Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot ....
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: '22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot .... za okt 02, 2021 5:24 pm
‘Reken er echter niet te vast op dat u tijdig door luchtalarm wordt gewaarschuwd. Het is in dit geval dus waarschijnlijk, dat de explosie op een voor u volkomen onverwacht ogenblik plaatsvindt. Maar dan krijgt u (…) nog de waarschuwing van de lichtflits, want die komt één tot enkele seconden voor de luchtdruk. Dat is zeker niet veel tijd, maar nog wel voldoende om onder een tafel, in een portiek of een greppel, of achter een boom te duiken…’
Op de basis liggen 22 Amerikaanse atoombommen in ondergrondse kluizen en ze liggen er nog anno 2021. De Nederlandse regeringen wilden het nooit bevestigen of ontkennen, maar oud-premier Ruud Lubbers geeft het volmondig toe: op vliegbasis Volkel liggen atoombommen opgeslagen. En het blijkt we hebben ze harder nodig of juist niet om de huidige situatie waar we in leven te overleven! Daarom is Nederland misschien wel het epicentrum van de nu heersende wereld oorlog.
Het gaat om B61-kernwapens. Die zijn met maximaal 50 kilotonen tot vier keer sterker dan de Hiroshima- en Nagasakibommen uit de Tweede Wereldoorlog. Ze worden bewaakt door ? misschien het Amerikaanse ''703 Munition Support Squadron''
Van Stettin aan de Oostzee tot Triëst aan de Adriatische Zee, en het Europese continent zal in 3 min verpulverd zijn tot zand. Alle hoofdsteden van de oude staten van Centraal- en Oost-Europa. Warschau, Praag, Wenen, Boedapest, Belgrado, Boekarest en Sofia: al deze beroemde steden en de bevolkingen eromheen zal China in een klap wegvagen het wachten is op dat de verdeeldheid onder de mensen op zijn hoogte punt is.
Waarom de regeringen mensen drijven tot een bepaalde wanhoop! Het is afleiden van de werkelijke problem. U mag niet vanuit een vliegtuig evt de verwoestingen zien, of het via de media horen, daarom zal dat straks ook de media plat gaan. Geen communicatie met elkaar is de volgende zet. Want natuurlijk is het niet alleen Europa dat gevaar loop maar men heeft wel een hele grote rekening met Europa, england en Amerika te ver-effen ik schreef daar al eens over
(Covid is een rook gordijn) maar opzeker Europa en Amerika zullen China meenemen in de ondergang.
Als we gaan dan gaan we allemaal! If we go we go all is een uitspraak die je steeds vaker hoort, De wanhoop groeit mensen laten zich door popaganda over een griepje zo uit elkaar drijven. Herman Goering zei het zo duidelijk: Door angst kun je mensen kneden!
De regering begreept dat rekening moest worden gehouden met een nieuwe oorlog en begonnen plannen te maken hoe de veiligheid zal moeten worden gewaarborgd. Mensen moeten nu geduren de nacht onder het mom van gezondheid van straat zijn!
Omdat Den Haag als regeringsstad van Europa nu het belangrijkste strategische object is, worden de komende jaren cq maanden tal van militaire objecten en ambtelijke en openbare schuilkelders gerealiseerd (in het geheim) die deels worden voorzien van aparte stempels. Soms zijn ze ook nu al zichtbaar in de vorm van afwijkende tegels in een trottoir, vreemde kunstobjecten of zelfs een bordje ‘Nooduitgang waar een sirene en geluidspeaker in zit verwerkt’!!
“Tijdens het hoogtepunt van de komende Oorlog zal Zaandam een belangrijke rol als nationaal communicatiecentrum voor de Koninklijke Landmacht zijn. De bunker (annex commando centrum Europa) zal het verzamelpunt voor het gecodeerde berichtenverkeer worden over politieke en militaire acties.” U ziet dat de weilanden immers al vol computer '' google'' centra's staan.
Afluisteren Chinese ambassade's in Europa en de Wereld In 2018 ontdekte de ambassade van de UK dat een ''Proefstation'' in antwerpen werd gebouwd door de Chinezen in de haven, deskundigen hebben 3 jaar lang onderzoek naar gedaan en men ondekte dat dit in alle haven's over de Wereld was gebeurt het project ‘easy dead’; .
Nederland is al sind 2018 actief in het zoeken naar mogelijkheden in deze ‘stille oorlog’.
China heeft all strategies haven's in de wereld al in handen en voert de druk om de mensen in gareel te brengen op of anders met zijn allen te sterven. Er zal geen genade zijn!
Waarom doen de Regeringen ter wereld niets of doen ze stilletjes heel veel? Wat is het WEF echt? of waar gingen de plannen voor de New World order die China niet wil delen met andere groot machten fout? en waarom is in Davos iedereen gegijzeld en waarom weten we en merken we dat niet? (ik leg dat wel uit in een ander artikel)
Ze timmeren hard aan de weg de Chinezen en gebruiken Covid om de wereld zonder geweld van wapens te verlammen!
Ze kopen alle cafe's en restaurants en hotels over de wereld op! (en u bent niet welkom) Hebben al 3 continenten, 6 corridors en hun populatie is 65% van de wereldbevolking. Ze hebben wereld leiders klem! Dat moet je leren begrijpen door onderstaande documantaire's!
Wakker? Onder tussen slaan wij elkaar de kop in!! De chinezen liggen op de tropisch stranden waar U niet heen mag! en hebben de grondstoffen van de eilanden om in de toekomst olie op te pompen. En dit gebeurt allemaal omdat (velen van) U op een vals spoor zijn gezet door in Covid te geloven! Snap het spelletje dan! De politici vullen de zakken. VATHETDANNU!
China's meest ambitieuze infrastructuurproject waardoor ze de Wereld NU domineren
Een wereld oorlog zou China nu heel goed uitkomen
Bijgevoegd na april 2021 [b] Later meer over: De dood zal op de deuren kloppen! Een agende die zo een lugubere naam heeft dat je het gewoon weg niet wil en kan geloven!
Nog even dit: mijn columns zijn altijd gratis te lezen. Wil je me steunen (dank je wel!), dan kan hier– te gek! Link: Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
Na woord:Beste lezer Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken, of sensatie te zoeken, ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten, Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren ik vraag u daarom stop dit stop de verdeling stop de verdeel en heers spelletjes voor het te laats is. Regeringen en politici verschuilen zich er achter.
Hielke Roos
Hielke Roos vinden dit bericht leuk
'22 atoombommen in kluizen basis Volkel' en de verdeeldheid in de EU is de sleutel tot ....