Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexnieuwsnuPublicationsFAQZoekenLaatste afbeeldingenGebruikerslijstRegistrerenInloggen
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Medische experts die mond dood werden gemaakt zijn terug.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimedo nov 21, 2024 3:10 pm van Hielke Roos

» Verborgen kosten van het klimaatbeleid of te wel verkapte exstra belastingen
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimevr okt 11, 2024 12:02 pm van Hielke Roos

» Had Boris Johnson maar een militaire inval in Nederland gedaan.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimeza sep 28, 2024 5:44 pm van Hielke Roos

» Wilders steunt Arib die haar naam wil zuiveren: 'Maak er gehakt van!
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimeza sep 28, 2024 10:26 am van Hielke Roos

» Minister Heinen: geen programmeerbare digitale euro?
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimeza sep 28, 2024 10:23 am van Hielke Roos

» Zo kocht George Soros politici, media, leraren en klimaat gekjes.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimedo sep 26, 2024 5:51 pm van Hielke Roos

» Getrainde terroristen onder mom vluchtelingen, stormen, crisis, Blackouts.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimema aug 19, 2024 8:38 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab waarschuwt voor een nieuwe crisis cyber en Internet storing.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimevr jul 19, 2024 5:52 pm van Hielke Roos

» Wist U dat de verkiezingen 2024 door D66 gecontroleerd werden!
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimewo jun 12, 2024 6:30 pm van Hielke Roos

» Oprichter en voorzitter Klaus Schwab van het WEF treedt af
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimedi mei 21, 2024 9:52 pm van Hielke Roos

» Nieuw wetenschappelijk bewijs dat CO2-uitstoot de atmosfeer niet kan opwarmen
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimezo apr 28, 2024 6:47 am van Hielke Roos

» Men is het beu. Migratie, woke, Oekraïne, energieprijzen, klimaat.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimedo apr 18, 2024 3:17 pm van Hielke Roos

» De Rothschilds, een korte geschiedenis van degenen die de hele wereld hebben geruïneerd
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimevr maa 01, 2024 5:32 pm van Hielke Roos

» De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimevr maa 01, 2024 2:41 pm van Hielke Roos

» D66-minister Ernst Kuipers erkent vaccinatieleugen in coronatijd.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimewo feb 21, 2024 9:33 pm van laura123354

» D66-prominent pleit om individuele vrijheden in te perken.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimedi feb 13, 2024 3:30 pm van Hielke Roos

» Caroline v/d Plas en Omtzigt de geheime voetsoldaten W.E.F en Klaus Schwab.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimewo feb 07, 2024 5:28 am van Hielke Roos

» Pfizer lijdt fors verlies en Regeringen worden straks ter-verantwoording geroepen
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimema nov 06, 2023 2:56 pm van Hielke Roos

» Het zijn in Amerika al 33 ACTEURS die dit jaar plotseling stierven!
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimevr nov 03, 2023 2:45 pm van Hielke Roos

» Omtzigt en Timmermans wij kunnen ook regeren zonder VVD.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimedi okt 31, 2023 6:24 am van Hielke Roos

» George Soros klaagt Regeringen aan die te weinig vaccins voorschreven
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimezo okt 29, 2023 2:42 pm van Hielke Roos

» Israelische zionisten in elke tak van de regering en CDC en rolden het Covi. plan uit.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimeza okt 28, 2023 8:54 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab van het World Economic Forum wil waterbesparende maatregelen.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimewo okt 25, 2023 5:12 pm van Hielke Roos

» Putin zegt: globalistische terrorist Klaus Schwab zijn 'dagen zijn geteld'
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimewo okt 25, 2023 4:34 pm van Hielke Roos

» Hoogleraar Wim Voermans wil Tweede Kamerbeelden censureren.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimevr okt 06, 2023 4:35 pm van Hielke Roos

»  Op deze manier kwamen vroeger vrouwen op de brandstapel terecht.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimedi okt 03, 2023 1:06 pm van Hielke Roos

» Komende ‘klimaatlockdowns’ De klimaatcrisis is ook een volksgezondheidscrisis.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimema okt 02, 2023 6:41 am van Hielke Roos

» Verkiezingen: de “politieke vernieuwers” kunnen eindelijk in stelling worden gebracht.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimedo sep 28, 2023 3:12 pm van Hielke Roos

» Betrapt satelliet spot superuitstoters van methaan en Co2
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimezo sep 24, 2023 6:52 am van Hielke Roos

» Werkelijke toekomst van 2030 we werken we nog maar vijftien uur per week.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimevr sep 15, 2023 5:37 am van Hielke Roos

» Ja helaas de vrijheid van meningsuiting word net als in 1940 ingeperkt.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimewo sep 13, 2023 6:13 am van Hielke Roos

» Bill Gates investeert al zeker tien jaar in (genetisch) gemanipuleerde muggen.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimedi sep 12, 2023 8:50 am van Hielke Roos

» 3de Wereldoorlog is al begonnen, verklaart de Oekraïense veiligheidschef.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimezo sep 10, 2023 9:27 am van Hielke Roos

» Nu al 1,1 miljoen SIM-kaarten Oekraïense mobiele telefoons niet meer actief!
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimewo sep 06, 2023 5:11 am van Hielke Roos

» Poetin weet hij hoe de "woke" agenda zal uitpakken in de VS en Europa.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimedo aug 24, 2023 10:40 am van JoyceRoy

» Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab!
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimedi aug 22, 2023 7:22 pm van Hielke Roos

» Leer de heden daagse (nieuwe wereld orde) waarheid kennen.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimeza aug 19, 2023 10:06 pm van Hielke Roos

» Klimaatlockdowns zullen komen aldus het World Economic Forum en het WBCSD.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimevr aug 18, 2023 4:58 pm van Gast

»  CDA-leider Henri Bontenbal wil 'klimaatontkenners' strafrechtelijk vervolgen!
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimedo aug 17, 2023 2:34 pm van Hielke Roos

» George Soros zoon belooft onafhankelijke journalisten agressiever te censureren
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimewo aug 16, 2023 6:20 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
bezoekers

Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Empty
BerichtOnderwerp: Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!.   Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Icon_minitimewo sep 15, 2021 4:03 pm

Hoor je ze het nog zeggen, "QR voor toegang, nee dat gaan we dus niet doen".
Liego voorop en kneusje Roette er achteraan.
Heeft heel Nederland het, "ik heb er geen actieve herinnering aan", virus dan onder de leden of zo.
Ik ben dan ook niet een klein beetje boos, nee ik ben woest, compleet pissed off😡😡😡.
Het huilen staat me nader dan het lachen.
Niet eens voor mezelf.

Ik red me wel in deze totaal gefrustreerde, afgegleden en anti empathische wereld.
Soms voelt het zelfs als thuiskomen 😈😈.
Een ontmoeting met mijn oude ik.
De oude ik voordat ik Sas ontmoet heb.
Gelukkig heb ik Sas ontmoet, mijn redding die mij geleerd heeft wat echte empathie en liefde is❤I love you.

Wij vinden onze weg wel weer.
Wij hebben de NSB-ers van de huidige tijd niet en vooral nergens voor nodig.
Ik heb ook geen verwachtingen meer vanuit die kant.
De "wir haben es nicht gewusst" steken ze maar lekker in hun reet waar de zon nooit schijnt.
Eten en drinken kan ik thuis wel,met elk gewenst gezelschap I love youI love you.
Film kijken ook. Voetbal op tv, heerlijk 😉.

Gezelligheid haal ik zelf wel binnen of bij vrienden of familie thuis.
Genoeg moois in Nederland waarvoor wij geen QR code moeten overleggen.
Elk etablissement wat de QR gezondheidspas of testbewijs eist bestempel ik vanaf vandaag als NSB-portaal.
En het interesseert mij geen ene flikker wat iemand hier nu van vindt 😈😈.

Zet me appart.
Deporteer me.
Ridiculiseer me.
Vervloek me.
Vind me asociaal.
Wens me dood.
Vind van me wat jij wilt.

Nogmaals, het interesseert me eventjes helemaal geen ene reet.

Dit is nu eens geen gezellig schrijfsel waarover we fijn een dialoog kunnen voeren.
Zak in de stront met je dialoog en samen.
NEE, NEE EN NOG EENS NEE!!!!!!!.
Ik en velen worden nu buitengesloten.
Dus bij deze.
EEN MONOLOOG!!!!
En, blij met zijn allen?
Blij met deze ene zogenaamde "versoepeling".
Het interesseert me geen reet😡😡.
Nou, poe eeeej, de 1,5 meter afstand wordt opgeheven.
Lekker hoor, lekker de slingers ophangen en de vlag uit dan.
Wie hield zich er dan echt aan, nou wie?
Niet degenen die nu zo blij zijn in elk geval.
Maar nu is het ineens goed en gedoogd, gewoon weg 1,5 meter.
Wel met een restrictie.
Natuurlijk met een restrictie.
1,5 meter kan worden losgelaten alleen door introductie van 3G(geprikt,getest of genezen).
Geprikt is nog steeds net zo besmettelijk, maar dat schuiven we even terzijde.
Die zogenaamde ander is niet zo belangrijk, we doen het voor onszelf 😡😡.
Hoppaaaa, geen "versoepeling" maar eerder 3 extra "maatregelen" dus.
Ooooh wat geweldig zeg.
Wat voelt dat toch als een bevrijding.
Ja vast.

Maar niet voor de generatie die wij op de wereld hebben gezet.
De generatie van 0 tot 13 jaar en daarna doorlopende tot de mid-dertigers.
Testen en prikken is vanaf nu hun lot.
Tja, eigenlijk gewoon voor iedereen natuurlijk,ongeacht leeftijd of geslacht,maar toch, de strekking is duidelijk.
Wooow, wat een erfenis, daar mag je trots op zijn,Whooop whoop goed man.
Daar geef je iets heel moois mee door.
Elke puber vanaf 13 jaar mag vanaf nu zijn gezondheidspas overleggen en daarbij zijn identiteitsbewijs laten zien.
Zegt "ausweis bitte" misschien nog iets of is die actieve herinnering ook al verbannen.
Onze jeugd is verdoemd.
Verdoemd tot de krochten der hel van agenda 2030😈😈.
Het heeft helemaal niets meer met "C" te maken 🤔🤔.
En iedereen vind dit "normaal".
"Normaal" dat kinderen vanaf 13 jaar, die na schooltijd even naar de snackbar of mac, burgerking, kfc etc etc gaan, een gezondheidspas en identiteitsbewijs moeten overleggen.
"Normaal" dat 16,17,18 jarige, na school, niet zomaar op een terrasje kunnen gaan zitten, zonder overleg van de gezondheidspas.

Tja, en ineens sta je daar dan als geprikte ouders met ongeprikte Kids.
Bij elke stap buiten de deur zullen die Kids een testje moeten doen.
Zullen ze vast leuk vinden, die pubers.
Of laat jij die nu ook volspuiten met een goedje wat nog steeds zwaar in experimentele fase zit??
Oké, dat jij dit doet moet je zelf weten natuurlijk, ook gewoon jouw keuze, ik lijd er niets onder.
Maar je Kids?

Wil jij die verantwoordelijkheid op je schouders nemen?
Weet jij wel zeker dat er niets mis kan gaan met het prikje?
Dat het prikje bij je Kids geen bijwerkingen of dna-afwijkingen geeft als ze ouder zijn?
Dat je dochter of zoon misschien wel onvruchtbaar worden door dat prikje!!!!!!!
Ga jij je Kids dan ook de woorden "wir haben es nicht gewusst" brengen.
Succes ermee!!!!  Mengele zou trots geweest zijn op je.

Je hebt klakkeloos je vetrouwen neergelegd bij deze roverheid 😡😡.
Jaaaaa, want die hebben nog nooit gelogen, die hebben altijd wel het beste voor gehad met je.
Je was te lui, te lui om verder te kijken dan je neus lang was.
Te lui om even zelf te kijken wat het prikje nu exact inhield.
We praten wel eventjes over 3.311.222 kinderen in de leeftijd van 0 tot 18.
Tellen we door tot 25 jaar zijn het er 4.850.952.
Cijfers van het cbs zelf, ik verzin hier even niets, gewoon 28% van onze totale bevolking.
Deze toekomst, nee herstel, onze toekomst.

Onze toekomst wordt nu opgezadeld met een prik en test maatschappij.
Om iets te "mogen" doen wat voorheen normaal was.
Een generatie die zelf niet ziek wordt of overlijdt aan het zogenaamde zeer gevaarlijke virus.
Jullie hebben vast wel genoten van jullie eigen jeugd, vrijheid en blijheid als devies.
Zijn jullie nog steeds blij met alles?
Je Kids vast niet😡😡.
En ik niet.
Ik ben gewoon woest en pissed off.
En dan op diegene die mijn Kids en eventuele kleinkids hun "normale en vrije" toekomst afgenomen hebben.
Voor mezelf zal het aan mijn reet roesten, ik maak de keus zelf en draag de consequenties wel, hoe zuur ze ook zijn 😈😈.
Woest op diegene die 3G normaal gemaakt hebben en woest op diegene die dit normaal vinden en er gewoon achterstaan.
En ik nodig bij deze al deze mafklappers uit om vooral je zegje te komen doen.
Kom mij maar vertellen dat ik mijn "bek" moet houden en dat ik een asociaal stuk tuig ben omdat ik mezelf niet commit aan dit belachelijke beleid.

Je gaat dan iemand ontmoeten waar ik alweer lang geleden afscheid van had genomen.
Iemand zonder gevoel, angst of empathie en vooral iemand die niet bang is om zelf gewond te raken.
Make my day en leer vooral een andere Harry kennen.
Ik ben woest en pissed off.
Bedankt voor het vernietigen van de "normale" toekomst van onze Kids.
Dit vergeef ik jullie nooit meer.
En nogmaals, heb het persoonlijke lef om commentaar te geven op mijn gedachtegoed.
Het bier staat koud.
Gezelllaaag 👊👊👍👍😈😈.
En nee, dit is niet goed voor mijn hart, mijn stress en gevoel, fuck it and fuck you all, you motherfucking pieces of shit, die compleet achter dit beleid staan.
Bij deze genoteerd.
Al diegenen die geprikt zijn en durven piepen achteraf.
Ik hou jullie in gedachten 😈😈.
Ik wens niemand het toe maar......
We told you so.....
Eat shit and meet the devil....
And sometimes i'm the devil.......
The mirror on the wall, only dedicated to you 😈😈😈😈😈😈.
No light is shining in me at this moment.
Hello darkness, my old friend😈😈😈😈.
My heart is still bouncing and beating❤I love youI love you.
For my Kids, my love Sas and all my friends and relatives, geprikt of ongeprikt, i don't care.
And also its crying, crying for the future.
Crying because i don't know when this horrible nightmare will find its end🥺🥺🥺Crying or Very sadCrying or Very sadCrying or Very sadCrying or Very sad.
Oh ja, mijn jengels of nengels is overigens retegoed.
Or maybe not.
Its your call.......

Steun mijn site om web onderhoud en artikelen te kunnen blijven publiceren![/b]
Doneer een paar euro Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. Als ik alles zelf moet betalen lidmaatschap en onderhoud / design en nieuws brieven na leden verzenden vraagt de web designer ook al per jaar geld voor! Ik vraag U dus om een kleine bijdrage om zo het werk te blijven doen en de advertentie troep weg kopen.
Ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Zo kan ik belangrijk nieuws blijven verspreiden.
Hielke Roos

See you😡😡.
Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!. Harry11

Groet Harry Audenaerd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Versoepelingen" hoe krijgen ze het uit hun "bek"!!!!.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De aangekondigde versoepelingen heb ik even moeten laten inzinken.
» Artsen willen via rechtszaak covid-19 van A-lijst krijgen
» Er is 70 miljard AWBZ gelden verdwenen hoe krijgen wij dit terug?
» Als Joe Biden aftreed dan krijgen we de extreme WEF aanhangster Kamala Harris.
» Waarom sterven de mensen pas na weken of maanden na het krijgen van het vaccin?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Waarheid :: Opmerkelijke zaken die gebeuren in de wereld.-
Ga naar: