Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken.
Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten.
Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
Onderwerp: De geheime belangen van George Soros en China in de Afghaanse smaragdmijnen vr aug 27, 2021 7:50 am
We moeten niet het lithium vergeten wat China nodig heeft uit de 1000den Bergen van afghanistan! Dit voor de telefoons, elektrische auto, G-5 etc etc.. Dit gaat om triljarden dollars eigenlijk is het bedrag niet op te schrijven aan nullen. En dan nog de Afghaanse smaragd die staat bekend als de beste in termen van kwaliteit en staat heel mooi om de vingers van Klaus Schwab of GeorgeSoros of om de Nek van de Elite als de Bilderbergers. Een deel verdwijnt zeker in de zakken van de Biden's en de Clinton's en Obama maar het groten deel gaat in de kluizen van Rockefellers en noem ze verder nog maar op.. (het gespuis en de eeuwen lange uitbuiters)
U zult in 2030 niets bezitten en toch gelukkig zijn!! Dat zegt de 1% Elite en nog wat Dictators cq Genocide plegers!
Een Amerikaanse econoom die is genomineerd voor de Nobelprijs voor de vrede heeft opgeroepen tot vervolging van het hoofd van de Wereldgezondheidsorganisatie Tedros Adhanom Ghebreyesus wegens genocide vanwege zijn vermeende betrokkenheid bij het leiden van de Ethiopische veiligheidstroepen.
Maar vergeet niet deze details "The Great Reset" China en GeorgeSoros, Klaus schwab gaan dit niet met ons delen want het wereld economisch forum deed deze 8 voorspellingen voor de wereld en voor U in 2030 !
Zie naar de datum de Chinezen maakten al een deal met de Taliban voor dat de inval van de Taliban begon!