Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Waarheid
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken.
Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten.
Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
Onderwerp: Waarom ze willen dat U een QR code neemt U moet opnieuw geregistreerd worden de 360 jaar zijn om! za aug 14, 2021 6:46 pm
Bij het vaccineren erkent U de pandemie dat is al erg genoeg, maar zonder dat u het weet zijn U en uw kinderen en klein kinderen voor de komende 360 jaar weer geregistreerd met geen actieve geboorte rechten.
Het is een lang verhaal maar de 1 % moet u weer zonder dat u het weet registreren als onwetende om zo weer de macht naar zich toe te schuiven. Ze hebben tot 2026 de tijd u opnieuw te registreren!
Ik zeg niet dat het waar is maar na diep graven vraag ik me wel af zou het zo zijn?!
Interesant denk er over na kan zo zijn?
Als u echt de tijd neemt en dit filmpje helemaal uit kijkt!
Het word spannend en duidelijk bij min 40. Daarna gaat het over lid worden van dit PINEAL FOUNDATION wat ik weer oninteressant vind ruikt naar scam endus niet aanraad.
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
Hielke Roos
Waarom ze willen dat U een QR code neemt U moet opnieuw geregistreerd worden de 360 jaar zijn om!