De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Waarheid

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexnieuwsnuPublicationsFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Van innerlijke leegte naar innerlijke kracht.
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptydo mei 19, 2022 5:50 pm van Hielke Roos

» Klaus Schwab en George Soros geven nogmaals $100 miljoen aan vaccinaandelen uit
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptyza mei 14, 2022 8:16 pm van Hielke Roos

» Militaire artsen waarschuwen toename van 300% van het aantal gevallen van kanker
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptydo mei 12, 2022 1:31 pm van Hielke Roos

» Velen werden weggehoond en weggezet als wappies in de media.
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptydi mei 10, 2022 9:02 pm van Hielke Roos

» Shanghai intensiveert Covid-lockdown niemand mag het huis verlaten, kampen in gereedheid
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptydi mei 10, 2022 8:29 pm van Hielke Roos

» Hebben de wappies gelijk of ongelijk? Zijn het allemaal complottheorieën?
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptydi mei 10, 2022 7:12 pm van Marieke Marie

» In Canada 99,6% rate van de sterfgevallen bij gevaccineerden 70% was GEBOOST!
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptyma mei 09, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Het WEF en uw Regering lanceren de Grote Reset in de samenleving.
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptyzo mei 08, 2022 6:46 pm van Hielke Roos

» Hier een belangrijke publicatie die stond in de duitse media!
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptyzo mei 08, 2022 2:17 pm van Hielke Roos

» Elon Musk: Onderzoek" waarom George Soros "uw toegang tot informatie wil controleren!
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptyzo mei 08, 2022 1:52 pm van Hielke Roos

» The Nazis are back ''The Great Reset'' was a smokescreen!
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptywo mei 04, 2022 3:30 pm van Hielke Roos

» Financiële piraten (o.a regeringen) stelen van je.
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptydi mei 03, 2022 6:51 am van Hielke Roos

» Het overlijdensrisico van kinderen neemt toe met 5100% na Covid-19-vaccinatie
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptyma mei 02, 2022 11:55 am van Hielke Roos

» Stop nu met het bewapenen van Oekraïne.
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptyma mei 02, 2022 7:37 am van Hielke Roos

» V.S. en bondgenoten bereiden zich voor op Russisch gebruik van kernwapens
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptyzo mei 01, 2022 12:48 pm van Hielke Roos

» Het wereldwijde pandemieverdrag en hoe gevaarlijk dit verdag is voor uw vrijheid.
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptyzo mei 01, 2022 7:29 am van Hielke Roos

» Voedseltekorten de Globalisten en Klaus Schwab vertellen ons wat er daarna gebeurt.
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptyza apr 30, 2022 3:18 pm van Hielke Roos

» Geheim: De opleiding van het Oekraïnse Nazi leger door het Australische leger.
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptyza apr 30, 2022 8:03 am van Hielke Roos

» Nazi Canada en Australie hebben samen met Amerika Oekraïense extremisten opgeleid.
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptyza apr 30, 2022 7:11 am van Hielke Roos

» Goya CEO waarschuwt de wereld staat nu op rand van voedselcrisis.
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptydo apr 28, 2022 5:14 am van Hielke Roos

» De WHO is van plan om 194 landen van soevereiniteit te ontdoen op 22 mei 2022.
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptywo apr 27, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Ze zijn nu echt de voedselcrisis aan het CREËREN in Europa en de VS.
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptywo apr 27, 2022 7:48 am van Hielke Roos

» Trudeau wil niet de rechtvaardiging voor de noodwet bekend te maken.
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptydi apr 26, 2022 10:14 am van Hielke Roos

» De genocide op de volkeren van Europa is in volle gang!
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptydi apr 26, 2022 7:02 am van Hielke Roos

» Wakker worden mensen we hebben nog tot mei 2022 om het tij te keren.
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptyza apr 23, 2022 9:07 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers
mei 2022
madiwodovrzazo
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
KalenderKalender

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Empty
BerichtOnderwerp: Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie!   Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! Emptydo aug 26, 2021 2:51 pm

Daar hebben we het. Waar COVID Gates, 2020 om draait.
Bonfire of the Vanities-menigte kreeg krankzinnige, wereldwijde destructieve waanideeën. Ze hebben de laatste 100 jaar de verkeerde afslag genomen op steroïden en Cocaine. Losgekoppeld van de aarde, geschiedenis, bodem, ziel, mensen als onderdeel van dit groene juweel.

8 voorspellingen voor de wereld in 2030
Zoals uit de overwinning van de Brexit en Donald Trump blijkt, is het voorspellen van zelfs de nabije toekomst geen sinecure. Als het gaat om hoe onze wereld er op middellange termijn uit zal zien – hoe we onze steden zullen organiseren, waar we onze kracht vandaan zullen halen, wat we zullen eten, wat het betekent om vluchteling te zijn – wordt het nog lastiger . Maar het verbeelden van de samenlevingen van morgen kan ons een frisse kijk geven op de uitdagingen en kansen van vandaag.

We vroegen experts van onze Global Future Councils naar hun kijk op de wereld in 2030, en dit zijn de resultaten, van de dood van het winkelen tot de heropleving van de natiestaat.

1. Alle producten zijn diensten geworden. “Ik bezit niets. Ik heb geen auto. Ik heb geen huis. Ik heb geen apparaten of kleding', schrijft het Deense parlementslid Ida Auken. Winkelen is een verre herinnering in de stad van 2030, waarvan de inwoners schone energie hebben gekraakt en op aanvraag lenen wat ze nodig hebben. Het klinkt utopisch, totdat ze zegt dat elke beweging van haar wordt gevolgd en dat buiten de stad delen van ontevredenheid leven, de ultieme weergave van een samenleving die in tweeën is gesplitst.

2. Er is een wereldwijde prijs voor koolstof.
China nam het voortouw in 2017 met een markt voor het verhandelen van het recht om een ​​ton CO2 uit te stoten, en zette de wereld op weg naar een enkele koolstofprijs en een krachtige stimulans om fossiele brandstoffen te dumpen, voorspelt Jane Burston, hoofd Klimaat en Milieu bij het Britse National Physical Laboratory. Europa bevond zich ondertussen in het centrum van de handel in goedkope, efficiënte zonnepanelen, aangezien de prijzen voor hernieuwbare energie sterk daalden.
Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie! China11
3 . De Amerikaanse dominantie is voorbij.
We hebben een handvol wereldmachten. Nationale staten zullen een comeback hebben gemaakt, schrijft Robert Muggah, onderzoeksdirecteur van het Igarapé Institute. In plaats van één enkele strijdmacht, vertonen een handvol landen – waaronder de VS, Rusland, China, Duitsland, India en Japan – semi-imperiale tendensen. Tegelijkertijd wordt de rol van de staat echter bedreigd door trends zoals de opkomst van steden en de verspreiding van online identiteiten,

4. Vaarwel ziekenhuis, hallo thuisspits .
Technologie zal de ziekte verder hebben verstoord, schrijft Melanie Walker, een arts en adviseur van de Wereldbank. Het ziekenhuis zoals we het kennen, zal op zijn retour zijn, met minder ongevallen dankzij zelfrijdende auto's en grote vooruitgang in preventieve en gepersonaliseerde geneeskunde. Scalpels en orgaandonoren zijn uit, kleine robotbuisjes en bio-geprinte organen zijn in.

5. We eten veel minder vlees.
Net als onze grootouders, zullen we vlees behandelen als een traktatie in plaats van een hoofdbestanddeel, schrijft Tim Benton, hoogleraar populatie-ecologie aan de universiteit van Leeds, VK. Het zullen niet de grote landbouw of kleine ambachtelijke producenten zijn die winnen, maar eerder een combinatie van beide, met gemaksvoedsel dat opnieuw is ontworpen om gezonder en minder schadelijk voor het milieu te zijn.

6. De Syrische vluchtelingen van vandaag, de CEO's van 2030. Hoogopgeleide Syrische vluchtelingen zullen in 2030 volwassen zijn geworden, wat pleit voor de economische integratie van degenen die gedwongen zijn het conflict te ontvluchten. De wereld moet beter voorbereid zijn op de bevolking die in beweging is, schrijft Lorna Solis, oprichter en CEO van de ngo Blue Rose Compass, aangezien de klimaatverandering 1 miljard mensen zal hebben ontheemd.

7. De waarden die het Westen hebben gebouwd, zullen tot op het breekpunt zijn getest.
We vergeten de checks and balances die onze democratieën op eigen risico versterken, schrijft Kenneth Roth, uitvoerend directeur van Human Rights Watch.

8. "Tegen 2030 zijn we klaar om mensen naar de Rode Planeet te brengen."
Sterker nog, als we daar eenmaal zijn, zullen we waarschijnlijk bewijs van buitenaards leven ontdekken, schrijft Ellen Stofan, Chief Scientist bij NASA. Big science zal ons helpen om grote vragen over het leven op aarde te beantwoorden en om praktische toepassingen voor ruimtetechnologie te ontsluiten.

Bron: https://www.weforum.org/agenda/2016/11/8-predictions-for-the-world-in-2030/?utm_content=bufferdda7f&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer

Steun mijn site om web onderhoud en artikelen te kunnen blijven publiceren!
Doneer een paar euro Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. Als ik alles zelf moet betalen lidmaatschap en onderhoud / design en nieuws brieven na leden verzenden vraagt de web designer ook al per jaar geld voor! Ik vraag U dus om een kleine bijdrage om zo het werk te blijven doen en de advertentie troep weg kopen. Ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Zo kan ik belangrijk nieuws blijven verspreiden.
Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Trap niet in de dictatuur van de elitaire miljardairs ''The Great Reset'' het is Pure dystopie!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ‘Wereldwijde Great Reset machtsovername zal midden 2022 instorten’
» HOE 'GREAT' IS DE 'GREAT RESET' VAN WORLD ECONOMIC FORUM?
» The Nazis are back ''The Great Reset'' was a smokescreen!
» Oorlog was altijd al nodig om ‘The Great Reset’ af te dwingen!
» De Nazi's zijn terug ''The Great Reset'' was een rook gordijn!

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: De waarheid lees het!-
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenGa naar: