 2030 we werken we nog maar vijftien uur per week.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimevr sep 15, 2023 5:37 am van Hielke Roos

» Ja helaas de vrijheid van meningsuiting word net als in 1940 ingeperkt.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimewo sep 13, 2023 6:13 am van Hielke Roos

» Bill Gates investeert al zeker tien jaar in (genetisch) gemanipuleerde muggen.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimedi sep 12, 2023 8:50 am van Hielke Roos

» 3de Wereldoorlog is al begonnen, verklaart de Oekraïense veiligheidschef.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimezo sep 10, 2023 9:27 am van Hielke Roos

» Nu al 1,1 miljoen SIM-kaarten Oekraïense mobiele telefoons niet meer actief!
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimewo sep 06, 2023 5:11 am van Hielke Roos

» Poetin weet hij hoe de "woke" agenda zal uitpakken in de VS en Europa.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimedo aug 24, 2023 10:40 am van JoyceRoy

» Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab!
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimedi aug 22, 2023 7:22 pm van Hielke Roos

» Leer de heden daagse (nieuwe wereld orde) waarheid kennen.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimeza aug 19, 2023 10:06 pm van Hielke Roos

» Klimaatlockdowns zullen komen aldus het World Economic Forum en het WBCSD.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimevr aug 18, 2023 4:58 pm van Gast

»  CDA-leider Henri Bontenbal wil 'klimaatontkenners' strafrechtelijk vervolgen!
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimedo aug 17, 2023 2:34 pm van Hielke Roos

» George Soros zoon belooft onafhankelijke journalisten agressiever te censureren
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimewo aug 16, 2023 6:20 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
bezoekers

'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot ....

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Empty
BerichtOnderwerp: '22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot ....   '22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... Icon_minitimeza okt 02, 2021 5:24 pm

‘Reken er echter niet te vast op dat u tijdig door luchtalarm wordt gewaarschuwd.
Het is in dit geval dus waarschijnlijk, dat de explosie op een voor u volkomen onverwacht ogenblik plaatsvindt. Maar dan krijgt u (…) nog de waarschuwing van de lichtflits, want die komt één tot enkele seconden voor de luchtdruk. Dat is zeker niet veel tijd, maar nog wel voldoende om onder een tafel, in een portiek of een greppel, of achter een boom te duiken…’

Op de basis liggen 22 Amerikaanse atoombommen in ondergrondse kluizen en ze liggen er nog anno 2021.
De Nederlandse regeringen wilden het nooit bevestigen of ontkennen, maar oud-premier Ruud Lubbers geeft het volmondig toe: op vliegbasis Volkel liggen atoombommen opgeslagen. En het blijkt we hebben ze harder nodig of juist niet om de huidige situatie waar we in leven te overleven! Daarom is Nederland misschien wel het epicentrum van de nu heersende wereld oorlog.

Het gaat om B61-kernwapens. Die zijn met maximaal 50 kilotonen tot vier keer sterker dan de Hiroshima- en Nagasakibommen uit de Tweede Wereldoorlog. Ze worden bewaakt door ? misschien het Amerikaanse ''703 Munition Support Squadron''

Van Stettin aan de Oostzee tot Triëst aan de Adriatische Zee, en het Europese continent zal in 3 min verpulverd zijn tot zand. Alle hoofdsteden van de oude staten van Centraal- en Oost-Europa. Warschau, Praag, Wenen, Boedapest, Belgrado, Boekarest en Sofia: al deze beroemde steden en de bevolkingen eromheen zal China in een klap wegvagen het wachten is op dat de verdeeldheid onder de mensen op zijn hoogte punt is.

Waarom de regeringen mensen drijven tot een bepaalde wanhoop! Het is afleiden van de werkelijke problem. U mag niet vanuit een vliegtuig evt de verwoestingen zien, of het via de media horen, daarom zal dat straks ook de media plat gaan. Geen communicatie met elkaar is de volgende zet. Want natuurlijk is het niet alleen Europa dat gevaar loop maar men heeft wel een hele grote rekening met Europa, england en Amerika te ver-effen ik schreef daar al eens over

(Covid is een rook gordijn) maar opzeker Europa en Amerika zullen China meenemen in de ondergang.

Als we gaan dan gaan we allemaal!
If we go we go all is een uitspraak die je steeds vaker hoort,
De wanhoop groeit mensen laten zich door popaganda over een griepje zo uit elkaar drijven.
Herman Goering zei het zo duidelijk: Door angst kun je mensen kneden!

De regering begreept dat rekening moest worden gehouden met een nieuwe oorlog en begonnen plannen te maken hoe de veiligheid zal moeten worden gewaarborgd. Mensen moeten nu geduren de nacht onder het mom van gezondheid van straat zijn!

Omdat Den Haag als regeringsstad van Europa nu het belangrijkste strategische object is, worden de komende jaren cq maanden tal van militaire objecten en ambtelijke en openbare schuilkelders gerealiseerd (in het geheim) die deels worden voorzien van aparte stempels. Soms zijn ze ook nu al zichtbaar in de vorm van afwijkende tegels in een trottoir, vreemde kunstobjecten of zelfs een bordje ‘Nooduitgang waar een sirene en geluidspeaker in zit verwerkt’!!

“Tijdens het hoogtepunt van de komende Oorlog zal Zaandam een belangrijke rol als nationaal communicatiecentrum voor de Koninklijke Landmacht zijn. De bunker (annex commando centrum Europa) zal het verzamelpunt voor het gecodeerde berichtenverkeer worden over politieke en militaire acties.” U ziet dat de weilanden immers al vol computer '' google'' centra's staan.

Afluisteren Chinese ambassade's in Europa en de Wereld
In 2018 ontdekte de ambassade van de UK dat een ''Proefstation'' in antwerpen werd gebouwd door de Chinezen in de haven, deskundigen hebben 3 jaar lang onderzoek naar gedaan en men ondekte dat dit in alle haven's over de Wereld was gebeurt het project ‘easy dead’; .

Nederland is al sind 2018 actief in het zoeken naar mogelijkheden in deze ‘stille oorlog’.

China heeft all strategies haven's in de wereld al in handen en voert de druk om de mensen in gareel te brengen op of anders met zijn allen te sterven. Er zal geen genade zijn!

Waarom doen de Regeringen ter wereld niets of doen ze stilletjes heel veel?
Wat is het WEF echt? of waar gingen de plannen voor de New World order die China niet wil delen met andere groot machten fout? en waarom is in Davos iedereen gegijzeld en waarom weten we en merken we dat niet?
(ik leg dat wel uit in een ander artikel)

Ze timmeren hard aan de weg de Chinezen en gebruiken Covid om de wereld zonder geweld van wapens te verlammen!

Ze kopen alle cafe's en restaurants en hotels over de wereld op! (en u bent niet welkom) Hebben al 3 continenten, 6 corridors en hun populatie is 65% van de wereldbevolking. Ze hebben wereld leiders klem! Dat moet je leren begrijpen door onderstaande documantaire's!

Wakker?
Onder tussen slaan wij elkaar de kop in!! De chinezen liggen op de tropisch stranden waar U niet heen mag! en hebben de grondstoffen van de eilanden om in de toekomst olie op te pompen.
En dit gebeurt allemaal omdat (velen van) U op een vals spoor zijn gezet door in Covid te geloven!
Snap het spelletje dan! De politici vullen de zakken. VATHETDANNU!

China's meest ambitieuze infrastructuurproject waardoor ze de Wereld NU domineren

Een wereld oorlog zou China nu heel goed uitkomen

Bijgevoegd na april 2021

[b]
Later meer over: De dood zal op de deuren kloppen!

Een agende die zo een lugubere naam heeft dat je het gewoon weg niet wil en kan geloven!

Nog even dit: mijn columns zijn altijd gratis te lezen. Wil je me steunen (dank je wel!), dan kan hier– te gek!
Link: Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.

Na woord: Beste lezer Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken, of sensatie te zoeken, ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten, Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren ik vraag u daarom stop dit stop de verdeling stop de verdeel en heers spelletjes voor het te laats is. Regeringen en politici verschuilen zich er achter.

Hielke Roos

Hielke Roos vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot ....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» OPA VAN HUGO DE JONGE WAS EEN GEZOCHTE NAZI MISDADIGER NA WO 2
» Het is al beslist we krijgen in 2022 het sociale basis inkomen ook voor de failliete ondernemers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Waarheid :: Doorlopend Nieuws-
Ga naar: