Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Waarheid
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken.
Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten.
Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
Onderwerp: Een laatste waarschuwing aan de mensheid van voormalig Pfizer Chief Scientist Michael Yeadon zo sep 05, 2021 6:23 pm
Vanaf 35 minuten vertelt hij dat de booster de derde prik je zal doden binnen een jaar In deze video met hoogtepunten deelt voormalig Pfizer Chief Scientist Dr. Michael Yeadon zijn kennis en geeft hij een verontrustende waarschuwing voor de hele mensheid.
Hij uit ook zijn frustratie over het feit dat hij zijn boodschap niet bij de mensen kan krijgen.
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
Hielke Roos
Een laatste waarschuwing aan de mensheid van voormalig Pfizer Chief Scientist Michael Yeadon