Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Dr. Haviv (Israël) 95% van de Covid patiënten in het ziekenhuis zijn gevaccineerd!
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Dr. Haviv (Israël) 95% van de Covid patiënten in het ziekenhuis zijn gevaccineerd! ma aug 16, 2021 12:24 pm
Israël is voorgehouden als de “gouden standaard” voor het uitvoeren van de uitrol van het coronavirusvaccin. Het heeft gezien dat ongeveer 70% van de bevolking de prik krijgt. De Israëli's vertrouwden voornamelijk op het Pfizer-vaccin. Onlangs stelde de premier van het land , Naftali Bennett, echter dat het Pfizer-vaccin 'aanzienlijk minder' effectief is tegen de zogenaamde Delta-variant .
Dit volgt op een verklaring van afgelopen juni van Ran Balicer, die een deskundig adviespanel voor de Israëlische regering leidt, waarin hij aankondigde dat het land mogelijk weer in lockdown zou gaan. Balicer en andere functionarissen zeiden dat 90 procent van de nieuwe gevallen werd veroorzaakt door de Delta-variant.
Nu heeft een Israëlische arts een bom onthuld tijdens een televisie-interview. In het interview op 5 augustus met de Israëlische Chanel 13 verklaarde dr. Kobi Haviv, medisch directeur van het Herzog-ziekenhuis in Jeruzalem, dat de meerderheid van de coronaviruspatiënten in een Israëlisch ziekenhuis volledig zijn gevaccineerd, inclusief degenen met een ernstige ziekte.
Dr. Haviv specificeerde verder dat: “95% van de ernstige patiënten is gevaccineerd”, eraan toevoegend dat “85-90% van de ziekenhuisopnames plaatsvindt bij volledig gevaccineerde mensen” en dat het ziekenhuis “meer en meer COVID-afdelingen opent”. Dit heeft hem ertoe gebracht te concluderen dat "de effectiviteit van het vaccin aan het verdwijnen is".
Van de 72 gehospitaliseerde COVID-19-patiënten waren 25 patiënten in "kritieke toestand", 38 in "matige" toestand en 9 in "milde" toestand. Op het moment van het interview waren er twee sterfgevallen.
Gegevens van de Israëlische minister van Volksgezondheid die op 22 juli werden vrijgegeven, verklaarden dat de effectiviteit van het Pfizer-BioNTech-vaccin bij het voorkomen van COVID-19 is gedaald van 90 procent naar slechts 39 procent, wat samenviel met de verspreiding van de Delta-variant in het land.
Dit alles roept een belangrijke vraag op wat Australië betreft. Na het Nationaal Kabinet op 30 juli kondigde premier Scott Morrison aan dat er " speciale regels " zullen zijn voor mensen die worden gevaccineerd omdat ze "minder gevaar voor de volksgezondheid" opleveren. In het licht van het bovenstaande, waarom zijn onze politici en gezondheidsfunctionarissen die aandringen op deze retoriek, en dat vaccinaties de uitweg zijn uit deze 'Delta'-geïnduceerde lockdowns, terwijl het bewijs van het tegendeel toeneemt?
Een uitbraak van Covid-19 in een provincie in Massachusetts in juli vond voornamelijk plaats onder gevaccineerde mensen, waardoor de vrees ontstond dat een variant van het virus die populatie meer kan treffen dan andere stammen.
Van de 469 gevallen die werden ontdekt in Barnstable County, deed 74 procent zich voor onder de volledig gevaccineerde mensen, volgens een nieuwe studie die op 30 juli door de CDC is gepubliceerd . Ook bleek vorige maand dat 49 volledig gevaccineerde mensen in New Jersey zijn overleden aan het coronavirus.
Aan de andere kant van de Atlantische Oceaan suggereert een vroege analyse van Public Health England dat gevaccineerde mensen die besmet zijn met de Delta-variant net zo besmettelijk kunnen zijn als hun niet-gevaccineerde tegenhangers. De technische briefing van PHE geeft aan dat "hoewel vaccinatie het algehele risico van een persoon om geïnfecteerd te raken kan verminderen, er een beperkt verschil in virale belasting is tussen degenen die zijn gevaccineerd en niet-gevaccineerd als ze eenmaal zijn geïnfecteerd."
Wat zelfs nog zorgwekkender is, is dat, zoals gewaarschuwd door de Doctors for Covid Ethics, een verzoek om vrijheid van informatie aan de Australische regelgevende instantie voor geneesmiddelen , de Therapeutic Goods Administration die voorlopige goedkeuring heeft verleend aan het Pfizer-vaccin, bevestigt dat het de studie nooit heeft gezien gegevens.
Met andere woorden, de TGA heeft de patiëntgegevens nooit gezien of opgevraagd bij Pfizer en accepteerde eenvoudigweg hun rapportage van hun onderzoek als waar. Dit betekent dat wanneer het hoofd van de TGA, John Skerritt, op 6 februari zei dat "het veiligheidsbewijs behoorlijk grondig is" , zijn woorden hol zouden klinken voor de meeste Australiërs die ervan uitgingen, terecht of onterecht, dat de TGA daadwerkelijk naar de patiënt had gekeken. gegevens voordat u een dergelijke goedkeuring verleent.
Zoals opgemerkt door Doctors for Covid Ethics op haar website , is hetHet is momenteel niet bekend of een van de grote overheidsinstanties over de hele wereld (FDA, MHRA of EMA) de gegevens van Pfizer onafhankelijk heeft geverifieerd, of heeft geprobeerd te verifiëren, alvorens over te gaan tot voorlopige/noodtoestemming voor het mRNA-therapievaccin van Pfizer.
Het zou niet alleen een schending zijn van het beginsel van geïnformeerde toestemming (waarvan premier Scott Morrison heeft verklaard te geloven in – zie deze persconferentie als voorbeeld) – maar een schending van de Australische verplichtingen onder internationaal recht met betrekking tot medische experimenten.
Sterker nog, na het Nationaal Kabinet op 6 augustus gaf Scott Morrison aan dat verplichte vaccinatie in strijd zou kunnen zijn met privacywetten, discriminatiewetten, en het Australische beleid bleef dat vaccins vrijwillig en gratis zouden moeten zijn . Hij verklaarde in het bijzonder: "In ons land heeft iedereen keuzes en ze hebben keuzes die worden ondersteund door de rechtsstaat en die simpelweg het punt maken dat die keuzes moeten worden gemaakt, in overeenstemming zijn met de rechtsstaat."
Laten we eens kijken of dit gewoon meer holle woorden van de holle man zullen zijn.
Dr. Rocco Loiacono is hoofddocent aan de Curtin University Law School.
De standpunten in dit artikel zijn die van de auteur en komen niet noodzakelijk overeen met de standpunten van Curtin University.
Link naar het artikel: https://www.spectator.com.au/2021/08/most-covid-patients-at-israeli-hospital-fully-vaccinated-what-does-this-mean-for-australia/
Steun mijn site om web onderhoud en artikelen te kunnen blijven publiceren! Doneer een paar euro Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. Als ik alles zelf moet betalen lidmaatschap en onderhoud / design en nieuws brieven na leden verzenden vraagt de web designer ook al per jaar geld voor! Ik vraag U dus om een kleine bijdrage om zo het werk te blijven doen en de advertentie troep weg kopen. Ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Zo kan ik belangrijk nieuws blijven verspreiden. Hielke Roos
Dr. Haviv (Israël) 95% van de Covid patiënten in het ziekenhuis zijn gevaccineerd!